Info
Seniko studio
Osiguranja
21.11.2012. Wüstenrot - uspješan model stambene štednje i novi proizvod životnog osiguranja
Tvrtka Wüstenrot stambena štedionica predstavila je razloge uspjeha svog modela stambene štednje i pozitivnog utjecaja na gospodarstvo, dok je tvrtka Wüstenrot životno osiguranje predstavila svoj novi proizvod - Dopunsko osiguranje od nastanka kritičnih bolesti i stanja.

Predsjednik Uprave tvrtke Wüstenrot stambene štedionice, Zdravko Anđel upoznao je nazočne s iskustvima i izazovima u 15 godina stambene štednje u Hrvatskoj te je ukazao na pozitivne rezultate sustava stambene štednje s reguliranim državnim poticajima.

O pozitivnim utjecajima stambene štednje na gospodarstvo govori podatak kako je Wüstenrot stambena štedionica prošle godine primila 30 milijuna kuna državnih poticaja iz proračuna, a samo kroz direktne uplate po osnovama raznih poreza u proračun je vratila 22,5 milijuna kuna.

“Dodatno, na bazi kreditne aktivnosti od 150 milijuna kuna, dolazimo do indirektnih uplata u proračun u iznosu od 28,5 milijuna kuna, pa je proračun, barem što se tiče Wüstenrot stambene štedionice u značajnom plusu” – naglasio je Anđel.

Osvrnuvši se na budućnost sustava stambene štednje u Hrvatskoj, Anđel je dodao: “Sustav treba dorađivati i usavršavati kako bi se izbjegle nepravilnosti te se nadamo kako će zakonodavac prihvatiti savjete stručnjaka. Ipak, višestruki pozitivni efekti koje stambena štednja donosi, jedan su od uspješnijih primjera koje su zakonodavac i struka iznijeli u posljednjih 15 godina.

Prije svega to treba zahvaliti inteligentnoj mjeri državnih poticaja koji omogućuju Wüstenrot stambenoj štedionici i drugim štedionicama da svojim klijentima nude kredite uz nisku kamatnu stopu i što je najvažnije - fiksnu kamatu te kredit vezan uz euro.”
Okupljenima se obratio i Igor Đurić, predsjednik Uprave tvrtke Wüstenrot životno osiguranje, koji je ukazao na postojeće trendove s tržišta životnih osiguranja te je predstavio najnoviji proizvod pod nazivom Dopunsko osiguranje od nastanka kritičnih bolesti i stanja.

Riječ je o proizvodu životnog osiguranja u slučaju teških oboljenja koji bi oboljelima znatno olakšao životne prilike s obzirom na dodatne troškove liječenja. Đurić je ukazao na statistike koje pokazuju da je vjerojatnost za dobivanjem jedne od osnovnih teških bolesti prije 65-te godine života gotovo četiri puta veća od umiranja od bilo kojeg uzroka.

„Trenutno u Hrvatskoj vrlo mali broj ljudi ima životno osiguranje za slučaj smrti. Stoga je potrebno dodatno ulagati u podizanje kvalitete ponude i prodaje životnih osiguranja, ali i na jačanje svijesti građana o važnosti životnog osiguranja.“ – dodao je Đurić.

Tvrtka Wüstenrot Životno osiguranje započela je s prodajom proizvoda životnog osiguranja 1. veljače 2012. godine koja je obilježena kao godina pripreme za rast.

Od početka svoga rada, tvrtka je okupila 1.204 klijenta te je radila na specijalizaciji svojih prodajnih kanala, izobrazbi djelatnika u prodaji, razvoju proizvoda po mjeri klijenata te unapređenju novih tehnologija.

„U narednom razdoblju radit ćemo na pozicioniranju naše tvrtke među top deset društava u području životnih osiguranja.“ – istaknuo je Đurić.

Povezani članci
20.10.15 Istraživanja
Štediše u Hrvatskoj u prosjeku izdvajaju 452 kune mjesečno
02.05.13 Financije i gospodarstvo
MFIN: Ulaskom u EU osigurani depoziti do 100 tisuća eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa