21.06.2013.
Inovacije i brandovi – temelj rasta i širenja poslovanja TDR-a
David Flam, član Uprave TDRa
Snažan iskorak TDR-a izvan regije, Ronhill osvaja Iran, Španjolsku i Češku
Rovinj, 21. lipnja 2013. - S 11,6 milijardi prodanih cigareta, 1,74 milijardi kuna ukupnih prihoda i više od 60 posto prodaje ostvarene u izvozu u 2012.godini, TDR je ojačao poziciju jednog od vodećih hrvatskih izvoznika i lidera među proizvođačima cigareta u jugoistočnoj Europi. Kao jedna od najsnažnijih hrvatskih proizvodnih kompanija TDR svoje proizvode plasira na 15 tržišta.
U jugoistočnoj Europi TDR ostvaruje 44 posto svoje prodaje, dok 18 posto izvozi u ostale dijelove Europe, Bliski istok i Sjevernu Afriku. TDR kontinuirano jača svoju poziciju na tržištima izvan regije, pa je tako 2012. godinu obilježio značajan rast prodaje na tržištima Češke, Njemačke, Španjolske i Irana.
Kao jedan od vodećih proizvođača cigareta u jugoistočnoj Europi,TDR je na tržištu regije prisutan sa 7 brandova u svim cjenovnim segmentima. Lider je na tržištima Hrvatske i BiH, drugi na tržištu Crne Gore, te među vodećima na tržištima Makedonije, Kosova, Slovenije i Srbije. Svaki peti potrošač u regiji puši cigarete TDR-a, jedine nezavisne kompanije u Europi koja je lider na domaćem i regionalnom tržištu.
Na tržištu jugoistočnu Europe i prošle je godine nastavljen pad legalne prodaje cigareta, što je posljedica gospodarske krize i pada kupovne moći stanovništva. Prema procjenama, legalno tržište cigareta u regiji je 2008. godine iznosilo 51,9 milijardi komada, dok danas ne prelazi 45 milijardi komada. Potrošači u svim zemljama regije sve više prelaze na rezani duhan, čija se potrošnja u nekoliko posljednjih godina višestruko povećala.
|
Ronhill – pokretač širenja TDR-a na nova tržišta
Ronhill je najvažniji brand TDR-a i pokretač širenja na nova tržišta. U prošloj je godini TDR prodao 4,1 milijardi komada Ronhilla. „Više od 68% ukupne prodaje Ronhilla namijenjeno je izvozu, pa je on i jedan od najvažnijih izvoznih proizvoda TDR-a, te jedan od temelja širenja našeg poslovanja. Prodaja Ronhilla na novim tržištima snažno raste, pa je tako prošle godine u Iranu njegova prodaja porasla za čak tri puta u odnosu na godinu ranije. Prodaja na tržištu Španjolske povećana je dva puta, dok je na češkom tržištu u 2012. godini prodano 51% više Ronhilla u odnosu na 2011. godinu“, izjavio je član Uprave TDR-a, David Flam.
Prema rezultatima istraživanja potencijala različitih brandova (Brand Potential Index BPI ®), koji je provela agencija GfK,Ronhill je na hrvatskom tržištu cigareta brand najveće snage, a u cijeloj regiji jedan od najsnažnijih cigaretnih brandova.
Ronhill Heritage i WW Pure Flavour – inovacije u 2013.
Na sve konkurentnijem tržištu duhanskih proizvoda TDR je svoje pozicije ojačao nizom inovacija. Na tržište Hrvatske upravo je lansiran novi premium Ronhill pod nazivom Ronhill Heritage, prva fine cut cigareta kojom TDR ponovno dokazuje da je regionalni lider. Ronhill Heritage dolazi u posebnom shoulder pack pakiranju, koji se odlikuje vrhunskom opremom kutije i jedinstvenim dizajnom.
Cigareta Ronhill Heritage načinjena je od mješavine pomno odabranih duhana u posebnoj fine cut izvedbi, koja se odlikuje kompaktnijim sagorijevanjem što daje specifičan okus, vrlo zaobljen, ugodan i svjež. Fine cut duhani odlika su vrhunskih premium internacionalnih brandova, a TDR je s Ronhill Heritageom pokazao da i tehnološki i marketinški ide u korak sa svjetskim trendovima.
Walter Wolf - prvi Non-Additive u regiji
Drugi najsnažniji brend TDR-a, Walter Wolf, pojavio se u posebnom izdanju Pure Flavour, kombinirajući po prvi puta u regiji dvije kutije u jedno originalno iskustvo. WW Pure Flavor je načinjen od mješavine duhana bez dodanih aroma – za one potrošače koji preferiraju čisti, autentičan okus duhana.
Ovaj novi trend osvaja sve veći broj potrošača na tržištima svijeta, a Walter Wolf prvi u regiji lansira upravo takve, Non Additive proizvode, kao trajnu liniju svojih proizvoda. Linija zasad ima dva člana: WW Pure Flavour No 10 i Pure Flavour No 6.
|
|
|
|