25.03.2013.
Gorenje ostaje među najboljima u dizajnu
Ove je godine na međunarodnom nadmetanju red dot 2013 Skupina Gorenje osvojila pet prestižnih nagrada za dizajn.
Među proizvodima s robnim znakom Gorenje nagrada je otišla vanjskoj jedinici toplinske crpke Gorenje Aerogor i novoj generacija perilice rublja SensoCare NGPS12, dizajnirannima u Gorenjevom studiju za dizajn.
Dodatno, tri su nagrade osvojile ploče za kuhanje robnog znaka Atag: modularna plinska ploča za kuhanje Atag Puzello i plinska ploča za kuhanje Atag Magna, od kojih obje uključuju inovativni wok-plamenik Fusion Volcano te Atagova indukcijska ploča za kuhanje s mat doradom brušenog stakla.
Nagrada red dot je neka vrsta spojnice koja predstavlja odličnost dizajna, inovaciju i visoku kakvoću proizvoda oba robna znaka.
Ove godine, najbolje između 4.662 proizvoda predloženih od 1.865 kompanija iz 54 zemlje, izabrao je žiri sastavljen od 37 renomiranih dizajnera i stručnjaka za dizajn koji su primijenili kriterije estetskih trendova i održivog dizajna.
Predsjednik i izvršni direktor Gorenja g. Franjo Bobinac: "Aparati s inovativnim svojstvima i sofisticiranim dizajnom jedan su od motora našeg rasta i profitabilnosti.
Gorenje je u potpunosti svjesno ove činjenice te neprekidno investira u razvoj i dizajn. Nagrade red dot primljene ove godine potvrda su profesionalne zajednice da smo bili uspješni u svojoj djelatnosti."
Gorenje Aerogor toplinske crpke zrak/voda sastoje se od vanjske i unutrašnje jedinice koja rade zajedno na grijanju prostorija i pribavljanju tople vode domaćinstvu.
Vanjska jedinica, dobitnica nagrade red-dot, je element instaliran napolju uz stambenu zgradu. Stoga su joj dizajneri u Gorenju posvetili posebnu pažnju. Žiri je bio impresioniran održivim i promišljeno dizajniranim kućištem koje omogućava korisnicima da izaberu obradu koja odgovara kući i okolišu.
Jedinica se nudi u tri verzije: fasadna, drvena ili metalna. Svi su materijali kućišta otporni na elementarne nepogode što ih čini dugovječnima kroz cijeli vijek trajanja.
Dizajn: Gorenje Design Studio, dizajneri Anton Holobar i Blaž Prestor.
Nova generacija perilice rublja Gorenje SensoCare NGPS12 ističe se uglađenim linijama i dvjema naglašenim pojedinostima: korisničkim sučeljem i ručkom vrata.
Njihov oblik i kršnost komuniciraju s tehničkom perfekcijom i trajnošću aparata. Žiri je pohvalio ergonomski nagnuto korisničko sučelje koje poboljšava pogled i onda kada je perilica rublja ugrađena ispod pulta.
Sučelje omogućava intuitivno upravljanje biranjem osvijetljenih najčešće upotrebljavanih programa koji se mogu namjestiti u dva koraka; alternativno, korisnici mogu izabrati potpuno prekrojeno postavke.
Dizajn: Gorenje Design Studio, dizajner Borut Keržič.
|
Lidija Pritržnik, voditeljica produktnog dizajna u studiju Gorenje Design Studio: "Smatramo velikim uspjehom vidjeti kako su sva tri naša prijedloga osvojila nagradu. Od ova tri proizvoda, isti je tim dizajnirao dva za robni znak Gorenje i jedan za treću stranku.
Ponosni smo što smo ovim našim proizvodima ponovno dosegnuli visoku razinu dizajna. Toplinska crpka Aerogor uvjerava svojom održivom i promišljeno dizajniranom strukturom vanjske jedinice koja korisnicima omogućava odabir materijal koji će odgovarati izgledu kuće.
Perilica rublja SensoCare hvali se jasno istaknutom prednjom pločom i bezvremenim dizajnom koji pruža vizualnu podršku logici upravljanja. Činjenica da smo ponovno uspjeli impresionirati žiri u posljednjim godinama, unatoč oštroj konkurenciji i velikim brojem prijedloga, potvrda je da se naš tim razvija u pravom smjeru.
Nastavit ćemo dizajnirati naše proizvode s težištem na korisnicima i kreirati proizvode kojima je potrebno vrhunsko korisničko iskustvo.".
Vincent Hofstee, produktni menadžer robnog znaka Atag, zadužen za menadžment dizajna: "Ove smo godine prijavili tri proizvoda na natjecanje i sva su tri osvojila nagradu.
Atag Puzello i Atag Magna ploče za kuhanje uvjerile su žiri inovativnim wok-plamenikom Fusion Volcano dok ih je indukcijska ploča za kuhanje impresionirala ljepotom mat dorade brušenog stakla. Nagrada za dizajn red dot 2013 svjedoči u prilog izvrsnosti dizajna, inovacije i visoke kakvoće robnog znaka Atag.
Skupina Gorenje osvojila je do sada 24 nagrada red dot
Skupina Gorenje osvojila je u zadnjih osam godina 24 nagrade red dot za kućanske aparate s robnim znakom Gorenje, Asko i Atag.
Sedam je proizvoda dobitnika nagrada bilo dizajnirano u Gorenjevom studiju za dizajn. Skupina Gorenje vodeći je europski proizvođač kućanskih aparata.
Isporučuje tehnološki usavršene, vrhunski dizajnirane i energetski učinkovite kućanske aparate s robnim znakovima Gorenje, Atag, Asko, Gorenje+, Pelgrim, Mora, Upo, Etna, Körting i Sidex korisnicima u sedamdeset zemalja širom svijeta, poboljšavajući kakvoću njihova života već više od 60 godina.
Snažno je posvećena svojoj viziji da postane najbolji dizajnom pokretani inovator proizvoda za kućanstvo.
|
|
|
|