Seniko studio
Broj 2/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 2-2013 - Ante Gavranović
Značenje i važnost obiteljskog biznisa
Održana konferencija IZVOZ – MOTOR RAZVOJA
Hrvoje PAUKOVIĆ, direktor Hrvatskog ureda za osiguranje
U Croatia osiguranju individualni pristup dio je misije i strategije
Grawe osiguranje – odgovorno određivanje cijene premije
Anton Kovačev, predsjednik Uprave Hrvatske banke za obnovu i razvitak
Tržište nekretnina
Društvena odgovornost u opskrbi nedovoljno razvijenih područja i otoka - prof. dr. sc. Nikola Knego
Marketing = inovacija u MSP - mr. sc. Branko Pavlović
Put prema uspješnoj marki - prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek
Najveća investicija u povijesti JGL-a
S A D R Ž A J - 2 - 2013
Basler osiguranje Zagreb
Različiti od konkurencije
Basler osiguranje Zagreb d.d. uvrstilo se među najznačajnije osigurateljne kuće u Hrvatskoj. U sebi krije mnoge posebnosti, što ga čini privlačnim, posebno za određene ciljne skupine osiguravatelja. O tome govori Darko Cesar, predsjednik Uprave
Basler osiguranje Zagreb posluje u sklopu švicarske Baloise Grupe. O kakvoj se kompaniji radi i kakvi su joj poslovni rezultati?

Baloise Grupa je renomirana švicarska kompanija sa sjedištem u Baselu koja posluje u zemljama diljem Europe. Grupa ove godine obilježava 150 godina dugu tradiciju u financijskom i osigurateljnom poslovanju te je potvrdila svoju izvanrednu poslovnu poziciju u financijskoj 2012. godini. Ostvarila je neto dobit od 436,6 milijuna CHF, a kapital vrijedan 4,8 milijardi CHF i izvanredna stopa solventnosti od 277 posto pozitivni su dokaz snage naše švicarske grupacije.

Baloise Grupa pruža usluge iz područja osiguranja i bankarstva na tržištima Njemačke, Austrije, Belgije, Luksemburga, Lihtenštajna, Hrvatske i Srbije. Zapošljava 8.795 djelatnika, od kojih oko 500 u Hrvatskoj.

Basler je u Hrvatskoj prisutan već 13 godina. Što se promijenilo u poslovanju tvrtke od tada do danas?

Baloise Grupa je u Hrvatskoj počela poslovati 2000. godine putem dva osigurateljna društva: Basler osiguranje i Basler životno osiguranje. 2008. godine Baloise postaje jedini dioničar tvrtke Osiguranje Zagreb, a 2010. završen je proces pripajanja tri osigurateljna društva (Basler osiguranja, Basler životnog osiguranja i Osiguranja Zagreb) nakon čega poslujemo pod sadašnjim imenom Basler osiguranje Zagreb. Pripajanje je donijelo poslovnu i tržišnu korist za tvrtku: jedinstvenu prodajnu mrežu, širi asortiman usluga za klijente te povećanje konkurentnosti na hrvatskom osigurateljnom tržištu.

Basler osiguranje Zagreb danas posluje kroz četiri regije diljem Hrvatske. Financijska stabilnost nam je na prvom mjestu, stoga je portfelj zaštićen ugovorima o reosiguranju s vodećim svjetskim reosigurateljima koji udovoljavaju najvišim sigurnosnim standardima naše švicarske Grupe.

Jeste li zadovoljni s trenutnim pozicioniranjem na tržištu? Kako je protekla prošla poslovna godina za Basler osiguranje Zagreb?

Basler osiguranje Zagreb je 2012. godinu završilo s 404. 041 288, 35 kn bruto zaračunate premije, tržišnim udjelom od 4,47 posto te je zadržalo visoko 6. mjesto na ljestvici 27 hrvatskih osiguratelja, na kojem se pozicioniralo i prijašnje 2011. godine. U prošloj smo godini ostvarili znatan napredak u povećanju efikasnosti poslovanja, tržištu je ponuđen niz osigurateljnih proizvoda te smo dobili potvrdu za vrhunsku kvalitetu.

Jedan je ugledni poslovni dnevnik prvi put ocijenio kvalitetu poslovanja i usluga u financijskom sektoru, a „Basler sigurno zdravlje“ je proglašen najboljim proizvodom za zdravstvenu skrb na hrvatskom tržištu. Stručnjaci su potvrdili kako je naš zdravstveni program moguće u potpunosti prilagoditi individualnim potrebama fizičkih i korporativnih klijenata što ga stavlja na prvo mjesto ispred konkurentnih proizvoda.
Po čemu se razlikujete od konkurencije?

Naš Svijet sigurnosti klijentima osim sigurnosti daje i prevenciju, po čemu se razlikujemo od konkurencije na tržištu. Dakle mi ne čekamo da se klijentu nešto loše dogodi, nego ga na vrijeme učimo kako da izbjegne takve događaje. Svi naši osiguranici imaju pravo na besplatne telefonske konzultacije s našim liječnicima koji rade u Kontakt centru, kao i dogovor pregleda u više od 490 zdravstvenih ustanova s kojima imamo ugovoren odnos.

Naš smo brand Svijet sigurnosti strateški povezali s jednom od najvažnijih tema – sigurnošću u prometu. Sada već tradicionalni „Dan sigurnosti“, koji obilježavamo na svaki petak trinaesti posvetili smo edukaciji javnosti o pravilnom ponašanju u prometu. Putem tiskanih medija plasirali smo edukativne savjete, a svoju smo pažnju dodatno usmjerili na edukaciju djece – najmlađih sudionika u prometu.

U zagrebačkom „Domu Sv. Terezije za nezbrinutu djecu“ uz podršku Ministarstva unutarnjih poslova djeci smo na njima prihvatljiv način te putem radionica objasnili kako se pravilno ponašati u prometu. Domu smo donirali sredstva za obnovu dječjeg igrališta, a javnosti smo dodatno približili naš brand te ponovno dokazali da samo pravodobna prevencija i sigurnost štite ono najvrednije u životu.

Naša je želja da sličnim akcijama dugoročno potvrdimo status odgovornog i vjerodostojnog partnera lokalnoj zajednici u Hrvatskoj te da pokažemo kako istinski živimo naše korporativne vrijednosti: švicarsko, inovativno i partnerski.

Ove ste godine plasirali nekoliko novih proizvoda. O čemu se točno radi?

Nedavno smo predstavili AO PLUS, moderno osigurateljno pokriće koji osim nadoknade štete nakon prometne nesreće osiguranicima pruža i besplatno psihološko savjetovanje. AO PLUS moguće je ugovoriti isključivo uz obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti kao dodatno pokriće za vozača koji je uzrokovao nesreću.

Za samo 10% premije od automobilske odgovornosti pružamo zaštitu na području Hrvatske i u zemljama članicama sustava zelene karte, osim ako nije drugačije definirano ugovorom. AO PLUS je najbolji primjer našeg Svijeta sigurnosti u okviru kojeg osiguratelj potvrđuje da je uz klijente onda kada im je to najpotrebnije.

Predstavili smo i novi proizvod životnog osiguranja Basler Lady policy, a koji za samo 3 kune dnevno štiti žene uslijed teških kritičnih bolesti. Ova polica istovremeno omogućava kvalitetnu štednju i ostvarenje dobiti na uložena sredstva kojima se može raspolagati u budućnosti.

Osiguranje se brine i za obitelj jer pokriva rizik u slučaju najgoreg scenarija dok se po isteku osiguranja isplaćuje osigurani iznos za doživljenje, uvećan za pripisanu dobit.
Koji su planovi koncerna Baloise za Basler osiguranje Zagreb u budućnosti?

Hrvatska je vrlo važno odnosno najveće istočno tržište za Baloise Grupu. Zadovoljni su s organizacijom i našim radom u Hrvatskoj, a naročito time što smo poboljšali uslugu i kvalitetu proizvoda.

Zajednički cilj nam je jasan, želimo ostvariti još bolji rezultat nego u prethodnoj godini dok našim klijentima mogu potvrditi da ćemo i dalje ostati usmjereni na financijsku stabilnost i sigurnost u svim aspektima poslovanja kako bismo i dalje ispunjavati sva dana obećanja.

Izdvajamo iz broja:
Broj 2-2013
Značenje i važnost obiteljskog biznisa
Održana konferencija IZVOZ – MOTOR RAZVOJA
Hrvoje PAUKOVIĆ, direktor Hrvatskog ureda za osiguranje
U Croatia osiguranju individualni pristup dio je misije i strategije
Grawe osiguranje – odgovorno određivanje cijene premije
Anton Kovačev, predsjednik Uprave Hrvatske banke za obnovu i razvitak
Tržište nekretnina
Društvena odgovornost u opskrbi nedovoljno razvijenih područja i otoka
Marketing = inovacija u MSP
Put prema uspješnoj marki
Najveća investicija u povijesti JGL-a
S A D R Ž A J - 2 - 2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa