Potrošači
Seniko studio
Vijesti
21.06.2006. Brazilci,Talijani i Meksikanci najveći potrošači tijekom SP-a
Globalno istraživanje kartičarske kompanije MasterCard International pokazalo je da postoji izravna veza između intenziteta navijačkih strasti tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva i sklonosti navijača potrošnji, priopćeno je iz te kartičarske kuće

MasterCard International je kao službeni sponzor Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj naručio od tvrtke Octagon istraživanje o intenzitetu navijačkih strasti i planiranoj potrošnji, uspoređujući navijače i načine na koji iskazuju svoju strast a istaknute su i trgovačke kategorije koje bi mogle imati najviše koristi u pojedinim zemljama.

Istraživanje je obuhvatilo Australiju, Brazil, Francusku, Njemačku, Italiju, Japan, Meksiko, Španjolsku, Veliku Britaniju i SAD a pokazalo je da su anketirane zemlje s najvišom razinom potrošnje bile one s dugom povijesti sudjelovanja na ovom natjecanju, kao što su Brazil, Italija i Meksiko. Njihovi će navijači i na aktualnom prvenstvu potrošiti najmanje 100 dolara, bez obzira na to jesu li strastveni, dakle vrlo ili iznimno zainteresirani za nogomet, ili umjereni, odnosno donekle zainteresirani.

Visok postotak anketiranih strastvenih navijača u ostalih sedam zemalja, poput Njemačke, Španjolske i Velike Britanije, također planira potrošiti najmanje 100 dolara dok je potencijalna potrošnja umjerenih navijača znatno manja. Istodobno, istraživanje jasno pokazuje da navijači vjeruju kako će uspjeh njihove zemlje na svjetskom prvenstvu utjecati na povećanje njihove potrošnje, što posebno vrijedi za Brazil, gdje je to uvjerenje izrazilo 77 posto strastvenih a 68 posto umjerenih navijača.

Isto vrijedi za Japan, gdje je to uvjerenje izrazilo 68 posto strastvenih i 40 posto umjerenih navijača, te za Italiju gdje je 61 posto strastvenih navijača ocijenilo da bi moglo potrošiti više dok je odgovarajući postotak među umjerenima iznosio 50 posto. Što se tiče trgovačkih kategorija koje bi mogle imati najveću korist od navijačke groznice u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva ističu se putničke agencije i ugostiteljski lokali, trgovine odjećom, pubovi i restorani, trgovine elektroničkom opremom, supermarketi i dobavljači usluge pristupa Internetu.

Izvor: liderpress.hr

Povezani članci
27.09.16 Vijesti
Hrvati „navučeni“ na digitalizaciju: žele mobilno plaćanje i autentikaciju otiskom prsta
17.02.16 Europska unija
U Europi je provedeno više od milijardu beskontaktnih transakcija
23.11.15 DOP
MasterCard® pokrenuo je kampanju Priceless Causes
30.07.15 Trgovina na malo
Samsung Pay preko MasterCarda u Europu
02.07.15 Trgovina na malo
U Hrvatskoj porasti internetske kupovine i mobilnog plaćanja
02.03.15 Vijesti
Kompanija MasterCard surađuje s kompanijom Samsung u kreiranju usluge Samsung Pay
23.01.15 Financije i gospodarstvo
MasterCard najavljuje nove prilike za europske startupove
14.11.14 Financije i gospodarstvo
MasterCard: 22 posto korisnika plaća beskontaktno
03.11.14 Vijesti
AZTN: Naknade za plaćanje karticama u RH bi mogle pasti i do 80 posto
17.09.14 Vijesti
Potreba za kontrolom nad financijama otvara mogućnost da prepaid kartice zamjene čuvanje novca „ispod madraca“
10.09.14 Vijesti
MasterCard ubrzava prihvat mobilnih plaćanja širom Europe kako bi Europljani mogli svugdje plaćati beskontaktno do 2020. godine
08.04.14 Europska unija
Europljani vole obavljati svakodnevne kupnje beskontaktno
25.11.13 Vijesti
Internet kupovina sve popularnija otkada je Hrvatska u EU
12.11.13 Vijesti
Više od polovine Europljana doživljava kupovinu sitnih užitaka kao temeljno pravo
21.06.13 Trgovina na malo
Europljani kažu ne gotovini ovoga ljeta
19.06.13 Istraživanja
Plaćanje računa: navike i ponašanje
10.06.13 Istraživanja
94% građana posjeduje barem jednu debitnu ili kreditnu karticu
25.02.13 Vijesti iz svijeta
Kompanija MasterCard predstavlja MasterPass - Budućnost digitalnog plaćanja
19.12.12 Šira regija
MasterCard se širi u beskontaktnom plaćanju u Europi uz PayPass
20.11.12 Istraživanja
MasterCard MasterIndex 2012.
24.10.12 Trgovina na malo
MasterCard proširio partnersku mrežu u Poljskoj
19.09.12 Trgovina na malo
Novi pametni potrošači određuju tempo promjena u maloprodaji
02.07.12 Vijesti iz svijeta
Suradnja Deutsche Telekoma i MasterCarda na usluzi mobilnog plaćanja
12.06.12 Financije i gospodarstvo
Broj debitnih kartica smanjen šest posto
08.05.12 Vijesti iz svijeta
MasterCard lansirao PayPass Wallet uslugu
01.03.12 Promocije
MasterCard otkriva budućnost mobilnog plaćanja
02.11.11 Vijesti iz svijeta
Skok dobiti MasterCarda u trećem tromjesečju
04.08.11 Vijesti iz svijeta
Dobit MasterCarda porasla 32,8 posto
24.05.11 Trgovina na malo
MasterIndex: Karticama i dalje najviše po odjeću, hranu i benzin
03.05.11 Vijesti iz svijeta
Skok dobiti MasterCarda u prvom tromjesečju
02.11.10 Vijesti iz svijeta
MasterCard: Pojačano korištenje kartica, dobit 15% viša
05.02.10 Financije i gospodarstvo
MasterCard: Dobit ispod očekivanja porasla 23 posto
06.02.09 Financije i gospodarstvo
MasterCard: Pad dobiti 21 posto
12.06.07 Vijesti iz svijeta
London najveće svjetsko trgovačko središte
01.03.07 Financije i gospodarstvo
Uspješna integracija kartičnog poslovanja PBZ Grupe
15.02.07 Financije i gospodarstvo
Promet MasterCarda u Europi 520 mlrd dolara u 2006.
14.01.07 Financije i gospodarstvo
PBZ Card zabilježio gotovo 3,5 milijuna EMV transakcija
27.12.06 Trgovina na malo
Blagdanska prodaja u SAD porasla 3%
02.11.06 Financije i gospodarstvo
MasterCard: dobit porasla 82 posto
28.06.06 Korisne informacije
MasterCard International, mijenja ime u MasterCard Worldwide
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa