Seniko studio
Broj 4/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2011 - Ante Gavranović
Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen - Zdeslav Šantić
Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje - dr.sc. Guste Santini
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Vidoševiću peti mandat na čelu HGK - Uredništvo
Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu - Uredništvo
Medvjedi uz Konzum i PIK Vrbovec kreću u novu ledenu sezonu - Uredništvo
Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina - Uredništvo
Sadržaj broja 4/2011
Možemo li konačno dobiti 'lokomotivu razvoja'?
Ante Gavranović 6

Šoping centri – novi pristupi u razvoju maloprodaje
prof.dr.sc. Zdenko Segetlija 11

Najvažnije tehnologije u koje ulažu vodeći europski maloprodavači u 2011. godini
dr.sc. Dario Dunković, prof. i Boris Cvetković 18

Kvalitetne tvrtke nositelji DOP-a
mr.sc. Branko Pavlović 22

Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen
Zdeslav Šantić 26

Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje
dr.sc. Guste Santini 28

Na 44. MOS-u u Celju i hrvatski obrtnici
31

Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2)
prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek 32

Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu
35

Transport jednostavniji nego ikad
Uredništvo 36

Marketingom protiv krize (2)
prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek 38

Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina
Uredništvo 42

O poznavanju prehrambene robe, tehnološkom napretku i sigurnosti hrane
dr.sc. Danko Matasović 44

Medvjedi uz Konzum i PIK Vrbovec kreću u novu ledenu sezonu
49

Problem „sive ekonomije” predstavlja dugoročan problem naše zemlje...
50

Siva ekonomija i inspekcijski nadzor u svjetlu zakona o zabrani i sprječavanju neregistrirane djelatnosti
Milan Stipić 54

Otvoren novi Super Konzum u Sesvetama – 1.000-ta Konzumova prodavaonica u regiji
62

Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2011
Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen
Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2)
Vidoševiću peti mandat na čelu HGK
Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu
Medvjedi uz Konzum i PIK Vrbovec kreću u novu ledenu sezonu
Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa