22.05.2012.
U Arena centru otvorena trgovina brenda Carpisa
Carpisa je talijanski brend za torbe, novčanike, accessories, kutije za nakit, kofere i aktovke
Zagrebački Arena Centar odnedavno je bogatiji za trgovinu Carpisa, poznatog talijanskog brenda specijaliziranog za proizvodnju modnih dodataka poput torbi, novčanika, kofera, aktovki i sličnih dodataka. Novootvorena trgovina ujedno je prvo i zasad jedino prodajno mjesto Carpise u Hrvatskoj.
Carpisa je talijanski brend za torbe, novčanike, accessories, kutije za nakit, kofere i aktovke koji je počeo širiti svoj brand putem franšiznih mreža 2001 godine. U samo nekoliko godina, Carpisa je postala poslovni fenomen, nudeći trendi proizvode dobrog talijanskog dizajna po odličnom odnosu kvalitete i cijene, ističu iz Arena Centra.
Tvrtka je izgradila veliku franšiznu mrežu s 500 trgovina u Italiji i pedesetak u inozemstvu u zemljama kao što su Švicarska, Malta, Velika Britanija, Srbija, Njemačka, Cipar, Grčka, Crna Gora, Poljska, Bosna i Hercegovina, Španjolska, a od sada i Hrvatska. Carpisini dućani su isključivo «monobrand» dućani.
Svijet Carpisa uključuje nekoliko vrsta proizvoda: dvije kolekcije (proljeće/ljeto i jesen/zima) modnih torbica, putnih torbi, kofera i novčanika, kako za žene, tako i za muškarce, te linije aktovki i modnih dodataka.
Svaka od kolekcija sastoji se od «fashion products» & «basic products» te u svakoj od njih postoji po 75 linija, svaka linija ima po 3-4 artikla i to u nekoliko boja, tako da Carpisa po sezoni nudi do 900 različitih artikala.
Ono što Carpisu čini privlačnom za širok target kupaca je što u svoju target populaciju uključuje žene u dobi između 20 i 45 godina koje dijele strast za novim trendovima te muškarce s vrlo različitim zahtjevima.
"Vrlo smo zadovoljni otvaranjem novih i atraktivnih trgovina. Arena Centar vodeći je centar na tržištu koji nudi najbolji odabir modnih, gastronomskih i drugih brendova te jedinstven spoj sporta i zabave. Dolaskom Carpise i McCafé-u, nedavnim otvaranjem dućana hrvatskog branda WGW i putničke agencije Atlas to smo ponovno potvrdili", naglašava Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra.
|
|
|
|