O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
23.10.2013. Evo čime su Hrvati najviše, a čime najmanje zadovoljni u supermarketima
Istraživanje je provedeno u rujnu 2013. godine nad 1.150 građana koji svakodnevno kupuju u supermarketima.

Tvornica istraživanja, neovisna agencija za istraživanje i analiziranje tržišta i javnih mišljenja, u rujnu je provela opsežno ispitivanje javnog mnijenja o zadovoljstvu kupovinom u supermarketima u Hrvatskoj.

Više od tisuću građana je istaknulo svoja razmišljanja o Billi, Intersparu, Kauflandu, Konzumu, Lidlu, Mercatoru, Plodinama i ostalim maloprodajnim lancima i trgovinama u zemlji, ističući što im se kod njih sviđa, a što ne. Ispitanici su tako, među ostalim, ocjenjivali koliko su zadovoljni zaposlenicima u supermarketima, konkurentnošću cijena proizvoda, raznolikošću i kvalitetom ponude, organizacijom i uređenjem prodajnog prostora te osjećajem cijenjenosti kojeg stječu (ili ne stječu) tijekom samog iskustva kupovine i odlaska iz supermarketa, priopćeno je iz Tvornice istraživanja.

Rezultati su pokazali da su kupci u prosjeku najmanje zadovoljni vremenom koje provode u redovima na blagajnama, cijenom proizvoda i usluga koji se nude u supermarketima te stručnošću prodajnog osoblja i osjećajem cijenjenosti kojeg imaju prilikom odlaska iz prodajnog prostora.

S druge su strane najviše zadovoljni urednošću prodajnog osoblja, funkcionalnošću prodajnih prostora te kvalitetom ponude supermarketa. Pri tome su najviše zadovoljni kupci iz regije Slavonije i Baranje, a najmanje oni iz Istre i Primorja.

Kada su u pitanju sami supermarketi kupci su najvišim ocjenama ocijenili Interspar, Kaufland i Lidl, pokazuje među ostalim istraživanje. (poslovni.hr)

Povezani članci
30.06.11 Trgovina na malo
Mercator otvorio supermarket u Biogradu na moru
17.02.11 Trgovina na malo
Novi supermarket Mercatora u Zagrebu
26.01.11 Trgovina na malo
Mercator otvara supermarket u Dubravi
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa