Robe
Seniko studio
Prehrambeni proizvodi
08.11.2006. GfK: za većinu mladih pivo je piće budućnosti
Većina mladih od 11 do 24 godine smatra da će piće budućnosti za mlade biti pivo ili gazirana pića, a potom alkoholni kokteli i obične mineralne vode, pokazalo je istraživanje 'Planet teenager' agencije GfK

Mladi uz ručak uglavnom piju vodu iz slavine ili voćni sok, a kad su vani neko piće s okusom cole. Takva pića najpopularnija su i pri večernjim izlascima, a sljede ih ostala gazirana pića i voćni sokovi. Najmanje piju instant kave i ledeni čaj. U protekla tri mjeseca pivo je pilo šest posto mladih od 11 do 13 godina i 65 posto od 20 do 24 godine.

Istraživanje je pokazalo da mladi imaju znatnu moć kao potrošači, da imaju svoje preferencije i da znaju što žele.

Tako ih većina voli jesti, ali pri tome nastoje ne pretjerivati s hranom. Ta pojava učestalija je s odrastanjem, što su stariji češće sami kupuju hranu.

Za 'fast food' kao najdražu hranu izjasnilo se čak 50 posto najmlađe dobne skupine (11-13 godina), dok među starijima taj broj opada.

S porastom dobi raste i broj onih koji ponekad paze na količinu kalorija u hrani kao i onih koji su često na dijeti, a u mladoj populaciji takve osobe čine 15-ak posto.

Istraživanje je pokazalo da mladi u velikoj mjeri jednu tri obroka dnevno i to najčešće kod kuće. Ručak im je glavni obrok i sastoji se od juhe i mesa ili ribe s prilogom. Često se jede tjestenina i rižoto.

Istraživanje je pokazalo da su mladi od 11 do 24 godine značajan faktor odlučivanja prilikom kupnje jer ako već nisu izravni kupci onda u kupnji utječu na svoje roditelje.

Najmlađi ispitanici imaju najveći utjecaj pri kupovini slatkiša, grickalica, jogurta, pudinga, namaza i bezalkoholnih pića. Istodobno, najmanje utječu na kupovinu mineralnih voda i higijenskih proizvoda. Njih tek 23 posto ima utjecaj na kupovinu TV-a, DVD-a i ostalih tehničkih uređaja.

No, s porastom njihove dobi raste i utjecaj na kupovinu u svim analiziranim kategorijama proizvoda, što je, smatraju u GfK-u, dokaz da je ta populacija zaslužila više pažnje kod planiranja marketinških aktivnosti.

Istraživanje je pokazalo da mladi izrazito mnogo konzumiraju medije. Televiziju prate u najvećoj mjeri i s najvećom pozornošću, a što su mlađi, češće je gledaju.

Dnevne novine 47 posto mladih od 11 do 13 godina prolista bar jednom tjedno, 45 posto od 20 do 24 godine čita ih svaki dan, a internetsku vezu ima ih približno 60 posto.

Što se tiče reklama, najviše ih gledaju na televizoru te na plakatima i u novinama. Mladima je, pokazuje istraživanje najvažnije da su reklame zabavne, originalne i informativne.

Prikazani podaci izvod su iz kompleksnog istraživanja javnog mnijenja na reprezentativnom uzorku od 1500 stanovnika Hrvatske u dobi od 11 do 24 godine. (H)

Povezani članci
27.10.16 Brandovi
Nastavak Next stop Pivane uz Ivanu Marić
12.10.16 Promocije
Praško pivo broj jedan u svijetu predstavilo novi izgled
13.07.16 Zdravlje
Znanstveno potvrđeno - umjerena konzumacija piva dokazano ima povoljan utjecaj na zdravlje srca
13.10.15 Strateški savezi
Nastaje mega proizvođač piva, SABMiller načelno prihvatio ponudu AB InBeva
04.08.15 Financije i gospodarstvo
Konsolidirana dobit pivara lani gotovo 300 milijuna kuna
03.08.15 Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena iznad očekivanja
20.07.15 Promocije
Ana Rucner – peti element Beck’sperience projekta
06.07.15 Promocije
Staropramen ponovo nagrađen najvišim međunarodnim priznanjem
03.02.14 Prehrambeni proizvodi
Pivo – prirodan i biološki uravnotežen proizvod
24.10.12 Tvrtke i tržišta
Dobit Heinekena porasla gotovo 10 posto
28.08.12 Prehrambeni proizvodi
Češki pivari proizvode sve više piva s okusima
27.08.12 Prehrambeni proizvodi
Uvoz dotukao domaće proizvođače hmelja
22.08.12 Tvrtke i tržišta
Heineken povećao dobit u prvoj polovini godine
20.08.12 Sajmovi i izložbe
Karlovački dani piva od 24. kolovoza do 2. rujna
28.06.12 Seminari, konferencije
Kako nastaje pivo?
24.05.12 Vijesti iz svijeta
SABMiller povećao dobit u poslovnoj godini zahvaljujući Latinskoj Americi
22.05.12 Tvrtke i tržišta
Pivovarna Laško u prvom kvartalu poslovala prema planu
03.05.12 Vijesti iz svijeta
U Australiji konzumacija piva najniža u zadnjih 65 godina
30.04.12 Tvrtke i tržišta
Snažnija prodaja piva povećala dobit InBeva u prvom tromjesečju
12.04.12 Promocije
Press pivnica: Umjerena konzumacija piva je zdrava
03.04.12 Vijesti iz svijeta
Molson Coors preuzima StarBev
14.03.12 Vijesti iz regije
Slovensko ministarstvo financija predlaže veće trošarine na pivo i alkohol
15.02.12 Vijesti iz svijeta
Dobit Heinekena u 2011. smanjena, u planu rezanje troškova
09.02.12 Vijesti iz svijeta
Svjetsko tržište piva u 2011. poraslo za 2,7 posto
23.12.11 Tvrtke i tržišta
Tržište piva poraslo sedam posto
08.12.11 Tvrtke i tržišta
Za Zagrebačku pivovaru 2011. uspješna godina
17.11.11 Vijesti iz svijeta
Polugodišnja dobit pivara SABMillera porasla 23 posto
26.10.11 Prehrambeni proizvodi
Na 2. Press pivnici predstavljene 'tajne' proizvodnje piva
26.10.11 Tvrtke i tržišta
Heineken povisio prihode u trećem tromjesečju
19.10.11 Vijesti iz svijeta
SABMiller kupuje udio u turskom Efesu
24.08.11 Tvrtke i tržišta
Heinekenova dobit zaostala za očekivanjima
18.08.11 Vijesti iz svijeta
Foster's ponovno odbacio SABMillerovu ponudu za preuzimanje
17.08.11 Vijesti iz svijeta
SABMiller neprijateljski preuzima australsku pivovaru Foster's Group
11.08.11 Tvrtke i tržišta
Kina podigla dobit AB InBeva
21.07.11 Vijesti iz svijeta
Rusija: Pivo više nije hrana
31.03.11 Vijesti
Više od polovice Hrvata pije pivo
22.09.10 Vijesti iz regije
Srpski pivari uvoze boce iz Hrvatske
24.05.10 Prehrambeni proizvodi
Pad prodaje piva na zapadnoeuropskom tržištu u 2009.
18.09.09 Financije i gospodarstvo
Industrija piva u proračun donese 312 mil. eura
18.02.09 Tvrtke i tržišta
Heineken i Carlsberg najavili rezanje troškova
16.01.09 Prehrambeni proizvodi
Pad prodaje piva u svijetu zbog krize
06.02.08 Prehrambeni proizvodi
Pivo poskupljuje uoči Eura 2008
19.11.07 Tvrtke i tržišta
BIP: Trećina radnika napušta firmu
15.11.07 Tvrtke i tržišta
Carlsberg Croatia: Volumen prodaje porastao 18 posto
06.06.07 Tvrtke i tržišta
Carlsberg Croatia: povećanje proizvodnje, smanjenje potrošnje energije
04.04.07 Statistika
Zagrebačka pivovara ostvarila 148 milijuna kuna neto dobiti
15.03.07 Prehrambeni proizvodi
Rekordna proizvodnja u češkim pivovarama u 2006.
01.03.07 Vijesti iz svijeta
InBev više nego udvostručio dobit u četvrtom tromjesečju
06.02.07 Tvrtke i tržišta
Carlsberg ujedinjuje upravljanje pivovarama u regiji
17.01.07 Prehrambeni proizvodi
Njemačka: Svjetsko prvenstvo povećalo potrošnju piva
08.11.06 Prehrambeni proizvodi
Nekoliko zemalja članica EU protiv povećanja trošarina na pivo
18.09.06 Prehrambeni proizvodi
Nizozemci piju manje piva, a više vina
09.08.06 Vijesti
Carlsberg utrostručio neto dobit
29.07.06 Prehrambeni proizvodi
Zagrebačka pivovara - U prvih šest mjeseci profit smanjen 4 posto
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa