22.11.2006.
Veliki rast e-trgovine u Hrvatskoj
Da su hrvatski potrošači usvojili internet kupnju, te uvidjeli sve pogodnosti kupovanja 'špeceraja', tehničkih uređaja i bilo kakve druge vrste robe, pokazuje i službena statistika koja prati trend porasta e- trgovine.
Tome u prilog govori podatak da online maloprodaja u Hrvatskoj već treću godinu zaredom raste za više od 100 posto. Lani je porasla za 111 posto u odnosu na godinu prije, na iznos od 57 milijuna dolara.
Opći uzlazni trend svakako ide u prilog otvaranju novih internetskih trgovina. Danas je sve to jednostavnije, jer postoje servisi koji korisnicima vrlo povoljno iznajmljuju online trgovine, po sistemu 'ključ u ruke'.
Hrvatsko tržište vapi za sličnim inicijativama, kao što je usluga T-Com Online Shop koja omogućuje otvaranje web-dućana u najkraćem mogućem roku sa svim funkcionalnostima kao što su katalog, košarica, izračun dostave i plaćanje kreditnim karticama.
Inozemni stručnjaci predviđaju da će u zemljama poput Hrvatske, u kojima tek počinje 'ozbiljan' procvat online trgovine, u idućih pet godina doživjeti ekspanziju virtualnog tržišta, na kojemu će se temeljiti znatan dio gospodarskog napretka.
Naplata kreditnih kartica na internetu
Plaćanje usluga i raznih računa preko interneta nije moglo zaobići ni Hrvatsku. U nas je, kao i u većini zapadnih zemalja, internet-trgovini najveća zapreka bilo nepovjerenje i strah kupaca od krađe brojeva kreditnih kartica, što u početku net-shoppinga i nije bilo neutemeljeno.
No, što se hrvatskog virtualnog tržišta tiče, T-Com je još 2003. trgovcima ponudio uslugu Pay Way i time omogućio vrlo jednostavnu i pristupačnu online naplatu kreditnim karticama. Pay Way, uslugu online autorizacije kreditnih kartica u sklopu T-Comove e-trgovine, odlikuje iznimna zaštita i sigurnost u novčanim transakcijama, budući da su primijenjeni najmoderniji standardi zaštite podataka – 'Secure Socket Layer' i '3D Secure'. Putem tih sigurnosnih protokola zaštićeni su svi sudionici u procesu kupnje preko interneta.
|
Reklamiranje internetskih trgovina
Online trgovine danas su, unatoč svojem virtualnom egzistiranju, postale nezaobilazna stvarnost u rastućem svijetu shopping ponude. Takav način poslovanja, koji je kupovinu nezaustavljivo odveo na nove razine, postaje sve popularniji i kod nas. Stoga je nužno putem različitih medija promovirati svoju online trgovinu i njenu ponudu kako bi se povećala posjećenost.
Tvrtka T-Com, jedna od pionirskih firmi kad je online shopping u pitanju, danas pod imenom T-Com Shopping Centar, na jednom mjestu okuplja više od pedeset internetskih trgovina, koje nude preko 85 tisuća proizvoda i usluga. Broj trgovina nezaustavljivo raste, a povećava se i broj posjetitelja te je nazočnost u T-Com Shopping Centru postala jedan od sve efikasnijih načina reklamiranja internetskih dućana.
|
|
|
|