Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
08.10.2013. Hrvatski izlagači na Sajmu prehrane u Koelnu
Na najvećem svjetskom sajmu prehrane u Koelnu - ANUGA sudjeluje čak 6777 izlagača iz 99 svjetskih zemalja, među kojima i petnaestak iz Hrvatske, koji se bore u prvom redu za europsko, ali i međunarodno tržište prehrambenih proizvoda.
Zanimanje poslovnih ljudi za proizvodnju hrane i pića kao i ponuda izlagača je velika. Na Koelnskom sajmu prehrane naglasak je na novim trendovima u proizvodnji hrane, što se u prvom redu odnosi na proizvodnju košer i halal proizvoda, bio-proizvoda, te povratak tradicionalnom načinju manufakturne proizvodnje.

Također veliko je zanimanje za egzotične zemalje dalekog istoka s ponudom dosad manje poznatih kultura i proizvoda.

No, i u takvoj snažnoj svjetskoj konkurenciji i Hrvatska ima što ponuditi, kažu iz Hrvatske gospodarske komore /HGK).

Zbog visoke cijene zakupnine izložbenog prostora, hrvatskih je izlagača relativno malo, no zahvaljujući Hrvatskoj gospodarskoj komori, 14 hrvatskih proizvođača našlo je svoje mjesto na zajedničkom izložbenom prostoru od 160 četvornih metara.

Svoje proizvode izlažu varaždinska Derma, Dupin iz Zagreba, Eko Vrelo - Beli Manastir, petrinjski Gavrilović, Hermes International iz Turčina, Mygros iz Varaždinskih Toplica, zagrebački Pan Pek i Paprenjak, Paška sirana iz Paga, PIP iz Pisarovine, koprivnička Podravka, Sirana Gligora iz Kolana na Pagu, Stella Mediteran iz Klisa te Žigante Tartufi iz Buja.

"Zanimanje hrvatskih izlagača za nastup je ove godine bilo vrlo veliko, ali na žalost, nismo uspjeli dobiti veći prostor. Ipak smo odlučili da svim zainteresiranima omogućimo nastup, koji zajednički sufinanciraju HGK i Ministarstvo poljoprivrede. Mislim da Hrvatska ima što pokazati Europi i svijetu", rekla je voditeljica izložbenog prostora i viši stručni suradnik u HGK Jasmina Dukić.

Hrvatski su izlagači zadovoljni što se mogu predstaviti svojim proizvodima na najvećem svjetskom sajmu prehrane u Koelnu.

Tako voditeljica izvoza u petrinjskom Gavriloviću Merima Avdić ističe kako je namjera tvrtke da se svojim proizvodima strancima predstavni najprije na Jadranu, a potom da proizvode Gavrilovića mogu nabaviti i u svojoj zemlji.

"Podravka na europskom trzištu vrlo dobro stoji i izvoz je u porastu. Naša Vegeta je u Njemačkoj drugi brend u svojoj kategoriji iza Maggija, a ispred Knorra. Nas nastup na Koelnskom sajmu je već tradicija i naša obaveza", kaže voditelj Podravka Internacionala Alen Ipša.

Jedina hrvatska tvrtka koja samostalno nastupa na sajmu je Marodi domaća tjestenina iz Čakovca. Vlasnik Stjepan Marodi kaže kako korištenje durum krupice i svježih jaja, te jedinstvena tehnologija sušenja tijesta na cedrovini jamci vrhunsku kvalitetu, za koju u Europi ima mjesta.

Sajam hrane i pića u Koelnu, koji traje od 5. do 9. listopada, obišli su i proizvođaći i partneri projekta "Malo i srednje poduzetnistvo bez granica" s područja Sisačko-moslavačke županije, koji se s oko 434 tisuća kuna financira iz IPA programa Europske unije.

Taj program prekogranične suradnje Hrvatske i BiH, okuplja proizvođače i prerađivače ljekovitog i aromatičnog bilja, kako bi se stvorio zajednički gospodarski prostor. (H)

Povezani članci
25.04.12 Promocije
Tetra Pak predstavio šest uzbudljivih dodataka ambalažnom portfelju
06.10.11 Vijesti
Hrvatske prehrambene tvrtke na sajmu ANUGA
30.10.07 Prehrambeni proizvodi
Podravka na Anugi predstavila Vegetu natural
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa