|
|
|
|
13.09.2013.
Novouređeni prostor predstavlja novi koncept Billa supermarketa
OTVOREN NOVOUREĐENI BILLA SUPERMARKET NA ROTORU
Novouređeni prostor predstavlja novi koncept Billa supermarketa i naglasak stavlja na svježinu proizvoda i preglednost prostora.
BILLA Hrvatska predstavila je novouređeni prostor supermarketa na zagrebačkom Rotoru, Jadranska avenija 2, kao i novi koncept svojih prodajnih mjesta.
Supermarket Billa na zagrebačkom Rotoru prvi je Billa supermarket u Hrvatskoj, otvoren u studenom 1999. godine, koji ove godine slavi 14 godina uspješnog rada.
BILLA na Rotoru preuređena je po najmodernijem konceptu kojim se naglašava novi izgled i novi način izlaganja proizvoda, te se dodatno ističe svježina i prostranost supermarketa kako bi kupci u novom prostoru lakše uočili artikle i cjelokupnu ponudu.
Prostor je veličinom i asortimanom prilagođen novim zahtjevima kupaca koji su vrlo dobro prihvatili BILLIN koncept „kvartovskih“ supermarketa te sada prodajna površina iznosi 1460 m2, sa 8 blagajni i 2 brze blagajne.
Ponovno otvorenje supermarketa obilježio je i prigodan cjelodnevni zabavno-glazbeni program: nastup klauna, facepainting i tattooing za najmlađe kupce, te koncertni nastup Jacquesa Houdeka i dječjeg zbora Kikići. Prigodni program završio je spektakularnim vatrometom, na oduševljene mnogobrojnih posjetitelja. Uz program BILLA je pripremila i niz popusta te posebnih akcija koje će biti aktualne sve do 18.9. u BILLI Rotor.
Novost je također da se novouređenom prostoru Bille na Rotoru pridružila i nova poslovnica Bipa drogerije.
Svježina proizvoda je u prvom planu
Dolaskom na hrvatsko tržište BILLA je donijela mnoge novitete u načinu poslovanja - fokus na ponudu svježih proizvoda, novi način izlaganja i ponude, promjene trendova u komunikaciji s kupcima na svim razinama te uvođenje loyalty programa.
Također, BILLA je prva u Hrvatskoj predstavila koncept privatne robne marke Clever i ponudila iznimno kvalitetne proizvode po najpovoljnijim cijenama. Od samog početka poslovanja BILLA pomno gradi partnerske odnose s hrvatskim proizvođačima te se velik broj Clever artikala proizvodi upravo u Hrvatskoj.
BILLA u svojoj ponudi ima više od 10.000 proizvoda, a čak više od 5.000 proizvoda dolazi od hrvatskih proizvođača.
|
REWE International AG je tržišni maloprodajni lider u Austriji u segmentu maloprodaje prehrambenih proizvoda i drogerija te jedan od najvećih poslodavaca u državi. U Austriji i inozemstvu REWE International AG zapošljava više od 67.000 ljudi koji rade na oko 3.600 prodajnih mjesta – u 2012. godini ukupni promet tvrtke porastao na 12,75 milijardi eura.
Tvrtka je dio njemačke REWE Grupe, jedne od vodećih europskih maloprodajnih i turističkih grupa. Danas za REWE Grupu radi cca 326.000 zaposlenika u 16 europskih zemalja, u oko 15.500 prodavaonica.
Sa sjedištem u Wiener Neudorfu u Donjoj Austriji, REWE International AG upravlja trgovačkim društvima u Austriji: BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA i ADEG, kao i brojnim vlastitim robnim markama. Tvrtka je također aktivna na austrijskom turističkom tržištu s agencijama BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub i PENNY PACK'N'GO. Uz navedeno Rewe International AG uspješno posluje u segmentu supermarketa u Italiji te u sedam zemalja srednje i istočne Europe: Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj, Rumunjskoj, Rusiji, Slovačkoj i Ukrajini.
BILLA Hrvatska
BILLA posluje na hrvatskom tržištu od 1999. godine i trenutno ima 58 supermarketa te oko 1700 zaposlenih. Supermarketi nude atraktivan izbor proizvoda prilagođen zahtjevima kupaca te prehrambene proizvode vrhunske kvalitete po povoljnim cijenama. U BILLI kupci mogu pronaći širok izbor poznatih brandova, proizvoda po diskontnim cijenama te proizvode robne marke Clever po iznimno prihvatljivim cijenama. Za više informacija pogledajte www.billa.hr
|
|
|
|
|
|
|
|
|