11.01.2012.
Germanwings uvodi novu liniju iz Kölna prema Rijeci
Njemački niskotarifni zrakoplovni prijevoznik Germanwings od ožujka će proširiti ponudu letova iz Hrvatske prema Njemačkoj uvođenjem linije iz Zračne luke Rijeka prema Kölnu, priopćeno je danas iz tog avioprijevoznika.
Dodaju kako su novi letovi logičan nastavak poslovne politike u kojoj je hrvatsko tržište istaknuto kao jedno od ključnih, s obzirom na pozitivne rezultate koje Germanwings postiže u proteklih osam godina svoje prisutnosti u Hrvatskoj.
Tako će putnici iz Rijeke moći, tri puta tjedno, počevši s 27. ožujkom, letjeti novom linijom prema njemačkom poslovnom i turističkom središtu Kölnu, kamo će stići za tek nešto više od sat i pol.
I dok će letovi utorkom iz zračne luke Rijeka kretati ujutro (09:25 sati), oni četvrtkom i subotom pogodovat će putnicima koji biraju kasnije letove (četvrtak 12:55 sati, subota 16:55 sati).
Nakon Zagreba i Splita, Rijeka je treća stalna hrvatska destinacija u Germanwingsovoj ponudi, dok se u ljetnom rasporedu letenja ostvaruju redovni letovi i prema Zadru, Dubrovniku i Puli.
Germanwings je prva niskotarifna zrakoplovna kompanija koja je još 2004. godine uvela letove za Hrvatsku te iz Hrvatske prema Njemačkoj.
Germanwings je svojim putnicima pripremio i posebno iznenađenje – od petka 11. siječnja (u 12 sati) do nedjelje 15. siječnja (u 23:59 sati) na svojoj će internetskoj stranici ponuditi čak 2 milijuna avionskih karata za sve destinacije u ponudi i letove u periodu od 21. siječnja do 27. listopada ove godine, počevši s cijenom od 29,99 eura.
Dio je to rođendanske proslave Germanwingsa, koji slavi svoj deseti rođendan u listopadu, do kad će putnicima svaki mjesec nuditi posebne ponude putem prigodne internetske stranice. Jučer je započela i nagradna igra na istoj stranici u sklopu koje korisnici trebaju pogoditi koliko je puta Germanwings od svog osnutka sletio u Lisabon, Berlin, Beč, London, Palma de Mallorcu, Barcelonu, Budimpeštu, Rim, Milano i Stockholm.
Uz redovite promocije Germanwings svojim putnicima nudi i čitav niz novih usluga te nadogradnju postojećih, među kojima se ističe Best Seat (najbolje sjedalo, usluga koja putnicima osigurava najveći prostor za noge od svih europskih zrakoplovnih tvrtki), Best tarifa (usluga koja, u najpovoljniju cijenu, objedinjuje zrakoplovnu kartu, naknadu za prtljagu te zrakoplovne takse), program lojalnosti Miles&More, te aplikacije za iPhone i Facebook, navodi se u priopćenju.
|
|
|
|