Info
Seniko studio
Vijesti iz svijeta
05.10.2011. Apple po prvi put među 10 najvrjednijih brandova svijeta
Najvrjedniji svjetski brand i dalje je Coca Cola, a slijedi ju IBM na drugom te Microsoft na trećem mjestu

Apple se po prvi put našao među 10 najvrjednijih brandova svijeta prema godišnjem izvješću Interbranda o 100 najboljih svjetskih brandova u 2011. godini, prenosi Guardian.

Interbrand godišnje rangiranje temelji se na raznim pokazateljima poput financijskih rezultata i jakosti branda/marke, a u ovoj u odnosu na prošlu godinu, najveći rast zabilježio je upravo Apple čija je vrijednost porasla za 58 posto, odnosno s 21,8 mlrd dolara na 33,5 mlrd dolara.

Apple se tako po prvi put, nakon 12 godina otkako se navedeno rangiranje brandova vrši, našao među 10 najvrjednijih brandova svijeta, odnosno sa 17. mjesta u prošloj godini, popeo se na 8. mjesto u ovoj godini.

Najvrjedniji svjetski brand i dalje je Coca-Cola koja posljednjih 10 godina ne silazi s prvog mjesta, a ove godine vrijednost joj je porasla za 2 posto, odnosno na 71,8 mlrd dolara, a slijedu je IBM s vrijednošću branda od 69,9 mlrd dolara.

Među 10 od 100 najvrjednijih brandova, Microsoft jedini bilježi pad vrijednosti i to za 3 posto, odnosno na 59,08 mlrd dolara, no još uvijek je zadržao 3. mjesto na ljestvici, a od ostalih zemalja najbolje je plasirana Toyota koja je zauzela 11. mjesto.

Najveći pad u odnosu na prošlu godinu, pretrpjela je švedska Nokia koja je sa 8. mjesta u 2010. godini pala za 15 posto i to na 14. mjesto u ovoj godini. (Bankamagazin)

Povezani članci
03.10.12 Brandovi
Interbrand: Coca-Cola i dalje najvrjednija robna marka
22.05.12 Brandovi
Apple potvrdio poziciju najvrednije robne marke
17.01.12 Brandovi
Coca-Cola je i dalje svjetski brend koji najviše vrijedi
09.05.11 Brandovi
Apple najvredniji brend
17.09.10 Brandovi
Interbrand: Brend BP propada, Coca-Cola prvi na svijetu
29.04.10 Brandovi
Google najskuplji svjetski brend vrijedan 114,3 mlrd dolara
05.09.08 Seminari, konferencije
Razmišljanja profesora Kevin Lane Kellera o upravljanju markama u Hrvatskoj
14.07.08 Brandovi
Zvijezda i Vegeta i dalje najjače robne marke
21.05.08 Brandovi
Brand Finance: INA najvredniji hrvatski korporativni brend
09.05.08 Korisne informacije
Održan prvi dan kreativnosti i inovativnosti
17.04.08 Brandovi
Brandstorm konferencija: Lokalna tradicija brendova su resurs koji treba iskoristiti
30.07.07 Brandovi
Coca-Cola, Microsoft i IBM i dalje najvrjedniji brandovi
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa