O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
17.10.2013. Sve veća potreba za obnovljivim materijalima i ekološkim obilježavanjem proizvoda
  • Istraživanje provedeno na uzorku 7.000 potrošača i preko 200 predstavnika prehrambene industrije iz ukupno 13 zemalja svijeta.
  • Predstavnici prehrambene industrije pokazuju znatan porast zanimanja za obnovljive materijale; uporaba materijala na biološkoj bazi ocijenjena jednim od najvažnijih trendova u industriji ambalaže pića.
  • 37% potrošača redovito traži ekološke oznake na prehrambenoj ambalaži, čak 54% potrošača vjeruje ekološkim oznakama.
  • Razvrstavanje i odvajanje ambalaže za recikliranje i dalje najvažnija aktivnost potrošača vezana uz zaštitu okoliša.
Tetra Pak®, vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, objavila je rezultate petog po redu istraživanja u području ekologije, koje se provodi svake dvije godine. Istraživanje je pokazalo kako potrošači u cijelome svijetu sve više traže obnovljive materijale i ekološko obilježavanje proizvoda, a recikliranje je postalo temeljni zahtjev i za potrošače i za predstavnike prehrambene industrije.

Obnovljivi materijali igraju veću ulogu

Predstavnici prehrambene industrije pokazuju znatan porast zanimanja za obnovljive materijale, pokazuje ovogodišnje Tetra Pakovo istraživanje, a što je rezultat razvoja novih tehnologija. Oni su uporabu materijala na biološkoj bazi ocijenili jednim od najvažnijih trendova koji će oblikovati budućnost industrije ambalaže pića.

S druge strane, potrošači i dalje ocjenjuju karton najekološkijom ambalažom zbog toga što je papir obnovljivi materijal, a više od 50 posto potrošača smatra kako će primjena bio-plastike još više poboljšati ekološka svojstva kartonske ambalaže.

Sve veći zahtjevi za ekološkim obilježavanjem proizvoda

Izvješće je također uočilo kako potrošači imaju sve veću potrebu za dodatnim informacijama o utjecaju na okoliš. Kako bi mogli odabrati proizvode uz punu informiranost, 37% potrošača redovito traži ekološke oznake na prehrambenoj ambalaži. Čak 54% potrošača vjeruje ekološkim oznakama, u odnosu na 37% 2011. godine. Svaki peti potrošač u istraživanju prepoznaje logotip Forest Stewardship Councila® (FSC®), a većina ga točno povezuje s održivim šumarstvom.
Recikliranje ostaje imperativ

Razvrstavanje i odvajanje ambalaže za recikliranje i dalje je najvažnija aktivnost potrošača vezana uz zaštitu okoliša, što se nije mijenjalo od 2005. Mogućnost recikliranja ambalaže predstavnicima prehrambene industrije u međuvremenu je postala imperativ kod razvoja proizvoda ili usluga.

„Rezultati ovogodišnjeg istraživanja potvrđuju važnost stavljanja okoliša u središte naših strateških planova,“ rekao je Dennis Jönsson, izvršni direktor Tetra Paka. „Čvrsto smo se obvezali smanjiti svoj utjecaj na okoliš u svim karikama lanca vrijednosti, razvijati održive proizvode i povećati omjere recikliranja. Uspješno napredujemo prema ciljevima koji smo si postavili u ovim važnim područjima.”

Opći podatci o istraživanju

Istraživanje se od 2005. godine provodi svake dvije godine. U istraživanju u području ekologije za 2013. godinu sudjelovalo je više od 7.000 potrošača i preko 200 predstavnika prehrambene industrije iz ukupno 13 zemalja, uključujući SAD, Brazil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku, Njemačku, Belgiju, Nizozemsku, Južnoafričku Republiku, Tursku, Indiju, Rusiju, Kinu i Japan.

Ovo istraživanje Tetra Paku pruža sveobuhvatan prikaz stavova vezanih uz zaštitu okoliša i ambalažu, pomaže u uspostavljanju čvrste osnove za komunikaciju o zaštiti okoliša i, u konačnici, vodi našu strategiju za budućnost i razvoj proizvoda. Ovogodišnje istraživanje provedeno je u suradnji s kompanijom Firefly Millward Brown.

Povezani članci
22.09.16 Prehrambeni proizvodi
Tetra Pak vidi prilike za rast za stopostotne sokove
25.07.16 Karijere
Tetra Pak imenovao novog generalnog direktora za jugoistočnu Europu
26.05.15 DOP
Tetra pak nagrađuje na Floraartu 2015. – za upotrijebljenu ambalažu građanima daruje sadnice cvjetnice
28.04.15 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak izvijestio rast unatoč „izazovnoj godini“
30.01.15 Karijere
Charles Héaulmé imenovan je potpredsjednikom Tetra Pakovog odjela za Europu i središnju Aziju
24.12.14 Brandovi
Tetra Pak 20 godina u Hrvatskoj
16.12.14 DOP
Tetra Pak® u budućnosti planira proizvoditi ambalažu isključivo s FSC® certifikatom
05.11.14 Seminari, konferencije
Velika prilika Hrvatske na tržištu ekoproizvoda vrijednom 23 milijarde eura
29.10.14 Tvrtke i tržišta
Rastuća globalna potražnja za mlijekom zahtijeva pažljivo balansiranje prema indeksu mliječne industrije kompanije TETRA PAK
19.03.14 Ekologija
Tetra Pak postigao napredak u ostvarivanju ekoloških ciljeva
15.01.14 Istraživanja
Tetra pak® osvojio prestižnu nagradu Worldstar
16.12.13 Promocije
Juicy kids u Tetra Wedge Aseptic® ambalaži – posebna zabava za najmlađe
17.10.13 Promocije
Njemačka kvaliteta i maksimalna energetska učinkovitost – u borbi za očuvanje okoliša
24.09.13 Vijesti iz regije
Fructal predstavio novu investiciju u pogon Tetra Edge
20.11.12 Ekologija
Tetra Pak sadi što je dobro! Građanima Zagreba darovano 60 sadnica
19.09.12 Vijesti iz svijeta
Novo Tetra Pak pakiranje pruža potrošačima više funkcionalnosti
17.05.12 Vijesti iz svijeta
Istraživanje Tetra Paka o mljekarskoj industriji
25.04.12 Promocije
Tetra Pak predstavio šest uzbudljivih dodataka ambalažnom portfelju
13.10.11 Promocije
Tetra Brik Aseptic Edge: Najpopularnija kartonska boca u novom ruhu
24.05.11 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak: Prva aseptična kartonska boca za mlijeko u svijetu
09.05.11 Ekologija
Splitska banka: Ekološka akcija čišćenja podmorja nastavljena u Dubrovniku
14.04.11 Ekologija
Predstavljen eko projekt Green City Project
24.03.11 Tvrtke i tržišta
Novi inovativni zatvarači za Tetra Pak ambalažu
13.10.10 Financije i gospodarstvo
Living Planet Report: Hrvatska živi iznad svojih mogućnosti
11.03.10 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak: Prihodi od prodaje u 2009. porasli na 8,95 milijardi eura
14.12.09 Prehrambeni proizvodi
Tetra Pak: Unatoč recesiji potrošnja mlijeka u porastu
06.04.09 Tvrtke i tržišta
Prihodi Tetra Pak grupe 8,8 milijardi eura
14.03.08 Ekologija
Yale: Hrvatska među 20 najzelenijih zemalja svijeta
25.10.07 Seminari, konferencije
Konferencija o zaštiti okoliša
05.06.07 Ekologija
Agencija za zaštitu okoliša u povodu Svjetskog dana zaštite okoliša
19.04.07 Ekologija
Norveška do 2050. želi potpuno obustaviti emisiju štetnih plinova
20.03.07 Ekologija
Knin: rijeka Krka onečišćena naftom
09.03.07 Ekologija
EU dogovorila ambiciozan plan za očuvanje okoliša
18.06.06 Ekologija
Pola stoljeća sportskog ribolova u Dugom Selu
20.05.06 Ekologija
Julio Žuvela - legionar Greenpeacea
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa