09.05.2011.
Coca-Cola obilježila 125. godišnjicu
Povodom okruglih 125 godina, koliko je prošlo od 8. svibnja 1886. kad se prvi napitak proizveo u američkoj Atlanti, kompanija Coca-Cola u ovoj godini organizira brojna kulturna događanja te će realizirati ekskluzivna partnerstva u svim dijelovima svijeta.
Obilježavanje velike obljetnice neće zaobići niti Hrvatsku, rečeno je na današnjoj prezentaciji u Gradskoj kavani u Zagrebu. Planirane aktivnosti Coca-Cole na domaćem tržištu predstavili su Sandro Baričević, direktor za odnose s javnošću Coca-Cole za Jadransku regiju, i Clemens Brugger, voditelj tržišta Coca-Cole za Hrvatsku.
Središnja proslava obljetnice Coca-Cole održana je ove subote u Atlanti, a na prigodnom koncertu nastupili su glazbenici iz cijelog svijeta – Somalije, Novog Zelanda, Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država, te popularne zvijezde Kelly Clarkson, K’NAAN, Natasha Bedingfield te Ne-Yo. Koncert je uživo prenošen diljem svijeta na posebnoj web stranici te preko vijesti i najava na društvenim mrežama YouTube, Facebook i Twitter.
|
Obljetnica Coca-Cole obilježit će se i u Hrvatskoj različitim projektima.
„I u Hrvatskoj ćemo različitim projektima proslaviti ovu veliku obljetnicu. Coca-Cola već 125 godina donosi čarobne trenutke radosti, optimizma i osvježenja svakomu onomu s kime dođe u dodir, a 43 je godine i izravno prisutna na našemu tržištu. Svima koji je vole dio je uspomena na mladost, obiteljska okupljanja te posebne i romantične trenutke s dragim osobama“, izjavio je Sandro Baričević u svom obraćanju.
U Hrvatskoj se radi zahvale svim ljubiteljima Coca-Cole u svim njezinima krajevima te njezinim partnerima pokreće jedinstveni projekt pod nazivom Optimizam u pokretu.
Dvojica mladih rekreativnih biciklista, Antun Čolig i Vanja Seršić u 25 dana, obići će 125 hrvatskih gradova i mjesta te prenijeti poruku optimizma. U tom pothvatu proći će više od 2700 kilometara, a na putovanju će posjetiti sve regije i županije u Hrvatskoj kako bi svojom rutom slijedili i iscrtali prepoznatljiv oblik Hrvatske.
S njima će putovati i posebna bočica Coca-Cole, a fotografije i komentari s putovanja svaki će se dan objavljivati na posebnoj stranici Facebooka "Optimizam u pokretu".
|
Veliku podršku mladim biciklistima za taj jedinstveni projekt obilaska oko Hrvatske dali su već mnogi biciklistički klubovi, udruge i stanovnici gradova koje će na svom putu biciklisti posjetiti.
Također, i na hrvatskome će se tržištu moći pronaći posebno limitirano izdanje retrobočica Coca-Cole. Tako će potrošači za trajnu uspomenu moći skupiti sve Coca-Coline bočice – od prvog modela nazvanoga Hutchinson iz 1899., modela Straightwall iz 1900. godine, modela Samuelson iz 1915. godine, do današnjeg modela Contour, koji datira iz 1916. godine.
Bočice će izlaziti postupno, u razmaku od dva do tri tjedna, i bit će praćene odgovarajućim marketinškim pričama koje će pokazati duh tadašnjih vremena.
Plan poslovanja kompanije Coca-Cola do 2020. godine projicira udvostručenje dosad ostvarenih prihoda u sljedećih deset godina te još snažniji angažman u održivom poslovanju.
Povodom toga Muhtar Kent, glavni izvršni direktor Coca-Cole, naglasio je kako “Coca-Cola istodobno ima i privilegiju i obvezu biti odgovorni partner lokalnim zajednicama u kojima posluje te je istinski predana stvaranju bolje budućnosti”.
Upravo su sva ta nastojanja, ujedinjena u Viziji 2020., oblikovana sa željom da Coca-Cola i dalje bude prepoznata kao odgovorni partner u zajednici u kojoj posluje, predana održivu razvoju i zaštiti okoliša, ističu iz kompanije.
|
|
|
|