Potrošači
Seniko studio
Vijesti
05.04.2013. Diet Pepsi potvrdio ono u što su kupci već dugo vremena sumnjali
Čini se da PepsiCo želi diferencirati svoje brendove prema spolovima: 'obični' Pepsi za muškarce, a Diet Pepsi za žene, a u skladu s time su i reklame za njih.

Ovog tjedna, Diet Pepsi je potvrdio ono što su potrošači sumnjali već neko vrijeme – taj brend cilja samo polovicu ljudske populacije: žene. "Ciljamo na ženske osobe koje vole uređenje domova", kazala je Amy Spiridakis, direktorica marketinga za Diet Pepsi u nedavnom intervjuu za Adweek, u povodu predstavljanja nove limenke tog pića.

Općenito, veliki brendovi bezalkoholnih pića marketinški ciljaju na što širi krug potrošača. Činjenica da Diet Pepsi sada targetira samo jednu demografsku skupinu na tržištu je na neki način stepenica prema dolje, piše Business Insider.

Pepsi inače bilježi pad prodaje još od 2000. godine i sada je tek na 7. mjestu najpopularnijih bezalkoholnih pića u SAD-u.

Međutim, hoće li nova kampanja 'Love Every Sip' koja cilja isključivo na žensku populaciju, oživjeti brend? Business Insider smatra da bi takav pristup potencijalno mogao pogoršati šanse Pepsija kod muških potrošača.

Čini se da PepsiCo želi diferencirati svoje brendove prema spolovima: 'obični' Pepsi za muškarce, a Diet Pepsi za žene, a u skladu s time su i reklame za njih.

Je li to pravi put, pokazat će vrijeme, ali nije za odbaciti činjenica da neki prehrambeni brendovi okreću velike novce zavljajujući orijentaciji na ženski spol, poput primjerice čokolade Dove. (poslovni.hr)

Povezani članci
09.12.15 Strateški savezi
Radenska partner Pepsiju i na hrvatskom tržištu
24.07.15 Vijesti iz svijeta
Dobit Unilevera smanjena u prvom polugodištu, prihodi porasli
10.07.15 Tvrtke i tržišta
Zbog snažnog dolara prihodi PepsiCoa pali 5,7 posto
16.07.12 Vijesti iz regije
PepsiCo dodjeljuje logistiku skladištenja i distribucije u Poljskoj Kuehne + Nagelu
27.06.12 Vijesti iz svijeta
Coca Cola će u Indiju uložiti pet milijardi dolara
26.04.12 Tvrtke i tržišta
Podignute cijene i tržišta u nastajanju poduprli Unileverove rezultate u prvom tromjesečju
09.03.12 Vijesti iz svijeta
Pepsi i Coca-Cola mijenjaju sastav zbog upozorenja o raku
02.02.12 Vijesti iz svijeta
Unilever upozorava na tešku 2012.
19.07.11 Vijesti iz svijeta
Nova bitka Pepsi i Coca-Cole
15.03.11 Vijesti iz svijeta
Pepsi predstavio plastičnu bocu napravljenu od biljnih materijala
02.09.09 Vijesti iz regije
Punionica pića Pepsi otvara veliku tvornicu u Rumunjskoj
20.04.09 Tvrtke i tržišta
Pepsi za 6 mlrd dolara kupuje punionice
28.08.08 Vijesti iz regije
Pepsi ne odustaje od Knjaz Miloša
27.08.08 Vijesti iz regije
Pepsi preuzeo beogradski Marbo Product
20.03.08 Vijesti iz svijeta
PepsiCo kupuje kontrolni udio u najvećem ruskom proizvođaču voćnih sokova
13.02.08 Tvrtke i tržišta
Snažan rast dobiti Coca-Cole
07.02.08 Tvrtke i tržišta
Pad dobiti PepsiCo u četvrtom tromjesečju
12.10.07 Tvrtke i tržišta
PepsiCo ostvario veću dobit
24.04.07 Statistika
Pepsi Bottling zabilježio pad dobiti u prvom tromjesečju 2007.
09.02.07 Tvrtke i tržišta
Pepsiju porasla dobit
30.01.07 Tvrtke i tržišta
Dobit Pepsi Bottlinga 133 milijuna dolara
11.12.06 Trgovina na veliko
Badel 1862 u postupku stjecanja dionica i preuzimanja tvrtke Eurobev
02.11.06 Neprehrambeni proizvodi
Unilever: pad dobiti za 48 posto u trećem kvartalu
30.10.06 Prehrambeni proizvodi
Pepsi: Navala na ”instant” nagrade
12.10.06 Prehrambeni proizvodi
PepsiCo profitirao od prodaje negaziranih pića
03.10.06 Trgovina na veliko
Porasla dobit Pepsi grupe
15.08.06 Karijere
Prva žena na mjestu predsjednika Uprave
28.04.06 Prehrambeni proizvodi
Češki Pepsi konkurira Podravci u kupnji Rajićevih Lura pića
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa