Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Info
>>
Vijesti iz svijeta
Petak, 29.03.2024
Info
Carine
Inspekcijske službe
Ekologija
Korisne informacije
Karijere
Financije i gospodarstvo
Sajmovi i izložbe
Zaposlenost / plaće
Korisni linkovi
Osiguranja
Statistika
Zdravlje
Vijesti iz svijeta
DOP
Vijesti iz regije
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Vijesti iz svijeta
05.10.2011.
Apple po prvi put među 10 najvrjednijih brandova svijeta
Najvrjedniji svjetski brand i dalje je Coca Cola, a slijedi ju IBM na drugom te Microsoft na trećem mjestu
Apple se po prvi put našao među 10 najvrjednijih brandova svijeta prema godišnjem izvješću Interbranda o 100 najboljih svjetskih brandova u 2011. godini, prenosi Guardian.
Interbrand godišnje rangiranje temelji se na raznim pokazateljima poput financijskih rezultata i jakosti branda/marke, a u ovoj u odnosu na prošlu godinu, najveći rast zabilježio je upravo Apple čija je vrijednost porasla za 58 posto, odnosno s 21,8 mlrd dolara na 33,5 mlrd dolara.
Apple se tako po prvi put, nakon 12 godina otkako se navedeno rangiranje brandova vrši, našao među 10 najvrjednijih brandova svijeta, odnosno sa 17. mjesta u prošloj godini, popeo se na 8. mjesto u ovoj godini.
Najvrjedniji svjetski brand i dalje je Coca-Cola koja posljednjih 10 godina ne silazi s prvog mjesta, a ove godine vrijednost joj je porasla za 2 posto, odnosno na 71,8 mlrd dolara, a slijedu je IBM s vrijednošću branda od 69,9 mlrd dolara.
Među 10 od 100 najvrjednijih brandova, Microsoft jedini bilježi pad vrijednosti i to za 3 posto, odnosno na 59,08 mlrd dolara, no još uvijek je zadržao 3. mjesto na ljestvici, a od ostalih zemalja najbolje je plasirana Toyota koja je zauzela 11. mjesto.
Najveći pad u odnosu na prošlu godinu, pretrpjela je švedska Nokia koja je sa 8. mjesta u 2010. godini pala za 15 posto i to na 14. mjesto u ovoj godini. (
Bankamagazin
)
Povezani članci
03.10.12
Brandovi
Interbrand: Coca-Cola i dalje najvrjednija robna marka
22.05.12
Brandovi
Apple potvrdio poziciju najvrednije robne marke
17.01.12
Brandovi
Coca-Cola je i dalje svjetski brend koji najviše vrijedi
09.05.11
Brandovi
Apple najvredniji brend
17.09.10
Brandovi
Interbrand: Brend BP propada, Coca-Cola prvi na svijetu
29.04.10
Brandovi
Google najskuplji svjetski brend vrijedan 114,3 mlrd dolara
05.09.08
Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
14.07.08
Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
21.05.08
Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08
Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08
Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
30.07.07
Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.