Seniko studio
Broj 4/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2013 - Ante Gavranović
Postizanje konkurentnosti uz pomoć logistike - A.G.
Inovativnošću do konkurentnosti
Iz prakse za praksu
Hrvatski izvoznici susreli se s glavnom direktoricom CLECAT-a
Jastrebarsko: Logističko središte Hrvatske
Rekordan obujam prijevoza željezničkog tereta za hrvatsko, bosansko i srbijansko tržište u organizaciji zagrebačke tvrtke AGIT
Promjene u vanjskoj trgovini i međunarodnom transportu kroz pogled hrvatskih uvoznika i izvoznika - Petar Šimić
Najava i poziv
Kako uspješno voditi ljude u doba krize (2) - prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek
Restrukturiranje - dr. sc. Guste Santini
Ploviti se mora (2) - mr. sc. Branko Pavlović
21. Zagorski gospodarski zbor - Zajedništvom do boljih rezultata - Ante Gavranović
Ante Gavranović novi Predsjednik nacionalnog vijeća za umirovljenike i starije osobe
Hrvatski obrtnici na 46. celjskom sajmu MOS
Potrošači odabiru najinovativnije proizvode
S a d r ž a j
EuroCommerce – vodeća lobistička organizacija za trgovinu ove godine slavi 20 godina od svog osnutka
EuroCommerce je vodeća europska organizacija koja ima manadat za zastupanje interesa trgovine na razini Europske unije, sa sjedištem u Brusselu. Organizacija je osnovana 1993. godine i otada zastupa interese maloprodaje, veleprodaje i međunarodne trgovine u Europi.

Tako, ove 2013. godine Eurocommerce slavi svoju dvadesetu godišnjicu nizom prigodnih događanja kojim obilježavaju ovaj značajni jubilej. Udruženje trgovine koji djeluje pri Sektoru za trgovinu Hrvatske gospodarske komore 2003. godine učlanilo se u Eurocommerce u statusu pridruženog člana.

No, pristupanjem Hrvatske 1. srpnja 2013. u članstvo Europske unije Hrvatska gospodarska komora postala je punopravni član ove organizacije s pravom glasa na skupštini. Tim povodom u Brusselu se 9. srpnja 2013. u poslovnom centru Comeos održao svečani prijem hrvatskih članova u punopravno članstvo EuroCommerca.

Svoj rad u EuroCommercu Komora-Udruženje trgovine je kanaliziralo kroz sudjelovanje na različitim sastancima odbora ove organizacije, a sve u uskoj suradnji s predstavništvom Komore u Brusselu. Na svečanom skupu nazočili su visoki dužnosnici europskih institucija uključujući predstavnike Europske komisije, hrvatske članove Europskog parlamenta, a posebno je skup uveličao prvi hrvatski povjernik u Europskoj uniji gospodin Neven Mimica.

Svečani skup pozdravio je ambsador Misije Republike Hrvatske pri Europskoj uniji gospodin Vladimir Drobnjak, gospođa Lucy Neville-Rolfe predsjednica Eurocomerca, te gospođa Ljerka Puljić predsjednica Udruženja trgovine „Pristupanje Hrvatske u EU povijesna je prekretnica i uspjeh koji je rezultat napornog rada te početak izazovne, ali i obećavajuće budućnosti za vašu zemlju“, poručila je tom prigodom predsjednica EuroCommercea Lucy Neville-Rolfe te pohvalila napore koje je Komora putem svog Udruženja trgovine zajedno s EuroCommerceom već dugi niz godina ulaže u razvoj trgovinskog sektora.

„Bez obzira na teška vremena koja su prethodila, Hrvati su ustrajali u svom cilju, a njihovo članstvo u EU je upravo tome dokaz“, naglasila je Neville-Rolfe. Predsjednica Udruženja trgovine Ljerka Puljić rekla je da se trgovinski sektor kao jedan od najrazvijenijih i najdinamičnijih sektora u Hrvatskoj ulaskom u EU pridružio tržištu od 500 milijuna potrošača.
„Zahvaljujući Sektoru za trgovinu Hrvatske gospodarske komore uspjeli smo ostvariti odličnu suradnju s EuroCommerceom, vodeći brigu o interesima trgovine u cjelini“, naglasila je Ljerka Puljić tom prigodom. Govoreći općenito o EuroCommercu valja naglasiti da se njegovi zadaci ogledaju u sljedećim aktivnostima koje uključuju: zastupanje trgovine pred europskim institucijama (prepoznat je kao sektorski socijalni partner), zaštitu interesa članica na europskoj razini te informiranje o aktualnim europskim događajima koji utječu na njihovo poslovanje.

EuroCommerce svoj rad kanalizira kroz različite odbore i to kroz Odbor za društveno odgovorno poslovanje, zaštitu potrošača, zapošljavanje i socijalnu politiku, okoliš, europski akciji plan za maloprodaju, unutarnje tržište, međunarodnu trgovinu, hranu, prehranu i zdravlje, logistiku, sustav plaćanja, malo i srednje poduzetništvo, socijalni dijalog, lanac nabave te oporezivanje.

Osnovna misija i cilj EuroCommerca mogu se svesti na tri glavna obilježja, a to su zastupanje interesa trgovine da se postignu sljedeći ciljevi trgovinskog sektora odnosno fer, konkurentna i održiva trgovina. Trgovina služi kao spona između proizvođača i potrošača svaki dan. Naime, fer odnos između svih članova opskrbnog lanca važan je preduvjet za učinkovitu isporuku dobara i usluga.

Konkurentna i održiva trgovina koja integrira koncept održivog razvoja u svojim svakodnevnim aktivnostima, zadovoljavajući nove ekološke i socijalne izazove osnova je razvoja trgovine u budućnosti.

Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2013
Postizanje konkurentnosti uz pomoć logistike
Inovativnošću do konkurentnosti
Iz prakse za praksu
Hrvatski izvoznici susreli se s glavnom direktoricom CLECAT-a
Jastrebarsko: Logističko središte Hrvatske
Rekordan obujam prijevoza željezničkog tereta za hrvatsko, bosansko i srbijansko tržište u organizaciji zagrebačke tvrtke AGIT
Promjene u vanjskoj trgovini i međunarodnom transportu kroz pogled hrvatskih uvoznika i izvoznika
Najava i poziv
Kako uspješno voditi ljude u doba krize (2)
Restrukturiranje
Ploviti se mora (2)
21. Zagorski gospodarski zbor - Zajedništvom do boljih rezultata
Ante Gavranović novi Predsjednik nacionalnog vijeća za umirovljenike i starije osobe
Hrvatski obrtnici na 46. celjskom sajmu MOS
Potrošači odabiru najinovativnije proizvode
S a d r ž a j
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa