Trgovina
Seniko studio
Promocije
30.12.2011. Pet godina LG-a u Hrvatskoj
Predstavništvo LG Electronicsa u Hrvatskoj (LG Hrvatska) ovih dana obilježava pet godina od osnutka ureda u Zagrebu. Premda, pravno gledajući, pripada regionalnoj podružnici sa sjedištem u Budimpešti, hrvatski ured LG-a zauzima važno mjesto unutar globalnog sustava od čak 120 poslovnih jedinica.

Domaći ured LG Electronicsa 2006. godine pokrenut je sa samo dva zaposlenika, a danas u njemu radi 12 profesionalaca zaduženih za prodajnu i tehničku podršku te marketing za svaku proizvodnu cjelinu. Od samog osnutka vodi ga Mario Medved, uspješni menadžer i direktor LG-a Hrvatska.

"Iza nas je pet izazovnih i uzbudljivih godina tijekom kojih smo svi iz LG-a Hrvatska, ali i naši partneri i suradnici, ulagali puno truda kako bi se i na hrvatskom tržištu LG jasno pozicionirao kao vodeći proizvođač potrošačke elektronike, tehnološki inovator te kompanija koja neprestano osluškuje želje i potrebe potrošača. Da smo u tome uspjeli pokazuju respektabilni prodajni rezultati i rastući tržišni udjeli koje smo ostvarili od otvaranja ureda. Bez obzira na izazovnu gospodarsku situaciju, s puno optimizma ulazimo u 2012. godinu jer ćemo već u siječnju tržištu predstaviti nove proizvode koji će svojim inovativnim značajkama, tehnologijama i dizajnom osvojiti kupce širom svijeta, pa tako i u Hrvatskoj“, izjavio je u povodu jubilarne pete godišnjice direktor LG Hrvatska Mario Medved.

Kao i svugdje u svijetu, LG Electronics u Hrvatskoj nudi širok portfelj svojih proizvoda koji uspješno spajaju najnoviju tehnologiju i vrhunski dizajn, olakšavajući potrošačima svakodnevicu i čineći je zabavnijom.

Na području mobilnih komunikacija LG je već u trećoj godini nakon otvaranja ureda udeseterostručio broj isporučenih mobitela, a prvi je na tržištu ponudio brojne tehnološke inovacije i bestselere.

Treba istaknuti ultrauspješne modele LG Čokoladu i LG Cookie; Pradu Phone by LG 1.0, koji je ujedno i prvi pametni telefon sa zaslonom u potpunosti osjetljivim na dodir, te prve članove LG-eve obitelji Optimus koji su približili pametne telefone tinejdžerima.

Uslijedili su uređaji koji prvi na tržištu uvode novi operativni sustav (Windows Phone 7), dvojezgreni procesor, naprednu dvostruku memorijsku arhitekturu te 3D tehnologiju.
Mario Medved
Mario Medved
U posljednje je vrijeme 3D tehnologija ušla u sve segmente kućne zabave pa i u LG-eve televizore, monitore, projektore te kućna kina novije generacije. Tako televizori, monitori ili TV monitori s tehnologijom LG CINEMA 3D osiguravaju superiorno iskustvo gledanja bez titranja, preklapanja i zamućenja slike ili vrtoglavice karakterističnih za uobičajenu 3D tehnologiju.

Za realističan 3D prikaz potrebne su samo lagane, pristupačne naočale koje nije potrebno puniti pa u LG-u očekuju da će brojni ljubitelji sportskih uzbuđenja koja donose predstojeće Olimpijske igre i Euro 2012 u njima uživati u 3D-u s obitelji i prijateljima.

Također, LG je nedavno uveo tehnologiju 3D zvuka u svoje napredne sustave Blu-ray kućnih kina. Upravo na hrvatskom tržištu kućnih kina te LCD televizora LG već dvije godine zauzima vodeću poziciju jer su hrvatski potrošači prepoznali da im, osim kvalitetnih slike i zvuka te tankog dizajna, uređaji štede električnu energiju koristeći tehnologiju inteligentnog senzora ili LED pozadinskog osvjetljenja.

Energetska učinkovitost, uz beskompromisnu kvalitetu i inovativnost te višegodišnje jamstvo, glavna je karakteristika i LG-evih kućanskih aparata. U ovom segmentu LG Hrvatska u zadnjih nekoliko godina bilježi strelovit rast — bilo da je riječ o hladnjacima s linearnim kompresorom, najnaprednijim perilicama rublja s LG-evim Inverter Direct Drive motorima ili inovativnim usisivačima s tehnologijom komprimiranja prašine.

Iako su LG-evi klimatizacijski uređaji i oprema na našem tržištu prisutni već 11 godina, otvaranje lokalnog ureda i širenje mreže distributera pomogli su LG-u očuvati jednu od vodećih pozicija u ovoj proizvodnoj grupi.

Zahvaljujući povoljnom omjeru cijene i kvalitete, najvišoj energetskoj učinkovitosti i inovativnim tehnologijama, na domaćem su tržištu najzastupljeniji upravo LG-evi klima-uređaji za stambene prostore. Tome doprinosi i upotreba inverterske tehnologije koja omogućava jedinicama da služe i za grijanje zimi, a modeli s naglašenim dizajnerskim komponentama postižu izvrstan uspjeh kod najzahtjevnijih potrošača istančanog ukusa.

Povezani članci
19.08.15 Promocije
LG širi liniju bežičnih audio proizvoda predstavljanjem novih uređaja na sajmu IFA
26.07.12 Tvrtke i tržišta
LG povećao dobit 46 posto
21.07.08 Tvrtke i tržišta
LG izvijestio o snažnoj dobiti u drugom tromjesečju
22.02.08 Tvrtke i tržišta
LG Electronics najavio povećanje tržišnog udjela na račun Motorole
20.06.07 Tvrtke i tržišta
LG želi osvojiti 10 posto poljskog tržišta mobitela
02.06.07 Korisne informacije
IJF: građani nedovoljno sudjeluju u proračunskim procesima
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa