Trgovina
Seniko studio
Promocije
25.04.2012. Tetra Pak predstavio šest uzbudljivih dodataka ambalažnom portfelju
Najmanje četiri posto prometa Tetra Pak ulaže u razvoj i inženjerstvo, a poseban se naglasak stavlja na ekološku komponentu, energetsku učinkovitost, funkcionalnost i zdravlje

Vodeća svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda Tetra Pak, na međunarodnom sajmu hrane i pića Anuga FoodTec, održanome krajem ožujka u Kölnu, predstavila je šest novodizajniranih pakiranja: Tetra Rex® Pearl, najnovije pakiranje dizajnirano za vrhunska mlijeka i sokove, nova opcija za zatvaranje pakiranja Tetra Top Carton Shot od 100 ml pod nazivom Lokka koji odlikuju najniže razine CO2 na tržištu, dva nova pakiranja u porcijama koja se temelje na iznimno uspješnom dizajnu Tetra Brik® Aseptic Edge, te dva nova oblika iz portfelja Tetra Gemina® Aseptic.
Uslijed novih potrošačkih navika i njihovih rastućih potreba te užurbanog ritma života, jedan od najvećih izazova u prehrambenoj industriji posljednjih nekoliko godina bio je porast konzumacije u pokretu, a karakteriziraju ga zaposleni potrošači koji prilikom kupovine zahtijevaju uslugu upravo "ovdje i sada". Nova pakiranja u porcijama Tetra Brik® Aseptic Edge donose upravo to: proizvod idealan za suvremene potrošače i fleksibilno rješenje za klijente.

Tetra Brik Aseptic 200 & 250 ml Edge nastavljaju se na uspjeh nagrađivanog pakiranja Tetra Brik® Aseptic 1000 ml Edge, te donose fleksibilnost konzumacije u pokretu, istovremeno zadovoljavajući potrebe rastućeg broja "samačkih" kućanstava. Zahvaljujući kosom gornjem dijelu te posebno oblikovanim stranama, nova pakiranja donose dodatne mogućnosti tiska za klijente te poboljšano rukovanje za potrošače.

Pakiranje je dostupno u dvije verzije: s HeliCapom™ 23 (najvećim zatvaračem s navojem za kartonska pakiranja za ambijentalne mliječne proizvode od 200 i 250 ml) ili sa slamkom, a sve to omogućava jednostavno natakanje i konzumaciju. Pakiranje Tetra Brik Aseptic 200 ml Edge sa slamkom od sada je dostupno širom svijeta, dok će Tetra Brik Aseptic 200 ml Edge sa zatvaračem HeliCap 23 na tržište stići u drugom tromjesečju 2012. godine.
Pakiranja Tetra Brik Aseptic Edge donose i značajne logističke pogodnosti. Njihovi oblici omogućuju 99-postotnu iskoristivost paleta Euro te se tako smanjuju troškovi distribucije i emisije CO2 koje nastaju u transportu, a omogućuju i niz različitih učinkovitih opcija skladištenja i slaganja u dućanima.

Paralelno sa svjetskom premijerom, nova će pakiranja biti predstavljena i hrvatskoj publici putem kampanje koja je krenula ovaj tjedan. Vizualna rješenja i prednosti ovih inovativnih pakiranja moguće je tako već pronaći na: http://www.tetrapak.com/Pages/default.aspx.

Druga velika novost je proširenje asortiman Tetra Gemina® Aseptic s dva nova oblika – Leaf i Crystal,koja će na tržište stići krajem ove godine. Oba pakiranja kombiniraju snažnu vizualnu privlačnost s potrošačkom funkcionalnošću.

Pakiranje Tetra Gemina Aseptic 1000 Crystal odlikuju dvije istaknute značajke: njegov gornji dio pakiranju daje jedinstven vanjski izgled, a njegova zakrivljenost omogućuje najbolji mogući tok proizvoda.
Sam oblik tijela potpuno je nov i uključuje četiri nove plohe u obliku kristala. Rezultat je privlačan i inovativan dizajn koji će doprinijeti prepoznatljivosti proizvoda na pretrpanim policama u supermarketima.

Dodatnu funkcionalnost novim pakiranjima Tetra Gemina Aseptic 1000 Crystal i 1000 Leaf pruža novi zatvarač HeliCap 27 - novi član obitelji Helicap i izvanredno rješenje za obiteljska pakiranja.

Zatvarač je oblikovan na način da olakšava rukovanje. Veličina vrata iznosi 27 mm i omogućuje funkcionalno otvaranje u jednom koraku te izvanredno iskustvo za konzumaciju kod kuće. Visina zatvarača i dizajn s hrbatima olakšavaju rukovanje posebice onim potrošačima koji imaju poteškoća s držanjem pakiranja.
Stoga je u ožujku ove godine zatvarač HeliCap na pakiranju Tetra Prisma Aseptic Square postao prvi zatvarač koji omogućuje otvaranje u jednom koraku kojemu je švedsko udruženje reumatičara dalo oznaku "jednostavno za otvaranje".

Očekivanja neprestano rastu budući da potrošači traže "dodatno" iskustvo kod svake kupovine – kombinaciju izvanrednog vanjskog izgleda i iznimne funkcionalnosti. Nekoliko novih dizajnerskih rješenja koja je Tetra Pak predstavio na sajmu Anuga FoodTec osmišljena su upravo kako bi zadovoljila takva očekivanja.

Povezani članci
22.09.16 Prehrambeni proizvodi
Tetra Pak vidi prilike za rast za stopostotne sokove
25.07.16 Karijere
Tetra Pak imenovao novog generalnog direktora za jugoistočnu Europu
26.05.15 DOP
Tetra pak nagrađuje na Floraartu 2015. – za upotrijebljenu ambalažu građanima daruje sadnice cvjetnice
28.04.15 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak izvijestio rast unatoč „izazovnoj godini“
30.01.15 Karijere
Charles Héaulmé imenovan je potpredsjednikom Tetra Pakovog odjela za Europu i središnju Aziju
24.12.14 Brandovi
Tetra Pak 20 godina u Hrvatskoj
16.12.14 DOP
Tetra Pak® u budućnosti planira proizvoditi ambalažu isključivo s FSC® certifikatom
29.10.14 Tvrtke i tržišta
Rastuća globalna potražnja za mlijekom zahtijeva pažljivo balansiranje prema indeksu mliječne industrije kompanije TETRA PAK
19.03.14 Ekologija
Tetra Pak postigao napredak u ostvarivanju ekoloških ciljeva
15.01.14 Istraživanja
Tetra pak® osvojio prestižnu nagradu Worldstar
16.12.13 Promocije
Juicy kids u Tetra Wedge Aseptic® ambalaži – posebna zabava za najmlađe
17.10.13 Istraživanja
Sve veća potreba za obnovljivim materijalima i ekološkim obilježavanjem proizvoda
08.10.13 Sajmovi i izložbe
Hrvatski izlagači na Sajmu prehrane u Koelnu
24.09.13 Vijesti iz regije
Fructal predstavio novu investiciju u pogon Tetra Edge
20.11.12 Ekologija
Tetra Pak sadi što je dobro! Građanima Zagreba darovano 60 sadnica
19.09.12 Vijesti iz svijeta
Novo Tetra Pak pakiranje pruža potrošačima više funkcionalnosti
17.05.12 Vijesti iz svijeta
Istraživanje Tetra Paka o mljekarskoj industriji
13.10.11 Promocije
Tetra Brik Aseptic Edge: Najpopularnija kartonska boca u novom ruhu
24.05.11 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak: Prva aseptična kartonska boca za mlijeko u svijetu
24.03.11 Tvrtke i tržišta
Novi inovativni zatvarači za Tetra Pak ambalažu
11.03.10 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak: Prihodi od prodaje u 2009. porasli na 8,95 milijardi eura
14.12.09 Prehrambeni proizvodi
Tetra Pak: Unatoč recesiji potrošnja mlijeka u porastu
06.04.09 Tvrtke i tržišta
Prihodi Tetra Pak grupe 8,8 milijardi eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa