Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
26.07.2013. Magros 2013
.
Zašto doći na Magros?
• Danas TRGOVINA DIKTIRA (I UGROŽAVA) PROIZVODNJU. Tu nastaju nepotrebni nesporazumi koji ozbiljno otežavaju položaj domaćih proizvođača. Zaboravlja se da bi veće zajedništvo proizvođača i trgovaca i čvrsta zajednička platforma suradnje mogli konačno pridonijeti promjeni načina ponašanja.

• Koncentracija trgovačkih lanaca uvjetuje i koncentraciju ponude, pa sudbina mnogih, posebno malih proizvođača, uvelike ovisi o pripravnosti trgovačkih lanaca da stave njihove proizvode na police svojih prodajnih mjesta. To, međutim, počesto dovodi ponajprije do kupovine kondicija, dok su sami proizvodi u drugom planu. Veliki trgovački lanci jednostavno preuzimaju (što je i logično) sve veći dio potrošačkog kolača i njihov udio u ukupno obavljenom prometu stalno raste.

• Trgovina sve više diktira plasmane i odnos prema proizvodnji. Danas se sve češće upire prstom u činjenicu da su trgovački lanci krcati robom stranog porijekla, a sve je manje proizvoda domaćih proizvođača. Taj će se odnos sve više mijenjati u korist proizvoda stranoga porijekla. Ulazak Hrvatske u Europsku uniju vodi daljnjoj liberalizaciji tržišta. To će svakako pojačati pritiske uvoznih proizvoda i želju inozemnih proizvođača i trgovinskih lanaca da ih se u što većoj mjeri plasira i na hrvatskom tržištu. Prije svega valja shvatiti da je globalna maloprodaja u uvjetima globalnog tržišta i globalne strukture potrošnje postala realnost. Jesmo li to dočekali dovoljno spremni?

To su teme o kojima će raspravljati najveći skup proizvođača hrane i pića te najvećih trgovačkih lanaca u nas, a čut ćemo i neka iskustva o tome i u Europskoj uniji. Sami ocijenite isplatili se doći i saslušati ih.
O Magrosu
MAGROS je prvi put organiziran 1977. godine. Značenje toga najvećeg skupa trgovinskih radnika ubrzo je preraslo uske cehovske okvire i pretvorilo se u značajan društveno-gospodarski događaj.

Ukratko, na godišnjim skupovima MAGROS-a raspravljalo se o najaktualnijim problemima i tražilo zajednička rješenja za ključna otvorena pitanja u oblasti robnog prometa – od tehnoloških, tehničkih sve do društveno-sistemskih.

Časopis SUVREMENA TRGOVINA nastojao je i u novim okolnostima i potpuno novim tržišnim okvirima održavati skup MAGROS. Posebno je zapažen skup MAGROS 2002 u Zagrebu, koji se bavio problemima koncentracije trgovine, prodorom globalizacije u trgovinu i pojavom velikih inozemnih trgovinskih centara, na koje nismo imali jasne odgovore.

Ove godine održat će se najveći skup trgovaca i proizvođača iz poljoprivredno-prehrambene industrije kako bi zajednički ocijenili svoje mjesto i budućnost nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju, što je bitno promijenilo sve odnose na tržištu. Konkretno, obnavljamo MAGROS, svojedobno najveći event ovih dviju branši.

Skupovi MAGROS - danas to možemo bez lažne skromnosti reći – odigrali su važnu ulogu u uspostavljanju tržišnog gospodarstva i ojačali su ulogu trgovine u svojevrsnom pozicioniranju ove djelatnosti u ukupnom hrvatskom gospodarskom korpusu.

SUVREMENA TRGOVINA, svjesna te svoje važne uloge, pokušava već godinama nametnuti tezu kako se pogubnim pokazalo odsustvo donošenja nacionalne strategije razvoja maloprodaje.

Stoga i sada nastoji oživljavanjem MAGROS-a poticati na promišljanja kako trgovinu učiniti učinkovitijom, racionalnijom i kako je staviti u još većoj mjeri u službu hrvatskoga gospodarstva.
PROGRAM MAGROS 2013
.
.
ULAZ SLOBODAN
Radi rezervacije mjesta u dvorani, molimo prijavite se na: info@suvremena.hr

DOBRODOŠLI!

UKRATKO
MAGROS 2013


Naslov: Hrvatska nakon ulaska u EU
SUSRET SVJETSKE I HRVATSKE PROIZVODNJE I TRGOVINE

Vrijeme održavanja: četvrtak 10.10.2013. u 9:30 sati
Mjesto održavanja: Poslovna zgrada Kraša - Velika dvorana, Ravnice 48, Zagreb
Glavni pokrovitelj: Predsjednik RH Ivo Josipović
Pokrovitelji: Ministarstvo gospodarstva, Ministarstvo poljoprivrede, Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora
Sponzori: HAMAG invest, HBOR, Croatia osiguranje, Primacošped, Jamnica, Segafredo, Kotka, Galko

Organizator: SUVREMENA TRGOVINA
Strateški partner: KRAŠ

Medijski pokrovitelji: Lider, Privredni vjesnik, Obrtnik i partner
PRIJAVITE SE ODMAH

Povezani članci
13.10.13 Seminari, konferencije
MAGROS 2013 - Važna suradnja trgovine s domaćom proizvodnjom
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa