Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Sajmovi i izložbe
Četvrtak, 25.04.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Sajmovi i izložbe
25.01.2013.
Hrvatska glavna nautička destinacija na Mediteranu!
Hrvatski izlagači, njih 16 se ovaj tjedan vrlo uspješno predstavljaju u Düsseldorfu, na vodećem sajmu nautike BOOT.
Radi se o jednoj od najvećih svjetskih nautičkih manifestacija na kojoj 1.650 izlagača iz 63 zemlje prezentira najnoviju ponudu nautičke opreme, prije svega jahte, jedrilice i brodice, a u ponudi su i mnogobrojne ronilačke i charter destinacije.
Sajam BOOT, koji se ove godine održava 44. put zaredom, redovito najavljuje sektorske trendove za Njemačku, Europu kao i na globalnoj razini.
U tom smislu može se reći da se još uvijek prisutna kriza znatno odrazila na poslovanje ove grane gospodarstva u EU, osjetno je smanjena prodaja brodova u Njemačkoj (-23%) ali su prihodi doživjeli manji pad jer je istovremeno povećana prodaja luksuznih jahti.
Hrvatske tvrtke su zastupljene u svim glavnim tematskim cjelinama sajma pa se, osim male brodogradnje koju ove godine s dvije izložene jedrilice vrlo reprezentativno predstavlja samo splitska Salona, nude i mnogobrojni charter te ronilački aražmani na Jadranu.
Zapravo, Hrvatska je od strane njemačkih strukovnih asocijacija te sajamskih dužnosnika označena kao glavna ovogodišnja nautička destinacija na Mediteranu, ispred Turske i Grčke.
Hrvatsku nautičku ponudu u Düsseldorfu već tradicionalno predvodi ACI sa svojom mrežom marina, ali i niz manjih agencija koje su dobro povezane s vodećim europskim charter ponuđačima.
Može se zaključiti da hrvatski dio Jadrana i ove godine za Europljane ulazi u red najatraktivnijih nautičkih destinacija, uz Baltičke zemlje i Balearsko otočje, pa se Hrvatska i Jadran uočljivo nude kod svih većih charter operatera.
Isti trend i dobra pozicioniranost jadranskih destinacija prevladava i kod ponude ronjenja iako je ove godine na BOOTU Turska iskoristila političku krizu u Egiptu i svojim velikim nacionalnim štandom objedinjeno predstavila niz ronilačkih i nautičkih centara koji su do sada Europljanima bili manje poznati.
Na sajmu nastupa i Hrvatska turistička zajednica koja na vrlo atraktivnom štandu osim nautičke ponude prezentira cjelokupni turistički potencijal Hrvatske.
Izjave:
Goetz-Ulf Jungmichel, direktor sajma BOOT:
Na sajmu Boot, osim bogate ponude jahti i brodica okupili smo preko 300 međunarodnih charter operatera, putničkih agenata i turističkih asocijacija koji su u stanju ponuditi najbolju charter uslugu u Europi. Trendovi chartera s kraja 2012. pokazuju da nema razloga za zabrinutost, a Hrvatska je jedan od charter favorita na Mediteranu.
Vjekoslav Križanec, generalni konzul RH u Düsseldorfu:
Zadovoljni smo prezentacijom hrvatskih tvrtki iako postoji niz potencijala za sadržajniji i obuhvatniji nastup već 2014. godine.
Sajam nam je ponudio mogućnost da narednih godina jače istaknemo sve prednosti hrvatskih marina te nautičkog i ronilačkog turizma. Velike mogućnosti ima i mala brodogradnja koja se ranije snažnije prezentirala.
Povezani članci
20.01.15
Sajmovi i izložbe
Ministar turizma Darko Lorencin posjetio BOOT, vodeći sajam nautike
17.01.14
Sajmovi i izložbe
Hrvatski turizam i nautika na sajmu BOOT u Duesseldorfu
07.06.13
Turizam
ATLAS – najbolji Costin partner na Mediteranu u segmentu individualnih putnika
18.01.13
Sajmovi i izložbe
HTZ promovira nautički turizam na vodećem sajmu u Njemačkoj
11.01.13
Turizam
Ministar turizma Ostojić: na 2012. možemo biti ponosni; 2013. moguć nastavak trendova
21.09.12
Sajmovi i izložbe
boot Düsseldorf: Središnji europski sajam za nautičare
15.02.12
Sajmovi i izložbe
Novi koncept modnog sajma u Düsseldorfu
11.12.09
Sajmovi i izložbe
Svake tri godine: Sajamski dvojac u Njemačkoj Prowein Düsseldorf i Intervitis Interfructa Stuttgart
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.