Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Franchising
05.04.2013. Ove franšize zainteresirane su za ulazak na hrvatsko tržište
Nakon relativno uspješnog ulaska američke franšize KFC Corporation na zagrebačko tržište, koji također ima intenciju širiti se po Hrvatskoj, i ovi poznati američki brendovi traže partnere za franšize po našoj zemlji.

Legenadarni američki lanac kafića i restorana Hard Rock Cafe i lanac brze prehrane Dairy Queen zainteresirani su za ulazak na hrvatsko tržište, priopćeno je iz Centra za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva.

Nakon relativno uspješnog ulaska američke franšize KFC Corporation na zagrebačko tržište, koji također ima intenciju širiti se po Hrvatskoj, i ovi poznati američki brendovi traže partnere za franšize po našoj zemlji.

No, premda i drugi američke franšize pokazuju interes za Hrvatsku, takva vrst poslovanja kod nas je još uvijek relativno nepoznata, upozoreno je danas na radionici "Promocija franšiznog poslovanja u Hrvatskoj" koji je organizirao Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva.

Na radionici, koja se održava uz podršku Civil Society Small Grants Programa Veleposlanstva SAD-a, istaknuto je kako se i Hrvatsku žele širiti i druge franšize, poput EmbroideMe, lanca trgovina za printanje i vezenje po narudžbama, Plan Ahead Events kompanija za planiranje i marketing te SuperGreen Solutions tvrtka koja pruža usluge i savjetovanje o obnovljivim izvorima energije.

Hrvatske partnere traže i Transworld Business Advisors franšiza koja pruža usluge savjetovanja poduzetnicima, Izon Global Media tvrtka za oglašavanje i marketing, Sing-a-rama franšiza za izradu znakovlja i bannera, Office 1 Superstores franšiza za prodaju uredskih potrepština, Precision Tune Auto Care američka brend centara za popravak automobila i nabavku autodijelova, te fast food lanac Cheeburger Cheeburger.

"Jedna od najvećih prepreka za razvoj franšiznog poslovanja u Hrvatskoj je slaba razina informiranosti o prednostima primjene franšiznog poslovanja među potencijalnim davateljima i primateljima franšize i to želimo ovim radionicama promjeniti", kazala je Mirela Alpeza iz Cepora. (poslovni.hr)

Povezani članci
12.11.14 Franchising
Franšizni forum na Rexpo-u: Uskoro udruženje franšiza pri HGK
19.06.13 Vijesti
Daljnji razvoj McDonald'sa u Hrvatskoj unatoč recesiji
08.11.12 Zaposlenost / plaće
Plaće kaskaju za prihodima
21.06.12 Franchising
U McDonald's u Hrvatskoj u zadnje dvije godine uloženo 90 milijuna kuna
06.06.12 Franchising
U Hrvatskoj je tijekom tri godine preuzeto 170 franšiznih marki
09.12.11 Franchising
Franšize u svijetu generiraju 850 milijardi dolara prihoda
30.09.11 Franchising
U Sisku najmoderniji McDonald's restoran u Hrvatskoj
11.04.11 Tvrtke i tržišta
Zatvara se domaći lanac brze hrane Daily Fresh
26.10.10 Franchising
Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još neiskorišten potencijal
12.11.09 Franchising
Potencijal za franšize u hotelijerstvu i uslugama
09.11.09 Franchising
Zagreb: U četvrtak 5. međunarodni franšizni forum – FIP 2009
24.09.08 Franchising
U Zagrebu sastanak europskih franšiznih udruga
14.04.08 Franchising
Franšizni centar BiH otvara se 1. lipnja
09.11.07 Franchising
Iako raste franšizno poslovanje u Hrvatskoj još nedovoljno poznato
06.11.07 Franchising
Najavljen međunarodni franšizni forum FIP 2007
01.06.06 Franchising
Životna filozofija kao biznis
02.05.06 Franchising
Centar za franšizu Osijek pomaže svim zainteresiranim za franšize
05.04.06 Franchising
Što je franšiza?
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa