15.02.2012.
Novi koncept modnog sajma u Düsseldorfu
Nakon više od 30 godina, najveći svjetski sajam mode doživjet će temeljitu rekonceptualizaciju počevši već od ovogodišnjeg ljetnog izdanja.
CPD SIGNATURES je desetljećima u Düsseldorfu predstavljao najveću ponudu mode i pratećih događanja, orijentiranu na poslovne, industrijske i veletrgovačke kontakte u toj branši.
Temeljna razlika između CPD-a i konkurentskih manifestacija u Milanu i Parizu odnosila se isključivo na karakter eventa. Tako je Düsseldorf dugo bio predvodnik stvarnog fashion businessa, a naglasak konkurenata, pa tako i Berlina, bio je više na revijalnim prezentacijama novih i „svježih“ kolekcija te na potrebi da se „vidi i bude viđen”.
Stoga mnogi svjetski mediji ocjenjujući CPD sugeriraju da je ta modna sajamska manifestacija dugo smatrana jednom od najvažnijih takve vrste u poslovnom smislu u svijetu.
Prilike na svjetskom i njemačkom tržištu, prije svega rastuća pojava velikog broja novih modnih salona u Berlinu koji se etablira kao nova njemačka modna metropola, ubrzali su odluku organizatora da se sajam CPD temeljito izmijeni i prilagodi novim zahtjevima tržišta.
|
Na posljednjem izdanju CPD-a, koje se održalo početkom ovog mjeseca, od 4. do 6. veljače, sudjelovalo je 400 izlagača te 12.300 poslovnih posjetitelja. Međutim, u odnosu na prošlo izdanje ovog modnog sajma iz srpnja prošle godine osjetila se blaga orijentacija izlagača i organizatora prema novom konceptu, a svoj vrhunac na CPD-u je priredio turski dizajner Ümit Ünal koji je predstavio svoju novu kolekciju „Bezimene ptice".
Radi se o dizajneru koji je svoju karijeru započeo prije 11 godina upravo na ovom sajmu. Njegove najnovije kreacije na modnoj pisti nosili su Cole Mohr, Marc Eggers te
Keno Eckert-Ludwig.
Prema mišljenju nekih dugogodišnjih izlagača koji organizatorima aktivno sugeriraju smjerove mogućih poboljšanja, novim promjenama treba se razviti novi koncept sajma koji će uključivati novu platformu za alternativu, avangardu i inovativne dizajnerske brendove.
Mnogi ovogodišnji izlagači i posjetitelji već se vesele nasljedniku, manifestaciji pod nazivom THE GALLERY DÜSSELDORF budući da će taj izmijenjeni koncept biti u ponudi već od ovog ljeta.
Očekuje se da će sajam biti okrenut prema visoko vrijednim dizajnerskim postignućima, ali i dalje usmjeren na suvremene primarno ženske modne kolekcije i accessoriese pa se time poprilično razlikuje od trenutnog sadržaja CPD.
|
Treba istaknuti da su modni proizvodi i odjevni predmeti premijerno prikazani posljednjih godina na CPD-u već snažno utjecali na izgled i trendove avangardnih kolekcija tijekom nekoliko sezona, a ovom novom koncepcijom Düsseldorf želi zadržati središnje mjesto njemačkog i europskog svijeta mode.
Kraj bivšeg izložbenog koncepta CPD-a je dobra prilika za Düsseldorf da zadrži ulogu poznatog središta gdje se naručuju i sklapaju novi poslovi, mjesto gdje dolaze svi glavni globalni veletrgovci i industrijski kupci prestižne odjeće, a očekuje se da će novi koncept znatno ojačati ulogu više od 1000 butika i prodajnih salona koji već godinama djeluju u gradu.
Novi impulsi, entuzijazam i pozitivne reakcije stižu između ostalog i od strane samih tvrtki, u ovom slučaju od njemačkog modnog poduzeća Gerry Weber, koje je osmislilo atraktivan centar za 33 prestižna salona na površini od gotovo 14.000 četvornih metara.
|
Novost je što će novi sajam mode biti izmješten s tradicionalnog sajamskog prostora u renovirano staro industrijsko okruženje Areal Böhler, a Philipp Kronen iz uprave organizatorske tvrtke Igedo Company ističe kako su organizatori odlučili zadržati imidž grada kao vodeće svjetske modne lokacije, samo sada kroz format novog i još atraktivnijeg događaja.
Novo ustrojeni i osvježeni sajam mode THE GALLERY DÜSSELDORF održat će se od 21. do 23. srpnja 2012., istodobno nudeći najjaču globalnu platformu za predstavljanje ženske modne odjeće i modnih dodataka.
Europski proizvođači odjeće već su u velikom broju najavili nastup na ovom sajmu, a osim njihovog izlaganja očekuje se da će oni izabrati Düsseldorfu kao mjesto za otvaranje svojih prestižnih „flagship showrooma” te daljnje jačanje modnog businessa u Europi.
THE GALLERY DÜSSELDORF je dobra platforma za tekstilnu industriju iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Makedonije, prije svega za mnogobrojne butike, proizvođače dizajnerskih odjevnih predmeta i industriju jer svi oni mogu kao izlagači kroz novu koncepciju sajma doći do punog komercijalnog i promocijskog izražaja te si osigurati dobre preduvjete za uspješne poslovne kontakte i internacionalizaciju svoga poslovanja.
Sajam je također dobra prigoda za mnoge posjetitelje iz zemalja jugoistočne Europe da se na licu mjesta informiraju o modnim trendovima i svjedoče nizu prestižnih modnih događaja.
|
|
|
|