Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Trgovina
>>
Promocije
Petak, 19.04.2024
Trgovina
Trgovina motornim vozilima
Trgovina na veliko
Trgovina na malo
Turizam
Promocije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Promocije
27.11.2012.
Bruketa&Žinić i Lacuna pokrenuli proizvodnju u Hrvatskoj s brendom Brokula&Ž
Bruketa i Žinić pronašli su partnere u hrvatskoj tekstilnoj industriji s kojima žele dokazati da se u Hrvatskoj može proizvoditi kvalitetan i inspirativan izvozni proizvod
Nakon što su u rujnu lansirali svoj novi vlastiti brend odjeće od organski uzgojenih sirovina Brokula&Ž, Bruketa&Žinić su zajedno s partnerskom tekstilnom tvrtkom Lacuna ovog tjedna pokrenuli i proizvodnju u Hrvatskoj.
Brokula&Ž je brend donjeg rublja i majica za žene i muškarce napravljen od organskog pamuka i celuloze čija je prva serija bila proizvedena u Turskoj, odakle je i porijeklo materijala. Od ovog tjedna manje serije i prototipi šivaju se u sjedištu tvrtke Brokula&Ž u Pustodolu Začretskom (Sveti Križ Začretje), a velike serije šivaju se u đakovačkoj tvornici Hemco.
«Želimo dokazati kako se u Hrvatskoj može proizvesti kvalitetan proizvod s izvoznim potencijalom. Iza projekta Brokula&Ž stoji iskusan tim ljudi koji u ovom projektu pronalazi profesionalni izazov, što nam daje pravo da budemo optimisti oko daljnje uspješnosti projekta i zapošljavanja još većeg broja ljudi iz posrnule hrvatske tekstilne industrije.»
izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.
«Od lansiranja brenda u rujnu ove godine, Lacuna je zaposlila još osmero djelatnica, pretežno radnica iz bivše tvornice Kamensko, čija se tehnička znanja i posvećenost kvaliteti ugrađuju i u Brokulu&Ž. Sigurni smo kako će zamisao iza ovog projekta inicirati širu suradnju ne samo s hrvatskom tekstilnom industrijom već i s drugim segmentima proizvodnje.», izjavio je direktor tvrtke Lacuna i Brokula&Ž, Zoran Šainović.
«Prve reakcije kupaca su vrlo dobre, prvenstveno na kvalitetu materijala i izrade, što je i najvažnije, jer kod Brokule&Ž bitno uvijek dolazi iznutra. U prva dva mjeseca prodano je oko 3000 jedinica, a daljnji razvoj proizvodnje ovisi o budućim prodajnim rezultatima.
Da se radi o robnoj marki s izvoznim potencijalom svjedoči i činjenica da će Brokula&Ž biti uvrštena u izvještaj londonskog Global Innovation Reporta* koji previđa trendove u 2013.» izjavio je Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.
Svi međunarodni certifikati koji jamče ekološku i organsku proizvodnju Brokula&Ž brenda ovih su dana nostrificirani i u Hrvatskoj. Postojeće međunarodne certifikate izdala je nizozemska kompanija Control Union Certification/ Peterson Control Union Group, a riječ je o certifikatima OE 100 Standard of the Orgnanic Exchange i OE Blended Standard of the Organic Exchange, koji jamče da je materijal organskog porijekla te da korištena bojila nisu štetna za čovjeka.
Povezani članci
18.07.16
Odnosi s javnošću
Sense Consulting i Bruketa&Žinić OM pokrenuli Design Thinking Hrvatska
11.08.15
Brandovi
Nova kolekcija personaliziranih Froddo dječjih tenisica
21.05.13
Izvoz
Panel HIZ-a o gospodarstvu i izvozu prije i nakon ulaska u EU
20.12.12
Tvrtke i tržišta
Dogovor s vjerovnicima i uspješna provedba postupka predstečajne nagodbe ključ za održivo poslovanje u Varteksa u budućnosti
10.12.12
Financije i gospodarstvo
Izvoznici: poboljšanje izvozne klime
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.