Trgovina
Seniko studio
Promocije
16.11.2011. Henkel predstavio "štedljivi" deterdžent - Persil Expert
Persil Expert omogućava uštedu od 20% težine praška po pojedinom pranju

Henkel, drugi po tržišnom udjelu proizvođač deterdženata za pranje rublja u srednjoj i istočnoj Europi, najavio je uvođenje novog kompaktiranog Persil Experta, ujedno i ključnog elementa kampanje "Pametnije pranje za čišću budućnost" koju je danas pokrenuo Henkel u Hrvatskoj.

Povodom početka kampanje tvrtka Henkel, u suradnji s Udrugom "Lijepa naša", provela je anketu u četiri hrvatska grada o osviještenosti građana po pitanjima uporabe deterdženata i zaštite okoliša.

Anketa provedena u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci na uzorku od 400 građana pokazala je da je više od trećine ispitanika (36%) u posljednjih pet godina počelo brinuti više o okolišu. No, isto tako više od polovice građana (56%) smatra da će se stanje u okolišu u budućnosti promijeniti na gore.

"Stoga je cilj tvrtke Henkel ponuditi potrošačima proizvode najviše kvalitete, istovremeno smanjujući negativan utjecaj na okoliš. Vjerujemo da će hrvatski potrošači prepoznati prednosti kompaktiranog Persil Experta, koji zadovoljava zapadnoeuropske kriterije kvalitete, gdje je količina koncentracije praškastog deterdženta regulirana već više od tri godine. Novi kompaktirani Persil Expert je prva robna marka koja spaja inovaciju i održivost, kombinirajući manje kemikalija i manju ambalažu što direktno utječe na smanjenje negativnih utjecaja na okoliš", poručuju iz Henkela.

Upitani na koji način najviše brinu o okolišu, većina (23%) je izjavila da se trudi smanjiti potrošnju vode, odvaja otpad (19%) i pokušava smanjiti potrošnju električne energije (19%).

Henkel je prepoznao želje potrošača i razvio novi, kompaktirani deterdžent Persil Expert koji omogućava korištenje 20% manje praška po pojedinom pranju. Naime, pri korištenju 20 posto manje doze deterdženta po pranju, potrošači će u sustav otpadnih voda u svakome hrvatskom kućanstvu ispustiti 20 g manje kemikalija. U samo godinu dana u okoliš Hrvatske će, na taj način, otjecati 520 tona praška manje u odnosu na prethodne godine, što je jednako težini 12,5 novih ZET tramvaja, rečeno je na prezentaciji.
Christof Till i Ante Kutle
Christof Till i Ante Kutle
"Mi potičemo i podupiremo sve inicijative koje vode prema smanjenju utjecaja na okoliš. Svi bismo trebali preuzeti odgovornost kako bi zadržali naš okoliš nepromijenjenim i čistim za buduće generacije. S obzirom da uporaba kompaktiranih deterdženata znači smanjenu emisiju CO2, manje goriva, manje kemikalija i manje ambalažnog materijala, očito je kako je ovo bolja alternativa za budućnost svih nas", naglasio je Ante Kutle, predsjednik udruge Lijepa Naša, partnera kampanje.

Anketa je također pokazala da većina Hrvata (81%) već koristi neke od kompaktiranih proizvoda, od kojih većina (23%) najčešće kupuje koncentrirane deterdžente, omekšivače (22%) i sredstva za čišćenje (21%) i na taj način vodi brigu o smanjenju negativnog utjecaja na okoliš.

Prema mišljenju većine ispitanika (42%) pri odabiru deterdženta za pranje rublja najvažniji je broj mogućih pranja, a njih 24% smatra da je najveća prednost kompaktiranih prašaka manje opterećenje okoliša.

Novi Persil Expert dostupan je u novim, praktičnijim veličinama koje omogućavaju potrošačima da ostvare istu količinu pranja kao i s pakiranjima prije kompaktizacije.

Upitani za prednosti manje ambalaže gotovo polovina ispitanika (49%) navela je da to za njih znači manje opterećenja za okoliš zbog manje ambalažnog otpada i manje kemikalija, dok su ostali izjavili da im se prednost sastoji u činjenici da će nositi manju težinu iz trgovine (28%) te da će im trebati manje mjesta za pohranu (25%).

Smanjenje težine deterdženta od 20% po pojedinom pranju stoga donosi potrošačima i vrlo očitu svakodnevnu prednost u vidu manjih pakiranja, koja su lakša za nošenje i pohranu.

Također, nova pakiranja kompaktiranog deterdžent zahtijevaju i 24% manje ambalažnog materijala što će smanjiti količinu ambalažnog otpada u Hrvatskoj za 78 tona.

Ujedno će utjecati i na smanjenje transportnog prometa. Naime, samo u Hrvatskoj transport će se smanjiti za čak 8 tisuća kilometara, gotovo jednako ukupnoj dužini hrvatske granice.

"Naš cilj je ponuditi potrošačima proizvode najviše kvalitete, istovremeno smanjujući negativan utjecaj na okoliš. Pokušavamo postići ovaj cilj svaki put kada razvijamo novi proizvod. Zbog toga smo danas ponosni što predstavljamo kompaktirani Persil Expert koji u potpunosti zadovoljava naše ciljeve te je veliki korak prema održivosti, jednoj od naših ključnih vrijednosti. Novim Persil Expertom pružamo našim potrošačima proizvod iznimnih karakteristika koji istovremeno ima i smanjeni utjecaj na okoliš. Novi Persil Expert je prva Henkelova robna marka koja spaja inovaciju i održivost“, izjavio je Christoph Till, direktor poslovnog sektora proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu tvrtke Henkel za regiju Adria.
Kampanja "Pametnije pranje za čišću budućnost" nastavak je procesa koji je na tržištima srednje i istočne Europe započeo 2006. godine projektom LSP1 (Laundry Sustainability Project) koji je pokrenuo A.I.S.E. (Međunarodno udruženje proizvođača sapuna, deterdženata i sredstava za čišćenje).

Povezani članci
20.05.16 Tvrtke i tržišta
Henkel izvijestio o dobrim rezultatima prodaje i dobiti u prvom kvartalu
12.11.15 Tvrtke i tržišta
Henkel ostvario snažan rast prodaje i dobiti u trećem kvartalu
12.08.15 Tvrtke i tržišta
Henkel zabilježio dobru izvedbu u drugom kvartalu
12.06.15 Tvrtke i tržišta
Otvorena tvornica Henkel Adhezivi BH u Bileći
08.05.15 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit, upozorio na teško poslovanje u istočnoj Europi
15.04.15 Tvrtke i tržišta
Henkel potvrdio ciljeve za 2015.
11.11.14 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit za 3,1 posto
09.05.14 Tvrtke i tržišta
Henkel dobro započeo 2014. godinu
09.04.14 Tvrtke i tržišta
Usmjereni na provedbu strategije
08.04.14 Vijesti
Završilo međunarodno natjecanje „Henkel Innovation Challenge“ – tim iz Hrvatske se u jakoj konkurenciji iz cijeloga svijeta izborio za pobjedu!
25.02.14 DOP
Pokretanje rješenja za održivi razvoj
21.02.14 Tvrtke i tržišta
Snažan rezultat u promjenjivom okruženju
13.11.13 Tvrtke i tržišta
Henkel ostvario snažan rezultat u trećem kvartalu
10.06.13 DOP
Udruga Lijepa naša u suradnji s tvrtkom Henkel pokrenula natječaj „Persil vas nagrađuje godišnjom zalihom deterdženata“
05.06.13 DOP
"Plava zastava" na plaži Srima
04.06.13 Turizam
3 plaže umaškog Istraturista i ove godine nagrađene Plavom zastavom
20.03.13 Karijere
Helena Grahovac nova Direktorica poslovnog sektora proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu tvrtke Henkel za regiju Adria
11.03.13 DOP
Zajedničkim radom do održivosti
07.03.13 Tvrtke i tržišta
Henkel ostvario rekordnu prodaju i zaradu
09.10.12 DOP
Henkel i Konzum zasadili 10.000 borova na Braču
28.09.12 DOP
Henkelova poslovna jedinica Ljepila pomaže Dječjem domu Zagreb
12.09.12 Sajmovi i izložbe
Henkel na sajmu Automechanika u Frankfurtu
08.09.12 Promocije
Persil organizirao druženje s nogometašima Hajduka u hipermarketu Tommy u Solinu
01.08.12 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao neto dobit za 21,8 posto
05.06.12 DOP
Persil Expert pokrenuo kampanju "Persil pomaže hrvatskim plažama"
09.05.12 Tvrtke i tržišta
Neto dobit Henkela povećana 30 posto
04.05.12 DOP
Henkel dodijelio diplome sudionicima natječaja “Za čišću budućnost naše djece”
06.03.12 DOP
Humanitarno djelovanje i društveno odgovorni projekti tvrtke Henkel Croatia
23.02.12 Karijere
Henkel produžio ugovore članovima Uprave
30.11.11 DOP
Predstavljen projekt “Pošumimo Brač”
14.07.11 Karijere
Miranda Mladin nova direktorica poslovnog sektora u Henkelu Adria
23.05.11 Karijere
Christoph Till novi direktor sektora u Henkelu Adria
16.05.11 Tvrtke i tržišta
Henkel osvojio Zlatni index
17.03.11 DOP
Henkel uvršten na listu najetičnijih svjetskih kompanija
28.02.11 DOP
Predstavljeni rezultati humanitarnog projekta „Kutak za glazbeni trenutak“
23.08.10 Karijere
Henkel Adria: Ana Kljaić nova voditeljica korporativnih komunikacija
29.01.10 Tvrtke i tržišta
Skok organske dobiti Henkela u 2009.
29.01.10 Karijere
Carsten Tilger novi direktor korporativnih komunikacija Henkela
11.11.09 Tvrtke i tržišta
Henkel sa 70 posto višom dobiti u trećem tromjesečju
21.09.09 Karijere
Simone Bagel-Trah nova predsjednica Odbora dioničara kompanije Henkel
06.11.08 Tvrtke i tržišta
Pad neto dobiti Henkela za 58 posto
01.11.08 Karijere
Željko Smodlaka novi predsjednik Uprave Henkel Adria
08.07.08 Tvrtke i tržišta
Henkel ukida 1.000 radnih mjesta
23.06.08 Vijesti
EU pretresao sjedište proizvođača deterdženata zbog sumnje u dogovaranje cijena
09.06.08 DOP
Henkel uvršten na popis najetičnijih kompanija u svijetu
08.05.08 Tvrtke i tržišta
Henkel: Neto dobit 219 mil. eura u prvom kvartalu
16.04.08 Vijesti iz svijeta
Kasper Rorsted na čelu Henkel KGaA
12.03.08 Tvrtke i tržišta
Henkel Hrvatska: Rast prihoda 21 posto na 57,4 milijuna eura u 2007.
27.02.08 Tvrtke i tržišta
Henkel povećao dobit za 11 posto
10.08.06 Neprehrambeni proizvodi
Henkel: Porast ukupnog prihoda u Hrvatskoj za 17,4 posto
12.07.06 Šira regija
Gubici lani zbog krivotvorenja u EU najmanje 300 milijardi eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa