O marketingu
Seniko studio
Istraživanja
15.10.2013. Marketing može predstavljati razliku između gubitka i uspjeha
„Učinkovit marketing je ključan za poslovanje i može predstavljati razliku između gubitaka i uspjeha. To pogotovo treba imati na umu u kriznim vremenima, kada se cijena svake greške udvostručuje“, rečeno je na edukaciji „Kako donositi dobre odluke i rasti u krizi“ koja se održala u Hrvatskoj gospodarskoj komori, suradnjom Centra za poduzetništvo, inovacije i tehnološki razvoj HGK i tvrtke Analiza 360°.

Edukaciju su održale Ozana Jurković i Nada Finderle, vlasnice tvrtke Analiza 360, podijelivši s polaznicima dio svog bogatog poslovnog iskustva stečenog kroz više od 10 godina rada u analitici, marketingu i medijima.

„U krizi neupitno dolazi do promjena u poslovanju, pa tako i u marketingu. Stoga je od iznimne važnosti razumjeti što s marketingom treba učiniti tijekom krize i kako ga implementirati u kompaniju“, tom je prilikom istaknula Tajana Kesić-Šapić, direktorica Centra za poduzetništvo, inovacije i tehnologije HGK otvarajući edukaciju koja je pripremljena i prilagođena za rukovodeći kadar u kompanijama.

U uvjetima „obilja“ prije krize, marketing je često egzistirao gotovo neovisno. „To je bilo vrijeme kada su kompanije poslovne rezultate često ostvarivale više kroz splet povoljnih tržišnih okolnosti, a rjeđe kroz rezultate kvalitetno i precizno promišljenih marketinških aktivnosti.

To je dovelo do situacije da se marketing počeo percipirati kao „alkemija“, gdje su svi mislili da imaju pristup kamenu mudraca i da sve što naprave, pretvaraju u dobre rezultate“, rekla je Nada Finderle te je naglasila kako je sada svima jasno da se u mnogo slučajeva radilo tek o „dobrim godinama“ relativne ekonomske stabilnosti, koje su stvarale iluziju da svaka aktivnost u marketingu daje dobre rezultate.

Edukacija pomaže rukovoditeljima u kompanijama da marketingu pristupe na drugačiji način, te da kroz njegovo razumijevanje, egzaktnost i mjerljivost, podignu učinkovitost svojih marketinških timova do pune kontribucije profitabilnosti tvrtke, tom je prigodom objasnila Ozana Jurković.

Edukacija je obuhvatila sljedeće teme:

• Kvalitetno donošenje odluka: instinkt je dobra stvar, no podaci mogu biti daleko učinkovitiji. Jesmo li sigurni da nam nešto nije promaknulo?
• Što sve moramo znati o tržištu, o potencijalnim kupcima, o konkurenciji?
• Može li se rasti i u krizi?
• Načini na koje tvrtke mogu pomoću marketinga povećati prodaju
• Kako osim prodaje, marketing može povećati i profitabilnost kompanije?
• Kako povećati učinkovitost marketinga? Kako je mjeriti?
• Kako iz svake kune uložene u oglašavanje izvući maksimum
• Temelji uspješnih loyalty aktivnosti - dodatni prihodi na postojećim korisnicima

Povezani članci
16.10.14 Edukacija
Održana 4. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL4
30.09.14 Više i visoke škole (državne)
Seminar "Žensko poduzetništvo i kriza" u sklopu projekta BWCo
25.08.14 Edukacija
Pet godina programa Erasmus u EU i dvije godine u Hrvatskoj
07.02.14 Seminari, konferencije
Uspješno održana Panel rasprava „Od ideje do komercijalizacije inovacija“
11.12.13 Vijesti
HGK za poduzetnike osigurao novih 60.000 eura iz EU
10.10.13 Vijesti
Svečano primanje hrvatskih inovatora u HGK
04.10.13 Vijesti
Obilježen Dan Hrvatske u Grazu
08.04.13 Vijesti
Izvanredan uspjeh hrvatskih inovatora na Arhimedu 2013. u Moskvi
19.09.12 Osiguranja
Održan Okrugli stol o imovinskim osiguranjima
04.06.12 Vijesti
Aktivnosti HGK na Nacionalnom savjetovanju o gospodarstvu i poduzetništvu
15.05.12 Vijesti
Održana sjednica Vijeća Zajednice klastera HGK
25.04.12 Seminari, konferencije
Država i banke moraju preuzeti više rizika za kredite
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa