Seniko studio
Broj 2/2012
Izdvajamo iz broja:
Broj 2-2012
Obrtništvo - simbol grada Zagreba
Dan Obrtničke komore Zagreb
Povremeni interes države za visinu trgovačkih marži - prof. dr. sc. Nikola Knego
Put prema uspješnoj marki - prof. dr. sc. Zvonimir Pavlek
Tekstilna industrija – prostor za novo zapošljavanje
Svjetski lanac trgovina potrošačke elektronike Expert u Hrvatskoj
Recesija pogoduje smanjivanju kvalitete proizvoda
Trgovačka vaga Mettler Toleda osvojila red dot nagradu za dizajn
Ponovno priznanje za TimoCom
Gorenje dobitnik dviju red dot nagrada
Otvoren City Center One East
S a d r ž a j - 2 - 2012
Uspješan pilot-projekt KOTKE
Ante Gavranović
Pravi odgovor na stvarne izazove

Pilot-projekt je svojevrstan odgovor na zapostavljanje proizvoda domaće odjevne industrije, koja i ovom prigodom jasno pokazuje i potvrđuje da može kvalitetom i dizajnom ravnopravno stati uz bok stranim brandovima i proizvođačima s razvikanim internacionalnim imenima.

Tekstilna industrija KOTKA iz Krapine otvorila je početkom travnja suvremeni prodajni prostor u Ilici 49 (pasažu) i na taj se način uključila u direktnu maloprodaju na domaćem tržištu.

Riječ je o pilot-projektu određenog tipa butika koji nudi prošireni asortiman vezan uz odijevanje. Potrošači tu mogu pronaći ne samo odijela već i ženske odjevne predmete, košulje i kravate, pri čemu se vodi računa da svi proizvodi budu iz domaće proizvodnje, visoke kvalitete, uz pristupačne cijene. Najavljeno je da će se tako koncipirane butike uskoro otvoriti i u još nekim većim središtima Hrvatske.
U primjereno uređenom prostoru okupljeno je, naime, više domaćih proizvođača, koji svojim kvalitetnim uradcima pokazuju domete hrvatske tekstilne industrije i industrije odijevanja.

Tekstilna industrija KOTKA iz Krapine prerasla je u najpoznatijeg, a po mišljenju mnogih i najkvalitetnijeg proizvođača muške konfekcije. To potvrđuje činjenicom da gotovo 97 posto svoje ukupne proizvodnje (800 odijela dnevno) izvozi na zahtjevna zapadna tržišta. Potvrdu visoke međunarodne kvalitete bilježimo i kod nekih drugih domaćih proizvođača, a njihov je najveći problem danas – plasman.

Ustvari, otvaranje ovog pilot-projekta je svojevrstan odgovor na zapostavljanje proizvoda domaće odjevne industrije, koja i ovom prigodom jasno pokazuje i potvrđuje da može kvalitetom i dizajnom ravnopravno stati uz bok stranim brandovima i proizvođačima s razvikanim internacionalnim imenima.

U svakom slučaju, ovaj butik – a nadamo se da će ih uskoro biti i više po Hrvatskoj – može proširiti ukupnu ponudu na tržištu i pripomoći afirmaciji domaćeg proizvoda, domaće pameti i domaćeg stvaralaštva. Konačno, ideja „Kupujte hrvatsko“ i „Izvorno hrvatsko“ nije samo puki čin domoljublja već je najbolji način da zadržimo radna mjesta. A nikad nam taj motiv nije bio potrebniji.

Izdvajamo iz broja:
Broj 2-2012
Obrtništvo - simbol grada Zagreba
Dan Obrtničke komore Zagreb
Povremeni interes države za visinu trgovačkih marži
Put prema uspješnoj marki
Tekstilna industrija – prostor za novo zapošljavanje
Svjetski lanac trgovina potrošačke elektronike Expert u Hrvatskoj
Recesija pogoduje smanjivanju kvalitete proizvoda
Trgovačka vaga Mettler Toleda osvojila red dot nagradu za dizajn
Ponovno priznanje za TimoCom
Gorenje dobitnik dviju red dot nagrada
Otvoren City Center One East
S a d r ž a j - 2 - 2012
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa