07.12.2006.
Gorenje u Hrvatskoj očekuje godišnji prihod od 100 milijuna eura
Gorenje Grupa očekuje ukupni prihod u 2006.-toj veći od milijardu eura. Grupa djeluje putem 57 društava u svom sastavu, od čega u inozemstvu preko 42 pravne osobe.
U proteklih 11 mjeseci Gorenje Zagreb d.o.o. ostvarilo je prihod od prodaje u iznosu od 93% godišnjeg plana. Time su već sada prihodi za par postotaka veći od istog razdoblja prošle godine. Očekuje se da će godišnji prihod prijeći 100 milijuna eura.
Najveći dio, gotovo 73%, ostvareno je prodajom bijele tehnike (više od 300.000 komada). Nešto više od 12% ukupnog prihoda ostvareno je prodajom namještaja i keramike (iznad 80 milijuna kuna), dok nešto manje od 6% čini tehnika grijanja (električni bojleri više od 70.000 prodanih komada) i hlađenja, mali kućanski aparati, zabavna elektronika i ostalo.
Vrijednost bilance (imovina, kapital i obveze) iznose 507.807.191 kuna, dok je temeljni kapital 80.251.400 kuna. U tijeku je dokapitalizacija u iznosu 18.519.000 kuna tako da će do kraja godine temeljni kapital iznositi gotovo 100 milijuna kuna.
Održan je korak u rastu ukupnog tržišta bijele tehnike u Hrvatskoj, očuvan je tržni udjel, a to znači i da je obranjena uloga tržišnog lidera u Hrvatskoj. Značajni rast prodaje zabilježen je u aparatima za pranje (perilice rublja + 22 %, sušilice + 30 %, perilice posuđa +20%), kombiniranim hladnjacima te općenito ugradbenim aparatima!
Ostvaren je još značajniji rast prodaje malih kućanskih aparata i zabavne elektronike, gdje se prati snažni trend prodaje LCD televizora, mikrovalnih pećnica i usisivača.
Značajan rast prodaje u diviziji namještaj je ostvaren prvenstveno i zahvaljujući odličnoj prodaji kuhinja (Gorenje i Marles) te programa keramike.
U prodajnoj diviziji grijanja i hlađanja, pored već spomenute prodaje električnih bojlera, najznačajniji rast prodaje je ostvaren u prodaji klima uređaja i radijatora. Tržištu Hrvatske Gorenje je ove godine ponudio i obnovljive izvore energije – toplinske pumpe.
Povećavana je energetska učinkovitost proizvoda. Sve je više proizvoda u energetskim razredima A i A+.
Gorenje servisna mreža sve je snažnija, a dodatno će se pojačati vlastiti Gorenje servis u Zagrebu. Zadaća u Gorenju će biti i kako zbrinuti stare aparate za otpad, odnosno, izrađivati uređaje koji u sebi sadrže što više komponenti koje se mogu reciklirati.
U 2006. godini se, kroz razna sponzorstva i donacije, a naročito projekt «Gorenje fondacija», Gorenje u Hrvatskoj predstavilo i kao društveno odgovorna tvrtka.
Potrošačima s većim očekivanjima, ponuđene su re-design linije (štednjaci, pećnice), kao i sasvim nove dizajnerske linije Pininfarina i Swarovski, a za koje su primljene brojne i cijenjene nagrade.
|
Gorenje Zagreb d.o.o. sustavno ulaže u svoje prostore, tako da je osim velikog distribucijskog centra u Zagrebu, izgradilo i veliki centar u Splitu za objedinjavanje poslovanja u Dalmaciji kroz prodajnu i servisnu mrežu, pri čemu će od početka sljedeće godine, između ostalog, započeti s radom i prodajno-izložbeni salon s kapacitetom koji će biti par puta veći od dosadašnjeg.
U 2007.g. u planu je izgradnja još jednog skladišta na Žitnjaku pored sadašnjeg distribucijskog centra ukupne brutto površine 2.185 m2.
|
|
|
|