Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
O marketingu
>>
Brandovi
Četvrtak, 28.03.2024
O marketingu
Osnove marketinga
Brandovi
Istraživanja
Odnosi s javnošću
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Brandovi
04.03.2013.
Bračka Stina u društvu Wrigleya i Starbucksa
Brandoctor osvojio Rebrand100 za rad na vinu Stina, najcjenjeniju nagradu na području repozicioniranja brandova
Hrvatski brand konzultanti za brandiranje i rebrandiranje iz agencije Brandoctor su šestu godinu za redom osvojili nagradu Rebrand100, ovaj put za rad na brandu bračkog vina Stina.
Posebnu Distinction nagradu uz Stinu su dobili primjerice Wrigley i Sturbucks, i to ispred poznatih svjetskih brandova poput Kellogg’s-a i Hewlett-Packarda.
Ovime se bračko Stina vino svrstalo među najučinkovitije rebranding projekte na svijetu, prema kriteriju ocjenjivanja čiji je naglasak bio na strategijama koje su kreirale emocionalne veze s potrošačima i odgovarale na strateške ciljeve relevantne ciljnim skupinama i poslovnim planovima.
“Pričanje “ljepljive” priče je bit dobrog brandinga. Ovogodišnji pobjednici učinili su to pametno, kreativno i sa stilom.”, izjavio je Allen Adamson, član žirija i izvršni direktor međunarodne agencije Landor.
“Oduvijek smo htjeli etiketu koja ocrtava naše bračko porijeklo. Brač je nekada bio relevantan na vinskoj karti Hrvatske, ali se kroz povijest ta svijest izgubila, a mi smo ju uspjeli ponovo oživjeti.
Osim toga, željeli smo biti drugačiji zato što je tržište vrlo zasićeno i sve je gotovo isto, ima jako puno boca i teško se istaknuti, pa smo htjeli mali pomak, nešto suvremeno, nešto što će privući pažnju.
Uspjeli smo se pozicioniratI na hrvatskom tržištu, ali posebno smo sretni što smo u relativnom kratkom vremenu uspjeli započeti izvoz prema zahtjevnim europskim tržištima.”, izjavila je Ana Volk, brand managerica vinarije Jako vino.
REBRAND™ je vodeći svjetski izvor za učinkovite transformacije branda, a REBRAND 100 je njihova globalna nagrada, prva i najcjenjenija na području repozicioniranja brandova, praćena u medijima kao što su The Wall Street Journal, CNN Money, Bloomberg Businessweek.
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.