Trgovina
Seniko studio
Turizam
11.06.2013. Terme Tuhelj s novim selfness pristupom očekuju nastavak rasta
Zdravko Počivalšek, direktor Terma Olimia, Ivana Kolar, direktorica Terma Tuhelj, Vasja Čretnik, direktor prodaje
Zdravko Počivalšek, direktor Terma Olimia, Ivana Kolar, direktorica Terma Tuhelj, Vasja Čretnik, direktor prodaje
Terme Tuhelj u Hrvatskom zagorju sa novostima u ponudi dopunjenoj wellness ili tzv. selfness programima te ponudi za obitelji i poslovne ljude u ovoj godini očekuju nastavak pozitivnih i fizičkih i financijskih trendova, istaknula je na današnjoj konferenciji za medije direktorica tih Termi Ivana Kolar.

Takva očekivanja u Termama Tuhelj temelje na, kako je kazala, odličnim rezultatima za prva četiri mjeseca ove godine tijekom kojih su zabilježili 71,5 posto više noćenja nego u isto lanjsko vrijeme ili oko devet tisuća. Time se već pokazuje opravdanost ulaganja u novi, prošle godine u lipnju otvoren Hotel Well u tim Termama te u brojne druge sadržaje poput proširenja wellness, ugostiteljske i obiteljske ponude.

Kao novost Kolar posebno ističe selfness programe koji su novost i u svjetskom i u hrvatskom turizmu, a potiču goste na učenje kako zdravo i kvalitetnije živjeti te imaju dugoročni wellness učinak.

Oko 52 posto noćenja su ostvarili domaći gosti, a ostatak strani, što je po riječima Kolar i veliki napredak u promjeni strukture gostiju, pri čemu je stranaca najviše bilo iz Slovenije, Austrije, Italije, BiH, Njemačke, Srbije, ali i Rusije od koji puno očekuju i ove godine unatoč novom viznom režimu.
Iako je kupača na bazenima tih Termi u prva četiri mjeseca ove godine zbog duge zime bilo 4,5 posto manje nego lani ipak su ukupni prihodi bili čak 29 posto viši od lanjskih i iznosili 1,42 milijuna eura.

Kolar vjeruje da će do kraja ove godine premašiti lanjske ukupne prihode od 5,64 milijuna eura te dobit iz poslovanja koja je iznosila blizu 550 tisuća eura.

Trenutno je u Termama zaposleno 140 ljudi, još oko 20 će ih trebati tijekom ljeta, a sve navedeno direktor slovenskih Termi Olimia Zdravko Počivalšek na konferenciji je ocijenio vrlo pozitivnim s obzirom na krizu u kojoj se nalaze i Hrvatska i Slovenija.

Terme Olimia su vlasnici Termi Tuhelj i također su poslovale s pozitivnim rezultatom, a s ulaskom Hrvatske u EU objedinit će nabavu i još neke druge procese.

Ne sviđa mu jedino što je Slovenija najavila moratorij na zapošljavanje iz Hrvatske za iduće dvije godine, ali vjeruje da će dobra praksa s obje strane granice pridonijeti da se stvari urede na zadovljavajući način.
Janko Popović Volarić, Mirna Maras i plesna grupa Atomic dance factory prvi su ambasadori Terma Tuhelj i promicatelji zdravog života i dobrih životnih navika
Terme Tuhelj uoči pokretanja nove kampanje „Poslušaj ljeto!Poslušaj sebe!“ predstavila je svoje prve ambasadore - Janka Popovića Volarića, Mirnu Maras i grupa Atomic dance factory.

Nova reklamna kampanja Terma Tuhelj „Poslušaj ljeto! Poslušaj sebe!“ nastala je pod budnim okom poznatih fotografa Damira Hoyke, Franje Matkovića i Gorana Kovačevića, te voditeljice marketinga Terma Tuhelj, Petre Novak.

„U Termama Tuhelj vjerujemo da možemo promijeniti status quo. Zato smo razvili inovativne selfness programe i pozvali ove mlade, ambiciozne ljude da postanu ambasadori i glasnici zdravog načina života. Selfness programi koje smo kreirali namijenjeni su ljudima koji vjeruju da ništa na svijetu nije konačno, da se sve mijenja i razvija.

Ljudima koji vjeruju u mogućnost slobodnog oblikovanja vlastitog identiteta, bez obzira na druge i okruženje i koji teže otkrivanju svojih jačih strana, kako ih slabosti ne bi spriječile u postizanju vlastitih ciljeva.“, kazala je Ivana Kolar, direktorica Terma Tuhelj.

Janko, dobro poznato lice s velikih i malih ekrana, Mirna Maras, majka i poslovna žena, kao i članovi poznate plesne grupe Atomic dance factory dijele slične životne navike – ubrzan i stresan način života. Prvi ambasadori Terma Tuhelj svoj užurban i kaotičan život odlučili su zamijeniti zelenilom i prirodnim ambijentom, a nezdrave navike pretvoriti u zdrave.

„Užurbani život koji živimo i brzi dnevni ritam trebali bismo usporiti i s vremena na vrijeme zamijeniti opuštanjem u prirodi. Opuštanje je ulaganje u sebe, prikupljanje energije kako bi sebi i drugima mogli biti bolji.

Relaksacija duha i tijela daje nam poticaj da nastavimo dalje i vraća prirodni balans našem organizmu“, drago mi je da sam dobila priliku postati ambasadorica Terma Tuhelj i svojim primjerom ukazati koliko je važno misliti na sebe i svoje zdravlje“, izjavila je Mirna Maras.

Janko dijeli Mirnino mišljenje, drago mu je pobjeći od gradske vreve, povući se u osamu među zelenilo zagorskih brega i posvetiti se sebi. Što se članova grupe Atomic dance factory tiče oni se vesele što će uobičajene koncertne dvorane i disco klubove ovog ljeta zamijeniti drugačijim provodom i dobrom zabavom na Vodenom planetu u Termama Tuhelj.

„Recesija je i puno ljudi ne ide na more, a na Vodenom planetu je sve - dobra zabava, glazba, eventi, animacija, i dobra klopa“, napominju članovi plesne skupine Atomic dance factory željni dobre zabave i redoviti posjetioci Vodenog planeta. H i ST

Povezani članci
05.04.16 Zdravlje
Mjesec zdravlja i rekreacije
02.02.16 Promocije
Novosti u Termama Tuhelj
30.11.15 Turizam
„Terme Tuhelj i dalje nižu nagrade za kvalitetu“
10.11.15 Turizam
Terme Tuhelj - umjetnost i wellness na dohvat ruke
19.08.15 Turizam
Prestižne svjetske wellnes nominacije za lošinjske hotele Bellevue i Vitality Punta
10.10.14 Turizam
Balkan Spa Summit: zdravstveni turizam velika šansa za regiju
27.02.14 Seminari, konferencije
Europski kongres poljoprivrednih savjetodavaca u lipnju u Termama Tuhelj
13.12.13 Turizam
Terme Tuhelj u 10 godina učetverostručile poslovni rezultat
17.06.13 Vijesti
Održana zajednička sjednica Zajednice zdravstvenog turizma HGK i Zajednice wellness turizma HGK
16.01.13 Vijesti iz svijeta
Wellness, besplatna hrana, povlastice...: Tko ne bi želio raditi za njih?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa