Robe
Seniko studio
Prehrambeni proizvodi
28.11.2011. "Slavonska košarica" za bolju promidžbu i plasman slavonskih proizvoda
Slavonski Brod, Razvojna agencija toga grada i Turistička zajednica te nekoliko proizvođača predstavili su danas u Zagrebu "Slavonsku košaricu" kojoj je svrha okupiti i umrežiti slavonske proizvođače hrane i pića, posebice obiteljska poljoprivredna gospodarstva, kako bi se kroz zajednički projekt snažnije i lakše predstavili i plasirali svoje proizvode na domaćemu i stranom tržištu.

Riječ je o inicijativi slavonskobrodskoga gradonačelnika Mirka Duspare koji je na njezinu predstavljanju u prostorijama Međunarodnoga sveučilišnog centra "Vern" podsjetio da je ona prvi put predstavljena prošlog tjedna na Katarinskom sajmu u Slavonskome Brodu.

Već tada su mnoga obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja su izlagala pokazala zanimanje za takvu inicijativu jer su, unatoč kvaliteti, njihovi proizvodi nažalost još udjelom zanemarivi u hrvatskim hotelima i trgovinama, rekao je Duspara.

Istaknuo je kako je svjestan da se ništa ne može realizirati u kratkom vremenu, no, dodao je, već će se idućeg ljeta vidjeti prvi rezultati jer će se promocija nastaviti u više hrvatskih gradova.

Rekao je da se tom inicijativom konačno želi povezati zelenu i plavu magistralu u Hrvatskoj, o čemu se dugo govori, ali bez većih rezultata, te umrežiti zainteresirana obiteljska poljoprivredna gospodarstva iz svih pet županija Slavonije i Baranje.

Zasad su se u projekt uključila i već se povezuju obiteljska poljoprivredna gospodarstva te drugi zainteresirani proizvođači iz Brodsko-posavske, Požeško-slavonske i Vukovarsko-srijemske županije, a s obzirom na to da su upravo ta gospodarstva u krizi najviše pogođena, time će se pomoći njihovu oporavku i napretku, istaknuo je Duspara.

S tim u vezi, važno bi bilo imati i posebni, ali zajednički slavonski klaster putem kojeg bi se svi udružili i proizvode lakše plasirali u Istru, Dalmaciju i dalje na strana tržišta.

Inicijativu je podupro i vlasnik tvrtke "Kulin" d.o.o. i potpredsjednik Svjetske organizacije Origine te ugledni proizvođač mesnih prerađevina iz Slavonskoga Broda Tomislav Galović, koji smatra da je vrijeme da se uistinu originalni i kvalitetni slavonski proizvodi brandiraju.

To je samo prvi korak na njihovom putu prema domaćemu i međunarodnom tržištu, gdje se sve više cijene proizvodi s geografskim podrijetlom, rekao je Galović i dodao kako, po najnovijim istraživanjima, proizvodi koji imaju zaštićeno geografsko podrijetlo imaju od 40 do 60 posto veću cijenu od proizvoda koji ga nemaju.

Stoga uopće ne sumnja da će slavonski proizvodi naći svoje mjesto na brojnim tržištima. Perspektiva je velika, to više što Hrvatska uskoro ulazi u EU, ali se treba pripremiti i zadržati vrhunsku kvalitetu proizvoda, poručio je Galović. (H)

Povezani članci
18.05.15 Seminari, konferencije
Trebaju nam prepoznatljivi brendovi
11.09.14 Promocije
Proizvodi "Slavonske košarice" predstavljeni po prvi put u Sloveniji
05.04.13 Korisne informacije
Tvrtke predstavile plan širenja na makedonsko tržište
11.09.12 Financije i gospodarstvo
Slavonskim vinskim cestama milijun eura iz fonda IPA
19.06.12 Prehrambeni proizvodi
Rezultati 12. ocjenjivanja kakvoće slavonskog kulena
21.05.12 Vijesti iz regije
Ajvar slovenski, šljivovica Češka
22.03.12 Financije i gospodarstvo
Nova pravila i za hrvatske vinare
02.02.12 Financije i gospodarstvo
Ledena berba u slavonskim vinogradima
30.01.12 Izvoz
Kutjevo kreće na kinesko tržište
25.01.12 Vijesti
Matošević na čelu Udruženja vinarstva HGK
17.01.12 Promocije
Predstavljena monografija "Kutjevačka graševina: nadarbina Zlatne doline"
31.08.11 Vijesti
Osnovana udruga slavonskih vinara "Graševina Croatica"
22.08.11 Brandovi
Paška sol prvi autohtoni proizvod s Unijinom oznakom izvornosti
17.09.06 Prehrambeni proizvodi
Promovirana dva zlatna autohtona proizvoda
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa