Seniko studio
Broj 4/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2011 - Ante Gavranović
Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen - Zdeslav Šantić
Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje - dr.sc. Guste Santini
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu - Uredništvo
Medvjedi uz Konzum i PIK Vrbovec kreću u novu ledenu sezonu - Uredništvo
Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina - Uredništvo
Sadržaj broja 4/2011
Vidoševiću peti mandat na čelu HGK
Uredništvo
Skupština Hrvatske gospodarske komore (HGK) danas je većinom glasova izabrala Nadana Vidoševića za predsjednika HGK u mandatnom razdoblju 2011. do 2015. godine.

Vidoševiću je to peti mandat na čelu HGK, a od 61 prisutnog člana skupštine izabran je većinom od 55 glasova.

Vidošević je na današnjoj skupštini imao dva protukandidata za čelno mjesto HGK - Gorana Žanića (direktor tvrtke Ekoton d.o.o.) i Borisa Solomuna (djelatnika Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija, koji je kandidaturu predao kao predsjednik Hrvatske poduzetničke inicijative), a svaki je od njih dvojice dobio po tri glasa.

Nadan Vidošević na čelu je HGK od 1995., a od svibnja 2005. od kada je i predsjednik Uprave Kraša, dužnost predsjednika HGK obavlja volonterski.

Kao dio svog programa Vidošević je istaknuo donošenje deklaracije o Hrvatskoj kao društvu i državi blagostanja.

Jedan od ključnih izazova je kako na razini društvene elite stvoriti jasnu prepoznatljivu i svima prihvatljivu viziju nacionalnog razvoja ili jednostavno kazati kakvu Hrvatsku želimo, kazao je.

Komentirajući rast BDP-a u drugom tromjesečju od 0,8 posto, Vidošević je rekao kako to nije dovoljno. "To je dobro u smislu nagovješataja, ali bit će dobro tek ako se taj rast nastavi i to ne po stopama od 1, 2 ili 3 posto, jer nama trebaju stope preko 5 i 6 posto već u ovom trenutku, a za dvije ili tri godine i stope do 10-tak posto. Ove naznake optimizma moramo iskoristiti da se ohrabrimo i idemo snažnije naprijed, to je jedina šansa", kazao je Vidošević.

S obzirom na kretanje BDP-a u prvoj polovici godine, dostupne podatke o kretanju pojedinih makroekonomskih pokazatelja koji određuju vrijednost BDP-a te usporavanje gospodarskog rasta koje se bilježi u velikim svjetskim gospodarstvima, smanjuju se procjene rasta BDP-a u Hrvatskoj za ovu godinu te se većina kreće od 1 do 1,5 posto, kazala je direktorica Centra za makroekonomske analize HGK Jasna Belošević-Matić koja je na skupštini predstavila trendove u hrvatskom gospodarstvu.

Skupština HGK odlučivala je o izboru predsjednika između tri kandidata koje je pred skupštinu utvrdio Upravni odbor HGK.

Kandidaturu za predsjednika HGK Upravnom je odboru predalo ukupno šest kandidata, uz Vidoševića, Žanića i Solomuna, kandidaturu su predali i Damir Jelić, Zorislav Antun Petrović i Miodrag Radić, no njih trojica se nisu pojavila pred Upravnim odborom i predstavili svoje programe rada, što je bio uvjet da im kandidatura bude valjana.

Antun Petrović novinarima je izjavio kako je jedini motiv njegove kandidature, koju je predao jutros, bio upozoriti da se postojeći sustav biranja predsjednika HGK kao važne institucije može unaprijediti te da u Komori ima dovoljno snage i znanja da se proces izbora predsjednika preciznije definira i omogući svim članovima da saznaju što to kandidati nude.
Nadana Vidoševića novinari su nakon skupštine upitali i misli li se uključiti u predstojeće parlamentarne izbore, na što on odgovara da se u to ne misli uključiti. Ni na koji se način neću uključiti u političku aktivnost. Komora je dovoljan instrument kojim se može biti društveno koristan, nuditi društvu rješenje, ali ukupne društvene promjene moraju doći kao rezultat djelovanja sviju, kazao je. (H)

Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2011
Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen
Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2)
Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu
Medvjedi uz Konzum i PIK Vrbovec kreću u novu ledenu sezonu
Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina
Sadržaj broja 4/2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa