Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Četvrtak, 28.03.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
24.08.2011.
Gubitak RTL Hrvatske od milijun eura
Iako je tržište TV reklama u Hrvatskoj palo za oko dva posto, prihodi RTL Hrvatske ostali su stabilni na 18 milijuna eura, dok je EBITA i dalje negativna za milijun eura
Najveća europska komercijalna televizija RTL Group izvijestila je u srijedu o povećanju temeljne dobiti u prvoj polovici godine zahvaljujući većem rastu na ključnim tržištima.
RTL je u srijedu u priopćenju naveo da mu je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITA) porasla za 3,7 posto, na 557 milijuna eura u prvih šest mjeseci ove godine. Prihodi su porasli za 3,4 posto na 2,75 milijardi eura.
Neto dobit grupe povećana je za 26,1 posto, na 324 milijuna eura.
Grupa sa sjedištem u Luksemburgu objavila je da su njezine francuske i nizozemske tvrtke izvijestile o rastu prihoda od oglašavanja na TV-u a povećala je i udio u televizijskom tržištu. U Njemačkoj, najvećem europskom gospodarstvu, tržište televizijskih reklama ostalo je nepromijenjeno, ali je RTL Deutschland uspio proširiti svoj tržišni udio, što je pomoglo poboljšati EBITA za 4,3 posto.
U južnoj i istočnoj Europi je tržište TV reklama oslabilo, priopćio je RTL.
Iako je tržište TV reklama u Hrvatskoj palo za oko dva posto, prihodi RTL Hrvatske ostali su stabilni na 18 milijuna eura, izvijestili su iz kompanije. EBITA (dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije) i dalje je negativna - iznosila je minus milijun eura, što je poboljšanje u odnosu na prvo polugodište prošle godine kada je iznosila minus četiri milijuna eura.
RTL, u većinskom vlasništvu medijske grupe Bertelsmann, kazao je da je kretanja teško predvidjeti, jer kupci rezerviraju vrijeme za oglašavanje u kratkom roku.
"Imamo vrlo malu vidljivost za četvrto tromjesečje", kazao je u srijedu izvršni direktor Gerhard Zeiler u razgovoru s novinarima.
"Sljedećeg mjeseca će se utvrditi možemo li ponoviti snažno četvrto tromjesečje iz 2010.", dodao je.
Europske televizije oporavile su se prošle godine nakon dvoznamenkastog pada 2009. zahvaljujući oporavku tržišta oglašavanja i zaključile su godinu s iznimno snažnim četvrtim tromjesečjem koje će biti teško ponoviti. (H)
Povezani članci
13.11.12
Vijesti iz svijeta
Oglašavanje u Njemačkoj povećalo prihode RTL Grupe
09.05.12
Tvrtke i tržišta
Prihodi RTL Groupa povećani zahvaljujući boljim rezultatima u Njemačkoj i Francuskoj
09.02.12
Vijesti iz svijeta
Pad operativne dobiti Bertelsmanna u 2011.
25.07.11
Financije i gospodarstvo
Atlantic i Agrokor izlaze iz RTL-a Hrvatska
28.02.11
DOP
Predstavljeni rezultati humanitarnog projekta „Kutak za glazbeni trenutak“
13.09.10
Korisne informacije
RTL-u i Novoj TV koncesije za nove programe
26.08.10
Vijesti iz svijeta
RTL Grupa ponovno posluje s dobiti
16.11.09
Financije i gospodarstvo
TV-kuće u škripcu
12.03.09
Tvrtke i tržišta
Profit RTL-a trostruko manji
19.06.08
Vijesti iz svijeta
Medijski prihodi dosegnut će 2.200 milijardi dolara do 2012.
06.06.08
Financije i gospodarstvo
Prihod lokalnih TV stotinjak milijuna kuna
05.03.08
Tvrtke i tržišta
Hrvatski RTL lani prvi put poslovao pozitivno
04.12.07
Tvrtke i tržišta
HRT-u će poslovna 2008. godina biti znatno teža od prijašnjih
04.09.07
Tvrtke i tržišta
Nova TV i RTL u prvih šest mjeseci u gubicima
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.