02.12.2011.
Položen kamen temeljac za trgovačko-zabavni centar Mall of Split
Projekt je vrijedan 175 milijuna eura
Uz prisustvo brojnih uzvanika i predstavnika partnerskih tvrtki, današnjim polaganjem kamena temeljca označen je početak radova na izgradnji budućeg trgovačko-zabavnog centra Mall of Split, čije se otvorenje očekuje u proljeće 2013. godine.
Split je tako dobio prvu brownfield investiciju iza koje stoji inozemni kapital. Investitor projekta trgovačkog centra Mall of Split vrijednog 175 milijuna eura je tvrtka Mejaši prvi d.o.o., a developer splitska Tulipan grupa d.o.o.
Kamen temeljac položio je gradonačelnik grada Splita Željko Kerum istaknuvši važnost ovog projekta za grad, posebno zbog otvaranja novih radnih mjesta. Po završetku projekta Mall of Split otvorit će se više od 1600 novih radnih mjesta te dodatnih 1000 radnih mjesta u građevinskom sektoru.
|
Jürgen Steinke i Kristijan Gelo
Na svečanosti prisutnima se obratio Jürgen Steinke, član uprave Tulipan grupe, iskazavši svoje zadovoljstvo uspjehom i stupnjem realizacije projekta Mall of Split te je zahvalio svim partnerskim tvrtkama uključenima u projekt a posebno Kristijanu Geli, Managing partneru Tulipan grupe.
Iz te tvrtke navode kako projekt regionalnog trgovačkog-zabavnog centra najnovije generacije Mall of Split predstavlja ujedno i jednu od najvećih privatnih investicija u Republici Hrvatskoj s direktno uloženim stranim kapitalom.
U ime tvrtke CB Richard Ellis, ekskluzivnog agenta za iznajmljivanje, prisutnima se obratio Emanuel Bakić, direktor odjela za trgovačke prostore te iznio činjenicu da trgovački centar Mall of Split, već u ovoj fazi kada izgradnja treba započeti, ima 50 postotnu popunjenost, što predstavlja izniman uspjeh.
|
Velika zainteresiranost renomiranih brendova za dugoročnim zakupom poslovnih prostora u centru potvrđuje kvalitetu ovog projekta. CineStar, Plodine, New Look, Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home, Terranova, Caliope, Peko, Intersport i dm samo su neki od najmoprimaca koji će popuniti tri nivoa ovog trgovačkog centra.
Sven Muller, član uprave tvrtke Stipić grupa, glavnog izvođača radova, istaknuo je kako je 50% splitskih tvrtki uključeno u projekt izgradnje ovog trgovačkog centra te da je riječ o prvom projektu u Hrvatskoj čija će se gradnja izvoditi prema LEED standardima zelene gradnje. Rad na izgradnji ovog trgovačkog centra ukupne bruto površine od 180.000 četvornih metara trajat će 500 dana.
Na četiri etaže i gotovo 42.000 četvornih metara iznajmljive površine nalazit će se više od 200 trgovina te raznovrsni zabavni sadržaji poput 11 kino dvorana, disko kuglane, dječjeg zabavnog svijeta, kasina te food court s raznovrsnim kafićima i restoranima.
|
Cjelokupna ponuda trgovačkog centra bazirat će se na maloprodajnom miksu brojnih najmoprimaca koji po prvi put ulaze na splitsko, ali i splitsko-dalmatinsko tržište u kombinaciji s drugim dobro poznatim svjetskim brendovima.
Suradnjom s najrenomiranijim europskim tvrtkama stvoren je projekt koji je više od trgovačkog centra, navode iz Tulipan grupe dodajući kako je centar management povjeren vodećoj europskoj tvrtki za upravljanje i razvoj trgovačkih centara ECE Projektmanagement, tvrtka CB Richard Ellis ekskluzivni je agent za najam trgovačkih prostora, dok je za usluge LEED certificiranja angažirana tvrtka Colliers International. Dizajniran interijera i eksterijera proizašao je iz suradnje s uglednim londonskim tvrtkama Conran i Benoy.
Polaganje kamena temeljca za trgovački centar Mall of Split ujedno predstavlja početak realizacije prvog splitskog brownfield projekta. U idućim fazama, uz Mall of Split, predviđena je izgradnja osam projekata uredskog, rezidencijalnog i hotelskog tipa na ukupnoj površini od od 35.000 četvornih metara.
|
|
|
|