Seniko studio
Broj 1/2013
Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2013 - Ante Gavranović
Uloga Komore je u afirmiranju stavova hrvatskoga gospodarstva
HGK dodijelila zlatne kune
Bankarstvo - S. P.
Trgovina na ozbiljnoj prekretnici - prof. dr. Stipe Lovreta
Svjetska tekstilna pozornica - A. G.
Održana HACCP radionica za voditelje HACCP tima
Altpro: Vlastitim znanjem do svjetskog tržišta
Predstavljen početak provedbe projekta “Erasmus za poduzetnike početnike”
PIK Vrbovec postao nositelj Halal certifikata
S a d r ž a j - 1 - 2013
Podravka i Uniline uspješno promoviraju Hrvatsku u Japanu
Na održanim promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki, Podravka i Uniline zajednički su tijekom proteklog tjedna promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije.

„Oborit ću Japan autohtonim dalmatinskim i hrvatskim delicijama“, poručio je splitski gastro-umjetnik Hrvoje Zirojević prilikom najave odlaska u Japan, točnije u Tokio, Osaku i Okinawu.

Njegove su se riječi obistinile i oduševile iznimno velik broj gostiju, posjetitelja promotivnih događanja koje su u zemlji izlazećeg sunca organizirale vodeće domaće tvrtke u prehrambenom i turističkom sektoru – Podravka i Uniline.

Spomenimo da je ova akcija Podravke i Unilinea samo jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta. Ugovor o suradnji između ove dvije tvrtke potpisan je sredinom studenog s ciljem zajedničkog nastupa na ključnim tržištima.

Značaj suradnje leži u potencijalnim sinergijskim učincima, a zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale širi se ponuda, ali i povećavaju rezultati prodaje.

Koristeći raspoložive resurse, oba sudionika suradnje putem marketinških i prodajnih aktivnosti plasiraju proizvode te iste etabliraju i pozicioniraju diljem međunarodnih tržišta.

Suradnja je u vrlo kratkom roku dovela do pomaka u kontekstu brandiranja i pozicioniranja Podravkinih proizvoda, ali i Unilineovih produkata na razini receptivnog poslovanja.

Posljednjih godina, tamošnje tržište pokazuje sve veći interes za posjetom Hrvatskoj i upoznavanju svih prednosti koje naša destinacija nudi.

Da je Hrvatska i te kako cijenjena, pokazuju i reakcije japanskih turističkih stručnjaka koji u nadolazećem periodu predviđaju dodatni rast prodaje aranžmana za Hrvatsku.

Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2013
Uloga Komore je u afirmiranju stavova hrvatskoga gospodarstva
HGK dodijelila zlatne kune
Bankarstvo
Trgovina na ozbiljnoj prekretnici
Svjetska tekstilna pozornica
Održana HACCP radionica za voditelje HACCP tima
Altpro: Vlastitim znanjem do svjetskog tržišta
Predstavljen početak provedbe projekta “Erasmus za poduzetnike početnike”
PIK Vrbovec postao nositelj Halal certifikata
S a d r ž a j - 1 - 2013
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa