Seniko studio
Broj 4/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2011 - Ante Gavranović
Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen - Zdeslav Šantić
Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje - dr.sc. Guste Santini
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2) - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Vidoševiću peti mandat na čelu HGK - Uredništvo
Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu - Uredništvo
Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina - Uredništvo
Sadržaj broja 4/2011
Medvjedi uz Konzum i PIK Vrbovec kreću u novu ledenu sezonu
Uredništvo
Hokejaši zagrebačkog Medveščaka u novu sezonu kreću uz podršku novih sportskih prijatelja. Naime, danas je u sklopu Konzumovog događanja "Znanjem i sportom kroz život" predstavljeno partnerstvo između Kluba hokeja na ledu Medveščak i članica AGROKOR koncerna - Konzuma i PIK Vrbovca.

Konzum i PIK Vrbovec prepoznali su sportsku vrijednost i izuzetno pozitivnu atmosferu koja već nekoliko sezona krasi zagrebački KHL Medveščak, a kao veliki prijatelji sporta za sponzorsku suradnju izabrali prepoznatljivi sportski kolektiv grada Zagreba. Sklapanjem ovoga partnerstva KHL Medveščak Zagreb dobio je snažne partnere u svojim nastojanjima da iz sezone u sezonu bude sve bolji, a nesumnjivo da će ova suradnja omogućiti čelnim ljudima kluba da realiziraju projekte i planove za što boljim i uspješnijim Medveščakom.

"Prije svega moram reći da sam izrazito sretan zbog novog sponzorstva i što su Konzum i PIK Vrbovec prepoznali u KHL Medveščaku sportskog partnera. Vjerujem da će ova suradnja donijeti mnogo lijepih stvari i za njih i za nas. Još jednom hvala Agrokor koncernu i čelnim ljudima Konzuma i PIK Vrbovca što su nam ukazali ovo povjerenje te stali uz nas, a ja im obećajem da će biti ponosni ne samo na Medveščakove rezultate, već i na atmosferu i sve ono što ovaj klub krasi posljednje tri sezone!", rekao je Markoantonio Belinić, generalni menadžer KHL MEDVEŠČAK Zagreb.
"Projektom "Znanjem i sportom kroz život" Konzum želi doprinijeti razvoju sportskih talenata u djece te stvaranju navike bavljenja sportskim aktivnostima već od rane dobi.

Kao najveći nacionalni lanac u Hrvatskoj, svoju podršku dajemo mnogim sportskim klubovima u Hrvatskoj koji svojim uspjesima daju primjer i motivaciju budućim generacijama i pritom nas sve čine iznimno ponosnima. Uspjeh koji je KHL Medveščak napravio u tako kratkom roku, rezultat je iznimnog timskog rada stoga nam je posebno zadovoljstvo podržati klub u naporima da u narednoj sezoni budu još uspješniji. ", izjavila je Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma.

"Veliko mi je zadovoljstvo danas objaviti početak sponzorske suradnje između PIK Vrbovca i KHL Medveščak. Ova je suradnja novi iskorak PIK-a kao najveće mesne industrije u Hrvatskoj u poticanju daljnjeg razvoja hrvatskog sporta. Vjerujem kako će ovo sportsko prijateljstvo između "Medvjeda" i PIK-a Vrbovec donijeti mnoga iznenađenja svima koji će pratiti sezonu 2011/2012 kako u sportskom, tako i u poslovnom segmentu. '', rekao je direktor marketinga PIK Vrbovec Gašpar Novak.
Prilikom obznanjivanja novog partnerstva igrači Medveščaka družili su se sa djecom i njihovim roditeljima u sklopu događaja "Znanjem i sportom kroz život" na parkiralištu Super Konzuma u zagrebačkim Dugavama. Ovaj događaj održava se drugu godinu zaredom u organizaciji hrvatskog trgovačkog lanca Konzum, a namijenjen je djeci i njihovim
roditeljima s namjerom popularizacije i promicanja znanja i sporta, te poticanja djece na bavljenje izvanškolskim aktivnostima.

Osim u Zagrebu, ovo događanje održati će se i u Osijeku i Splitu za svu djecu željnih znanja i sporta. Uz hokejaše zagrebačkog Medveščaka u programu su sudjelovale i brojne poznate osobe iz svijeta sporta - članovi
stručnog stožera hrvatske nogometne reprezentacije Aljoša Asanović i Nikola Jurčević, poznati nogometaši NK Dinamo, Silvio Marić, voditelj nogometne akademije Marić te brojni drugi.

Povodom početka školske godine Konzum je za sve kupce osigurao i 30% popusta na cjelokupni školski asortiman.

KHL MEDVEŠČAK Zagreb 11. rujna započinje svoju novu hokejsku sezonu, treću za redom, u regionalnoj ligi EBEL. Na ledu Doma sportova, kao i u sklopu hokejskog spektakla ARENA ICE FEVER i događaja ŠALATA WINTER CLASSIC, zagrebački Medvjedi će pred domaćom publikom ugostiti 10 najboljih regionalnih momčadi iz Austrije, Slovenije, Mađarske i Češke. Ove sezone zagrebački KHL MEDVEŠČAK slavi svoj 50 rođendan!

Izdvajamo iz broja:
Broj 4-2011
Turbulentno ljeto, neizvjesna jesen
Robne rezerve nužan, ali ne i dovoljan, uvjet stabilizacije poljoprivredne proizvodnje
Kako kreirati uspješan program vjernosti kupaca (2)
Vidoševiću peti mandat na čelu HGK
Coca-Cola HBC Hrvatska poklonila HPO-u novu mrežnu stranicu
Udio robne marke narast će dvostruko u narednih 15-ak godina
Sadržaj broja 4/2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa