Info
Seniko studio
Vijesti iz regije
26.09.2013. Na policama trgovina sve je više privatnih robnih marki
Na policama trgovina sve je više privatnih robnih marki, u regiji je primijećeno njihovo povećanje od čak 20%, priopćeno je na 4. Regionalnoj konferenciji robi široke potrošnje i maloprodaje

Cijena nije presudan faktor pri donošenju odluke o kupovini, ali Internet jest te se čak 77 posto potrošača koristi Internetom prilikom planiranja određene kupovine, zaključeno je na konferenciji.

Beograd, rujan 2013. g - Udio privatnih robnih marki u regiji se povećao za čak 20%, zaključeno je na okruglom stolu lidera koji je održan 23. i 24. rujna u Beogradu, u sklopu 4. Regionalne konferencije o robi široke potrošnje i maloprodaje.

Vodeći ljudi maloprodaje u regiji raspravljali o ključnim faktorima uspjeha za opstanak na tržištu. Razlog tome je smanjena kupovna moć i cjenovna osjetljivost kupaca, pa prednost dobivaju privatne robne marke koje se mogu kupiti po nižim cijenama, a njihova kvaliteta je takva da sve više ulaze i u premium segment.

Okrugli stol moderirao je Srećko Debelak iz Slovenije, viši direktor A.T. Kearney, koji je prije zanimljivog razgovora, održao uvodno predavanje o najnovijim trendovima u industriji robe široke potrošnje i maloprodaje.

Sudionici panela, Milan Grgurević, generalni direktor Delta Agrara, Gabor Tozer, osnivač i direktor Quickborn Consulting (Francuska) i Ramon Weidinger, generalni direktor Coca-Cola Hellenic za Srbiju i Crnu Goru, zaključili kako je odnos proizvođača i lanaca prodaje izuzetno bitan za uspješno poslovanje, kao i uvođenje inovacija u svim FMCG sektorima. Upravo zato, istakli su, trgovci bi se trebali više orijentirati umjesto na to „kako“ potrošači troše na to „koliko“ troše.

U sklopu okruglog stola „Inovacije i brendovi“, stručnjaci iz regije su se složili kako je kriza natjerala potrošača da bude racionalan te da je bitno doznati na koje se sve načine kupci informiraju. Istraživanja o ponašanjima kupaca, naglašeno je, vrlo su bitna, no, isto tako, u njih treba i investirati.

O ponašanjima kupaca, nešto se više moglo doznati u sklopu okruglog stola na temu maloprodaje i izazova u regiji. Pa tako prema GfK istraživanju 77 posto potrošača na našim prostorima koristi Internet kad planira određenu kupovinu, 58 posto njih koristi društvene mreže, a isti taj postotak kupaca voli svoja iskustva podijeliti s drugima, dok se pri donošenju odluka o kupovini najviše vjeruje prijateljima i rođacima.
Drugi dan konferencije bio je posvećen upravljanju lancem opskrbe (Supply Chain Management), čemu se treba posvetiti velika pažnja, naglašavali su stručnjaci okupljeni na konferenciji. Uvodno predavanje održao je Zlatko Bazianec, direktor, A.T. Kearney, Slovenija.

Glavne teme bile su opskrba u regiji, koja je danas uloga upravljanja lancem nabavke u kompaniji, kao i koja je uloga u podizanju konkurentnosti i diferencijaciji na tržištu robe široke potrošnje i maloprodaje, a govornici su se složili o važnosti odnosa između distributera i nabavke.

Konferencija je otvorila mnoga pitanja te ukazala na ključne faktore FMCG sektora te se poseban naglasak stavio na važnost strategije poslovanja i planiranja. Također je bitno usmjeriti se na nivo zadovoljstva potrošača, jer on mijenja navike te cijena često nije presudan faktor pri donošenju odluke o kupovini. Osim potrošača, važni su zaposlenici u kompaniji, kao i njihova edukacija; zatim interno i eksterno upravljanje odnosim te IT rješenja.

Regionalna konferencija o robi široke potrošnje i maloprodaje svake godine okupi vodeće ljude FMCG industrije. Razmjenom iskustava, panelima i predavanjima, na konferenciji sudionici konferencije dobiju vrijedna znanja koja implementiraju u svom poslovanju te se na taj način pozicioniraju kao bitan igrač na tržištu i jak konkurent.

Zadnjih se godina konferencija etablirala kao nezaobilazno mjesto ljudi iz trgovačkog sektora na kojem stručnjaci iz industrije mogu dobiti odgovore i ideje za razvoj poslovanja.

Povezani članci
03.08.16 Trgovina na malo
Potrošnja porasla 22. mjesec zaredom, za 2,8 posto
04.08.15 Trgovina na malo
Potrošnja u lipnju porasla 11. mjesec zaredom
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Dobit Unilevera smanjena u prvom polugodištu, prihodi porasli
14.11.14 Seminari, konferencije
EBRD organizira konferenciju o agribusinessu u Dubrovniku
03.11.14 Vijesti iz svijeta
Argentina optužila P&G za poreznu prijevaru
04.08.14 Trgovina na malo
Trgovina na malo u lipnju porasla 0,1 posto
04.08.14 Trgovina na malo
Makroekonomija: Očekuje se pad potrošnje drugi mjesec zaredom
18.04.14 Trgovina na malo
DZS: Maloprodaja u veljači stagnirala
04.07.13 Seminari, konferencije
Hrvatska želi postati izvoznica prirodnog plina
08.04.13 Seminari, konferencije
Regionalna konferencija: Financial Arena 2013 – Banking Industry Conference
14.03.13 Seminari, konferencije
Unatoč svim negativnim očekivanjima, rast je glavna tema svjetskih i lokalnih trgovaca i prehrambene industrije
13.03.13 Seminari, konferencije
Opskrbni lanac važan za konkurentnost
21.11.12 Seminari, konferencije
Kamo lete nacionalni avioprijevoznici jugoistočne Europe?
15.11.12 Seminari, konferencije
Konferencija o civilnoj zrakoplovnoj industriji
17.10.12 Seminari, konferencije
Održana 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
16.10.12 Seminari, konferencije
Otvorena 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
09.10.12 Seminari, konferencije
Treća FMCG&Retail Arena idući tjedan u Beogradu
19.09.12 Seminari, konferencije
HR Arena: Talentiranih ljudi na tržištu sve je manje
18.09.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Započela regionalna konferencija o ljudskim potencijalima
13.06.12 Seminari, konferencije
Energetska arena: Nužna su ulaganja u energetski sektor
25.05.12 Seminari, konferencije
Informatizacijom zdravstva do ušteda i bolje usluge
24.05.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Otvorena Konferencija o poslovanju u zdravstvu
03.05.12 Seminari, konferencije
Health Care Business Arena koncem svibnja u Zagrebu
04.04.12 Seminari, konferencije
Energetska učinkovitost: Nužnost i obveza
03.04.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Otvorena Konferencija o energetskoj učinkovitosti
22.03.12 Seminari, konferencije
Konferencija o energetskoj učinkovitosti početkom travnja u Zagrebu
12.03.12 Seminari, konferencije
Započela konferencija Telekom Arena 2012.
08.03.12 Vijesti
A.T. Kearney: Sve veći utjecaj kupaca starijih od 60 godina
22.11.11 Sajmovi i izložbe
Uspjeh municipalnog razvoja u projektnom vođenju gradova
10.10.11 Seminari, konferencije
Najjači igrači prehrambene industrije na 2. FMCG&Retail Areni
05.07.11 Trgovina na malo
Hrvatska nije na listi prioriteta globalnih trgovačkih lanaca
31.05.11 Seminari, konferencije
"Imamo li 'energije' za rast?"
13.05.11 Seminari, konferencije
ePay Arena 2011.: Budućnost je u elektroničkom plaćanju
04.05.11 Seminari, konferencije
Završena 8. regionalna CRM Arena
03.05.11 Seminari, konferencije
Upravljanje odnosima s korisnicima sve važnije u poslovanju
26.04.11 Seminari, konferencije
Svemogući CRM: Legenda, mit, ili…?
18.04.11 Seminari, konferencije
CRM Arena početkom svibnja u Zagrebu
09.03.11 Seminari, konferencije
Regionalna infrastruktura, logistika i transport u fokusu konferencije u Zagrebu
28.02.11 Seminari, konferencije
7. SEE Telekom Arena idući tjedan u Zagrebu
17.02.11 Seminari, konferencije
Konferencija o elektroničkim komunikacijama 8. ožujka u Zagrebu
07.02.11 Seminari, konferencije
Quo vadis IT?
01.02.11 Seminari, konferencije
Regionalna konferencija IT industrije – IT Arena 2011.
27.10.10 Seminari, konferencije
CEE regija s najvećim potencijalom za rast poljoprivredne proizvodnje
15.10.10 Seminari, konferencije
EBRD i Infoarena Grupa okupljaju regionalne lidere industrije hrane, pića i maloprodaje
13.05.10 Seminari, konferencije
2. SEE Energetska Arena 25. svibnja u Zagrebu
06.11.08 Seminari, konferencije
Dubrovnik: 2. međunarodna konferencija portfolio managementa i tržišta novca
24.04.08 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana Tourism Management Arena
16.11.07 Seminari, konferencije
Call Centri: Informacija u pravo vrijeme i na pravom mjestu
25.10.07 Seminari, konferencije
Konferencija o zaštiti okoliša
11.10.07 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o ljudskim resursima
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa