Edukacija
Seniko studio
Seminari, konferencije
18.04.2011. CRM Arena početkom svibnja u Zagrebu
Događaj: 8. regionalna CRM Arena

Vrijeme održavanja: 3. svibnja 2011., 9:00 sati

Mjesto održavanja: The Regent Esplanade, Zagreb

Organizator: Infoarena grupa


U današnje krizno vrijeme, upravljanje korisnicima, izgradnja dugoročnih odnosa s njima i zadržavanje njihove lojalnosti za mnoge tvrtke i organizacije, bez obzira na veličinu, predstavlja "biti ili ne biti". Zadržavanje kvalitete i kupaca je imperativ, kao i rezanje troškova.

Predstavlja li CRM (Customer relationship management – Upravljanje odnosima s korisnicima) aplikacija čarobni štapić kojim će se samo mahnuti, a svi izazovi problemi će odjednom biti riješeni? Treba li uopće upravljati korisnicima, ili se treba usredotočiti na upravljanje odnosima? Gdje se sve CRM sustav može primijeniti, na koji način, te kako iskoristiti prodor društvenih mreža za ostvarenje tih ciljeva?

O svim tim pitanjima biti će riječi na "8. regionalnoj CRM Areni: Svemogući CRM – legenda, mit ili…?", koja se 3. svibnja održava u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade.

Na konferenciji će gostovati vodeći regionalni stručnjaci s područja upravljanja korisnicima, brojni gospodarstvenici, a poseban gost će biti Boris Sakač, savjetnik Međunarodnog olimpijskog odbora za informatičku tehnologiju, koji će prezentirati način upravljanja korisnicima na Olimpijskim igrama.

Mnoge su tvrtke upale u zabludu da je za profitabilno upravljanje odnosima s korisnicima dovoljno kupiti CRM aplikaciju, koja će sama "obaviti sav posao". Recesija je pridonijela osvještavanju i nametnula zahtjev za još učinkovitijim upravljanjem odnosom s korisnicima s ciljem održavanja lojalnosti postojećih i stjecanja novih kupaca, te smanjenja troškova marketinga, prodaje i održavanja. Upravo iz tog razloga, jedna od tematskih cjelina konferencije biti će posvećena ulozi i odgovornosti uprave i višeg menadžmenta u procesu uvođenja promjena u kompaniji, kao preduvjetu za uspješno upravljanje odnosima s korisnicima.

Također, CRM je evoluirao i danas, osim svojih osnovnih funkcija, obuhvaća i podršku korisnicima, prilagođavajući njima procese kao što su na primjer upravljanje narudžbom, naplatom i ugovorom. Kupci sada zahtijevaju i podršku u stvarnom vremenu pri čemu valja iskoristiti mogućnosti društvenih mreža, ali i razvoj mobilne tehnologije. Uz to, dolazi do konvergencije CRM-a i poslovnih procesa, te se, nasuprot općim, nameće potreba za razvojem specijaliziranih rješenja.

Sve to dovodi do potrebe i trenda uvođenja upravljanja odnosa bez izričitog naglaska na klijenta te se prelazi na upravljanje bilo kojom vrstom odnosa – XRM (Extended Relationship Management), koji se počinje pojavljivati u pravnim odjelima, odjelima nabave, financijama, ljudskim resursima, projektnim uredima ili raznim back office procesima. Toj temi biti će posvećen jedan panel konferencije.
Konferencija će se baviti i utjecajem socijalnih mreža, koje su danas postale važan izvor povratne informacije, ne samo od klijenata, veći i od onih koji kreiraju tržište, na upravljanje odnosima s korisnicima. Predstavit će se i brojne uspješne prakse korištenja tog kanala u svrhu efikasnijeg poslovanja.

Pitanje koje se u osvit predizborne kampanje, nameće samo po sebi, jest i kako predstavnici parlamentarnih stranaka i javnog sektora komuniciraju sa svojim korisnicima, koje alate pritom koriste, te u kojoj mjeri raspoznaju stvarne potrebe i očekivanja svojih klijenata. Stoga će jedan panel konferencije biti posvećen implementaciji prilagođenog oblika CRM-a u poslovanje javnog sektora i organizaciju parlamentarnih stranaka, što zapravo predstavlja komunikaciju s biračima preko koje se pak stvara osnova za personalizaciju odnosa s glasačkim tijelom.

Detaljne informacije o programu Konferencije nalaze se na www.infoarena.hr.

Povezani članci
14.11.14 Seminari, konferencije
EBRD organizira konferenciju o agribusinessu u Dubrovniku
26.09.13 Vijesti iz regije
Na policama trgovina sve je više privatnih robnih marki
04.07.13 Seminari, konferencije
Hrvatska želi postati izvoznica prirodnog plina
14.03.13 Seminari, konferencije
Unatoč svim negativnim očekivanjima, rast je glavna tema svjetskih i lokalnih trgovaca i prehrambene industrije
13.03.13 Seminari, konferencije
Opskrbni lanac važan za konkurentnost
21.11.12 Seminari, konferencije
Kamo lete nacionalni avioprijevoznici jugoistočne Europe?
15.11.12 Seminari, konferencije
Konferencija o civilnoj zrakoplovnoj industriji
17.10.12 Seminari, konferencije
Održana 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
16.10.12 Seminari, konferencije
Otvorena 3. Međunarodna konferencija o prehrambenoj industriji
09.10.12 Seminari, konferencije
Treća FMCG&Retail Arena idući tjedan u Beogradu
19.09.12 Seminari, konferencije
HR Arena: Talentiranih ljudi na tržištu sve je manje
18.09.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Započela regionalna konferencija o ljudskim potencijalima
25.05.12 Seminari, konferencije
Informatizacijom zdravstva do ušteda i bolje usluge
24.05.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Otvorena Konferencija o poslovanju u zdravstvu
03.05.12 Seminari, konferencije
Health Care Business Arena koncem svibnja u Zagrebu
04.04.12 Seminari, konferencije
Energetska učinkovitost: Nužnost i obveza
03.04.12 Seminari, konferencije
Zagreb: Otvorena Konferencija o energetskoj učinkovitosti
22.03.12 Seminari, konferencije
Konferencija o energetskoj učinkovitosti početkom travnja u Zagrebu
12.03.12 Seminari, konferencije
Započela konferencija Telekom Arena 2012.
22.11.11 Sajmovi i izložbe
Uspjeh municipalnog razvoja u projektnom vođenju gradova
12.10.11 Istraživanja
IBM-ovo istraživanje: Direktorima marketinga nedostaju vještine za digitalno doba
10.10.11 Seminari, konferencije
Najjači igrači prehrambene industrije na 2. FMCG&Retail Areni
31.05.11 Seminari, konferencije
"Imamo li 'energije' za rast?"
13.05.11 Seminari, konferencije
ePay Arena 2011.: Budućnost je u elektroničkom plaćanju
04.05.11 Seminari, konferencije
Završena 8. regionalna CRM Arena
03.05.11 Seminari, konferencije
Upravljanje odnosima s korisnicima sve važnije u poslovanju
26.04.11 Seminari, konferencije
Svemogući CRM: Legenda, mit, ili…?
09.03.11 Seminari, konferencije
Regionalna infrastruktura, logistika i transport u fokusu konferencije u Zagrebu
28.02.11 Seminari, konferencije
7. SEE Telekom Arena idući tjedan u Zagrebu
17.02.11 Seminari, konferencije
Konferencija o elektroničkim komunikacijama 8. ožujka u Zagrebu
07.02.11 Seminari, konferencije
Quo vadis IT?
01.02.11 Seminari, konferencije
Regionalna konferencija IT industrije – IT Arena 2011.
27.10.10 Seminari, konferencije
CEE regija s najvećim potencijalom za rast poljoprivredne proizvodnje
15.10.10 Seminari, konferencije
EBRD i Infoarena Grupa okupljaju regionalne lidere industrije hrane, pića i maloprodaje
13.05.10 Seminari, konferencije
2. SEE Energetska Arena 25. svibnja u Zagrebu
06.11.08 Seminari, konferencije
Dubrovnik: 2. međunarodna konferencija portfolio managementa i tržišta novca
24.04.08 Seminari, konferencije
U Zagrebu održana Tourism Management Arena
16.11.07 Seminari, konferencije
Call Centri: Informacija u pravo vrijeme i na pravom mjestu
25.10.07 Seminari, konferencije
Konferencija o zaštiti okoliša
11.10.07 Seminari, konferencije
Zagreb: Održana konferencija o ljudskim resursima
18.04.07 Istraživanja
Infoarena: Konferencija Customer Relationship Management Arena
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa