Trgovina
Seniko studio
Turizam
25.07.2013. Valamar hoteli i ljetovališta očekuje bolju turističku godinu od prošle
Jedna od jačih hotelsko-turističkih kompanija u Hrvatskoj Valamar hoteli i ljetovališta u ovoj je predsezoni ostvarila rezultate iznad prošlogodišnjih, velika očekivanja imaju i od ljetnih mjeseci koje drže ključnim faktorom uspješnosti cijele godine te vjeruju da je unatoč brojnim izazovima i teškoćama i uz najave dobre predsezone realno da ove godine ostvare bolje rezultate nego prošle, ističe za Hinu predsjednik Uprave te kompanije Peter Fuchs.

Premda za sada ne mogu govoriti o konkretnim brojkama, jer će podatke o poslovanju za prvih pola godine na Zagrebačkoj burzi objaviti krajem srpnja, Fuchs rezultate predsezone ocjenjuje boljim od lanjskih iako su se u tom razdoblju morali nositi s brojnim izazovima, od lošijeg vremena, preko ranijeg Uskrsa koji se ove godine preklapao i sa skijaškom sezonom, do uvođenja novog viznog režima.

Sa njihovih glavnih tržišta Njemačke i Austrija i ove godine bilježe najviše turista i stabilan trend dolazaka, dok primjerice s nekih drugih, poput Velike Britanije, Nizozemske i Istočne Europe imaju značajan porast.

Općenito za ovu sezonu u Hrvatskoj kaže da kao i svaka donosi određene izazove i rizike s kojima je najvažnije znati dobro upravljati kroz kvalitetno planiranje i vođenje poslovanja, a da bi ostvario ciljeve za ovu godinu Valamar je u pripremu ove sezone uložio znatne resurse, uključujući ciljane marketinških aktivnosti te više od 170 milijuna kuna ulaganja u objekte i kvalitetu ponude.

Turističku potražnju za Hrvatskom ove godine ocjenjuje sličnoj lanjskoj, ali je, kako kaže, došlo do neplanirane redistribucije potražnje prema pojedinim objektima, regijama, tržištima i kategorijama, što označava i glavnom značajkom ove sezone jer je dovela do cjenovnih previranja među ponuđačima u nekim segmentima kojima se i Valamar u određenim slučajevima morao prilagoditi, uz izbjegavanje drastičnih smanjenja cijena koje u pravilu donose veliku štetu hotelijerima i destinacijama.

Uz to, ove je godine i jača konkurencija Grčke i Španjolske, a u Hrvatskoj je i dalje prisutan nedostatak atrakcija i događaja izvan sezone u mnogim destinacijama, što traži bolji destinacijski menadžment, uvođenje letova prema europskim gradovima izvan sezone, kao i posebne oblike ponude, poput primjerice biciklističkog turizma, smatra Fuchs.

Slijedom dobre pripreme očekuje da će Valamar imati i dobru posezonu, posebno u smislu brojnih događanja u njihovim hotelima i kampovima, poput manifestacije "Oktoberfest na Moru" koja će se po uzoru na čuveni festival u Muenchenu u drugoj polovici rujna u organizaciji Valamara održati u Poreču.

Iz Valamara najavljuju i nastavak ulaganja u djelatnike, držeći to izuzetno važnim za dalji razvoj, kao i nove investicija u proširenje i preuređenje Valamar Dubrovnik President Hotela, koji će nakon ulaganja od oko 20 milijuna eura, iduće sezone postati prvi hotel s pet zvjezdica u portfelju Valamara.
Ulagat će i u preuređenje Hotela Zagreb i Hotela Argosy koji će nakon toga u idućoj godini dobiti četiri zvjezdice. (H)

Povezani članci
31.07.15 Turizam
Prihodi Grupe Valamar Riviera porasli 16 posto, gubitak smanjen
04.08.14 Turizam
Valamarovim hotelima nagrade World Travel Awards
28.05.14 Turizam
Sedam Valamarovih hotela zaslužilo certifikat izvrsnosti TripAdvisora
09.12.13 Turizam
Valamar vodeći poslodavac u turističkom sektoru
15.02.13 Turizam
Valamar povećao prihode za 14% i ostvario 52 mil. kuna dobiti
19.10.12 Turizam
Turistička grupacija Valamar u deset godina udvostručila prihode
18.09.12 Seminari, konferencije
Simpozij: Hrvatsko hotelijerstvo i turizam
30.05.12 Turizam
Hoteli Monte Mulini, Le Meridien Lav i Valamar Lacroma prvi s oznakom Q
17.05.12 Turizam
Šest Valamarovih među Top 10 hotela u Hrvatskoj
26.04.12 Zaposlenost / plaće
VIPnet i Coca-Cola HBC Hrvatska top poslodavci u 2011.
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa