Trgovina
Seniko studio
Promocije
08.02.2013. Vina Laguna osvojila prestižnu nagradu britanskog udruženja za dizajn
Design Business Association utjecajno je britansko udruženje koje ocjenjuje utjecaj dizajna na poslovni uspjeh


Dizajn ambalaže Vina Laguna, porečke Agrolagune, nagrađen je broncom britanskog poslovnog udruženja za dizajn (Design Business Association). Vizualni identitet Vina Laguna rad je agencije Lewis Moberly, britanske vodeće konzultantske agencije za dizajn i kreiranje identiteta brandova s bogatom listom svjetskih nagrada u brandiranju destinacija i dizajnu ambalaža.

Design Business Association, utjecajno je britansko udruženje koje ocjenjuje utjecaj dizajna na poslovni uspjeh. Osnovano je 1986. godine s ciljem prepoznavanja i promicanja uloge dizajna u ostvarenju poslovnih ciljeva i uspjeha. Više od 400 agencija u Velikoj Britaniji, koje se bave različitim područjima dizajna članice su ovog utjecajnog udruženja.

Prestižne godišnje nagrade za uspješnost dizajna ( Design Effectiveness Awards) koje dodjeljuje ovo poslovno udruženje, jedine su nagrade koje koriste tržišne kriterije i podatke kao glavni kriterij ocjenjivanja te prepoznaju utjecaj kvalitetno promišljenog i izvedenog dizajna na ostvarenje poslovnih ciljeva i prihoda.

Za uspješan projekt nagrađuju se i klijent i dizajner. Nagrade se dodjeljuju u 13 različitih kategorija, a Vina Laguna osvojila su broncu u kategoriji Ambalaža.

Rezultati dodjele nagrada za uspješnost dizajna svake se godine uvrštavaju u tabelu uspješnih kompanija, koje su nadmašile svoje konkurente prepoznajući važnost dizajna za poslovni uspjeh.

Vina Laguna krovni je brand koji je objedinio na tržištu poznata vina Laguna Histria i Vina Festigia. Javnosti su s novim identitetom koji dočarava Lakoću postojanja u Istri, predstavljena u prosincu 2011. godine. Ova su vina ujedno nositelji novih svjetskih trendova za svježim i lakšim vinima, što potvrđuju brojne nagrade i medalje na svjetskim ocjenjivanjima vina.

Novi vizualni identitet Vina Laguna utjecao je na godišnji porast prodaje po litri od 26%, dok je Malvazija kao nositelj branda, ostvarila rast volumena od čak 53% u samo pet mjeseci.

Povezani članci
06.05.16 Sajmovi i izložbe
Vina Laguna sudjeluju na London Wine Fairu
23.10.15 Promocije
Vina Laguna ponovno zlatna na svjetskoj vinskoj sceni
22.07.15 Tvrtke i tržišta
Najavljene nove Agrolagunine investicije
13.05.15 Tvrtke i tržišta
Vina Laguna ostvarila veliki međunarodni uspjeh na prestižnom Decanter ocjenjivanju u Londonu
22.04.15 Promocije
Vina Laguna predstavljena na “Danima Istre” u Beogradu
22.04.15 Sajmovi i izložbe
Vina Laguna predstavljena na “Danima Istre” u Beogradu
09.03.15 Sajmovi i izložbe
Od ukupno šest medalja za hrvatska vina, Vina Laguna osvojila čak pet
23.09.14 Vijesti iz regije
Vina Laguna oduševila ocjenjivače na prestižnim natjecanjima u Njemačkoj i Austriji
30.05.14 Promocije
3 zlata i srebro za Vina Laguna u Francuskoj
01.02.12 Promocije
Novi vizualni identitet Vina Laguna
19.01.12 Sajmovi i izložbe
Hrvatska vina na prezentaciji u Austriji
08.12.11 Promocije
U Akademiji vina Klaudio Jurčić održao radionicu
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa