Seniko studio
Broj 2/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 2-2011 - Ante Gavranović
Obrtnička trgovina na udaru krize - Uredništvo
Kude ide trgovina u novom desetljeću? - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Održan 2. susret otočnih trgovaca - Srećko Sertić
Depresiju je moguće riješiti reindustrijalizacijom - dr.sc. Guste Santini
Hrvatski potrošači imaju pravo na siguran proizvod - Đema Bartulović, mag.oec.; Vesna Buntić, mag.iur.
Raiffeisen stambeni krediti uz državnu subvenciju
Državno natjecanje učenika iz obrazovnog podsektora trgovina u disciplinama prodavač i komercijalist - Dubravka Liebl, prof.
Sadržaj broja 2/2011
Ekološke vrećice i torbe u ponudi Konzuma
Svečanim predstavljanjem nove Konzumove platnene torbe namijenjene višekratnoj uporabi te ekološke biorazgradive vrećice službeno je najavljen početak ekološke akcije Green City Project.

Projekt ima za cilj podizanje svijesti o važnosti ekološke odgovornosti te javnosti približiti modele ekološki osviještenog djelovanja, a organizator projekta, Marko Lasić Nered, tom prigodom je najavio i prvo u nizu velikih Green City Project događanja u subotu, 23. travnja, od 10 sati na Cvjetnom trgu u Zagrebu.

Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma, predstavila je proširenje Konzumove ponude ekološki odgovornih vrećica: novu platnenu torbu namijenjenu višekratnoj uporabi koja je osmišljena od strane dizajnerskog dvojca eNVy room te ekološku vrećicu realiziranu u suradnji s tvrtkom Weltplast.
Platnene torbe motivirane su ovogodišnjom eko-temom zaštite šuma, dok su vrećice 100% biorazgradive i kompostirajuće - izrađene od sirovine bio-baze, odnosno kukuruznog škroba.

Posebnost ove vrećice je u tome što je u potpunosti biorazgradiva (uključujući boju, ručke i sve segmente vrećice) u periodu od 180 dana.

"Vjerujem da ćemo proširenjem ponude ekološki odgovornih vrećica dati dodatni doprinos podizanju ukupne razine ekološke svijesti, a sve sa ciljem dodatnog povezivanja s našim kupcima", naglasila je Janjić.

Dizajner Nikica Ivančević istaknuo je kako su u novoj platnenoj torbi željeli spojiti modu i zaštitu okoliša pa tako vizual poziva na aktivno sudjelovanje u očuvanju prirode, a sama torba može poslužiti i kao funkcionalni modni dodatak.

Biorazgradiva vrećica samo je nastavak dugogodišnje suradnje Konzuma i Weltplasta, kazala je direktorica te tvrtke, Marijana Širić, dodajući kako se u Konzumovim prodavaonicama već duže vremena nalaze i biorazgradive vrećice za voće, kao i biorazgradive vrećice za otpatke.

Izdvajamo iz broja:
Broj 2-2011
Obrtnička trgovina na udaru krize
Kude ide trgovina u novom desetljeću?
Održan 2. susret otočnih trgovaca
Depresiju je moguće riješiti reindustrijalizacijom
Hrvatski potrošači imaju pravo na siguran proizvod
Raiffeisen stambeni krediti uz državnu subvenciju
Državno natjecanje učenika iz obrazovnog podsektora trgovina u disciplinama prodavač i komercijalist
Sadržaj broja 2/2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa