Info
Seniko studio
Sajmovi i izložbe
25.01.2013. Hrvatska glavna nautička destinacija na Mediteranu!
Hrvatski izlagači, njih 16 se ovaj tjedan vrlo uspješno predstavljaju u Düsseldorfu, na vodećem sajmu nautike BOOT.

Radi se o jednoj od najvećih svjetskih nautičkih manifestacija na kojoj 1.650 izlagača iz 63 zemlje prezentira najnoviju ponudu nautičke opreme, prije svega jahte, jedrilice i brodice, a u ponudi su i mnogobrojne ronilačke i charter destinacije.

Sajam BOOT, koji se ove godine održava 44. put zaredom, redovito najavljuje sektorske trendove za Njemačku, Europu kao i na globalnoj razini.

U tom smislu može se reći da se još uvijek prisutna kriza znatno odrazila na poslovanje ove grane gospodarstva u EU, osjetno je smanjena prodaja brodova u Njemačkoj (-23%) ali su prihodi doživjeli manji pad jer je istovremeno povećana prodaja luksuznih jahti.

Hrvatske tvrtke su zastupljene u svim glavnim tematskim cjelinama sajma pa se, osim male brodogradnje koju ove godine s dvije izložene jedrilice vrlo reprezentativno predstavlja samo splitska Salona, nude i mnogobrojni charter te ronilački aražmani na Jadranu.

Zapravo, Hrvatska je od strane njemačkih strukovnih asocijacija te sajamskih dužnosnika označena kao glavna ovogodišnja nautička destinacija na Mediteranu, ispred Turske i Grčke.

Hrvatsku nautičku ponudu u Düsseldorfu već tradicionalno predvodi ACI sa svojom mrežom marina, ali i niz manjih agencija koje su dobro povezane s vodećim europskim charter ponuđačima.

Može se zaključiti da hrvatski dio Jadrana i ove godine za Europljane ulazi u red najatraktivnijih nautičkih destinacija, uz Baltičke zemlje i Balearsko otočje, pa se Hrvatska i Jadran uočljivo nude kod svih većih charter operatera.

Isti trend i dobra pozicioniranost jadranskih destinacija prevladava i kod ponude ronjenja iako je ove godine na BOOTU Turska iskoristila političku krizu u Egiptu i svojim velikim nacionalnim štandom objedinjeno predstavila niz ronilačkih i nautičkih centara koji su do sada Europljanima bili manje poznati.

Na sajmu nastupa i Hrvatska turistička zajednica koja na vrlo atraktivnom štandu osim nautičke ponude prezentira cjelokupni turistički potencijal Hrvatske.

Izjave:

Goetz-Ulf Jungmichel, direktor sajma BOOT:

Na sajmu Boot, osim bogate ponude jahti i brodica okupili smo preko 300 međunarodnih charter operatera, putničkih agenata i turističkih asocijacija koji su u stanju ponuditi najbolju charter uslugu u Europi. Trendovi chartera s kraja 2012. pokazuju da nema razloga za zabrinutost, a Hrvatska je jedan od charter favorita na Mediteranu.

Vjekoslav Križanec, generalni konzul RH u Düsseldorfu:

Zadovoljni smo prezentacijom hrvatskih tvrtki iako postoji niz potencijala za sadržajniji i obuhvatniji nastup već 2014. godine.

Sajam nam je ponudio mogućnost da narednih godina jače istaknemo sve prednosti hrvatskih marina te nautičkog i ronilačkog turizma. Velike mogućnosti ima i mala brodogradnja koja se ranije snažnije prezentirala.

Povezani članci
20.01.15 Sajmovi i izložbe
Ministar turizma Darko Lorencin posjetio BOOT, vodeći sajam nautike
17.01.14 Sajmovi i izložbe
Hrvatski turizam i nautika na sajmu BOOT u Duesseldorfu
07.06.13 Turizam
ATLAS – najbolji Costin partner na Mediteranu u segmentu individualnih putnika
18.01.13 Sajmovi i izložbe
HTZ promovira nautički turizam na vodećem sajmu u Njemačkoj
11.01.13 Turizam
Ministar turizma Ostojić: na 2012. možemo biti ponosni; 2013. moguć nastavak trendova
21.09.12 Sajmovi i izložbe
boot Düsseldorf: Središnji europski sajam za nautičare
15.02.12 Sajmovi i izložbe
Novi koncept modnog sajma u Düsseldorfu
11.12.09 Sajmovi i izložbe
Svake tri godine: Sajamski dvojac u Njemačkoj Prowein Düsseldorf i Intervitis Interfructa Stuttgart
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa