Trgovina
Seniko studio
Turizam
13.09.2013. Prvi čovjek najveće svjetske putničke kompanije TUI travel posjetio Hrvatsku i potvrdio strateške planove Karisma Hotels Adriatic u Hrvatskoj
Ratomir Ivičić, Ivan Todorić, Meri Matešić i Peter Long
Ratomir Ivičić, Ivan Todorić, Meri Matešić i Peter Long
Peter Long, glavni izvršni direktor kompanije TUI Travel PLC (TUI Travel) te izvršni direktor za turizam i član Izvršnog odbora TUI AG, i drugi visoki predstavnici kompanije TUI Travel PLC sletjeli su jučer u Dubrovnik kako bi se bliže upoznali s trenutnim poslovnim planovima svoje Grupacije vezanim za Hrvatsku kao turističkim odredištem.

Ranije ove godine, TUI Travel i njihovi partneri najavili su razvoj nekoliko resorta za Thomson – vodeći brend grupacije u Ujedinjenoj Kraljevini. Riječ je o ekskluzivnom i jedinom hotelu na predivnom otoku Koločepu koji će biti još jedan primjer predanosti TUI Travela strategiji ponude jedinstvenih iskustava za odmor.

TUI AG, najveća je svjetska putnička kompanija i strateški partner kompanije Karisma Hotels Adriatic (KHA). Njezin svjetski uspjeh potvrđuje prisutnost u 180 zemalja diljem svijeta, čak 30 milijuna gostiju godišnje, vodeća pozicija na preko 30 svjetskih tržišta i upravljanje avio kompanijom s čak 141 zrakoplovom.

Ono što Karisma Hotels Adriatic kompaniju čini jedinstvenom jest sinergija znanja, bogatog iskustva i jasna vizija budućeg razvoja turističke ponude kojoj će veliki doprinos dati upravo TUI Travel PLC kroz partnerstvo sa iskusnim poslovnim grupacijama Karisma Resort International iz Meksika, liderom u hotelskom menadžmentu, koja u svom portfelju ima zavidnu kolekciju nagrađivanih hotela i Agrokora, najveće kompanije u Adria regiji a ujedno i vodeće u djelatnostima u kojima posluje na tržištima Središnje i Istočne Europe.

Karisma Hotels Adriatic usmjerena je na stvaranje novih diferenciranih proizvoda, pružanje jedinstvenog doživljaja koji će zadovoljiti zahtjeve današnjih putnika i tako osigurati prvenstveno nove goste i dodatne charter letove na hrvatskim destinacijama te stvoriti dodatnu vrijednost u cjelokupnoj turističkoj ponudi Hrvatske.
Koliko je značajno ovakvo partnerstvo za budućnost hrvatskog turizma komentirao je g. Ratomir Ivičić, zamjenik ministra turizma Republike Hrvatske:
„ Vrlo sam zadovoljan kada vidim da je potencijal Hrvatske kao značajne turističke destinacije prepoznat od strane najuspješnijih turističkih kompanija, i upravo takve odlučne, razvijene i međunarodno uspješne kompanije mogu dati snažan zamah u daljnjem razvoju turističke ponude u Hrvatskoj. Svjesni smo napora koje kompanije ulažu u ostvarenje svojih poslovnih planova stoga ćemo nastojati biti dobar sugovornik i partner svima koji svojim poslovanjem mogu pomoći u razvoju hrvatskog turizma, zajednice i gospodarstva u cjelosti.“ izjavio je g. Ratomir Ivičić

Iz TUI TRAVEL PLC-a poručili su da Hrvatska kao odredište može ponuditi mnogo, za više od 30 milijuna klijenata TUI Travela tako da će Grupacija nastaviti razmatrati potencijalne prilike na ovom području.

Više informacija o partnerima:

AGROKOR KONCERN

Agrokor koncern najveća je kompanija u Hrvatskoj i jedna od najjačih kompanija u jugoistočnoj Europi s gotovo 40.000 zaposlenika. Agrokor koncern vodeći je u Adria regiji u djelatnostima u kojima posluje među kojima je proizvodnja i distribucija hrane i pića te maloprodaja.
TUI TRAVEL HOTELS & RESORTS
TUI TRAVEL PLC je jedna od vodećih međunarodnih putničkih kompanija, prisutna je u 180 zemalja svijeta, s čak 30 milijuna gostiju godišnje i pozicijom na preko 30 svjetskih tržišta. Sjedište kompanije nalazi se u Velikoj Britaniji, broji preko 54.000 djelatnika i upravlja pan europskom avio kompanijom s 141 zrakoplovom. Kompanija je organizirana kroz tri poslovna sektora: ‘Mainstream, Specialist & Activity, te Accommodation & Destinations’. U protekloj financijskoj godini koja je završila 30. rujna 2012. TUI Travel je ostvario prihode u visini od 14,5 milijardi britanskih funti i operativni profit u visini od 490 milijuna britanskih funti.

TUI TRAVEL HOTELS AND RESORTS upravlja sa 61 hotelom putem sedam prepoznatljivih brendova u osam mediteranskih zemalja. Preko 75% hotela su diferencirani hotelski brendovi koji se prodaju putem touroperatora TUI Travel PLC grupe s preko 1 milijun zadovoljnih gostiju.

KARISMA HOTELS & RESORTS INT.
Karisma Hotels & Resorts je sa svojim luksuznim i nagrađivanim nekretninama diljem Rivere Maya u Meksiku postao jedan od lidera u hotelskom menadžmentu. Njihove Hotele i Resorte odlikuju naselja s privatnim bazenima i plažama, vrhunska usluga, individualni pristup svakom gostu, privatna spa odmarališta, kuhari sa Michelinovim zvijezdicama i još čitav niz usluga kojima ne mogu odoljeti ni najzahtjevniji gosti. S 12 nekretnina u Meksiku, novootvorenim resort odmaralištem na Jamajci i širenjem na Europu Karisma International želi postati lider u vrhunskom hotelskom menadžmentu te europskom tržištu prezentirati svoj visoki ugled i status.

Povezani članci
27.03.13 Turizam
TUI optimističan nakon povećanih rezervacija za ljetni odmor
08.03.12 Tvrtke i tržišta
Agrokor postaje strateški partner TUI-ja
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa