Info
Seniko studio
Osiguranja
24.03.2011. Dobit Baloise grupe porasla za 3,7 posto
Švicarski osiguravatelj ostvario je u 2010. godini dobit od 436,7 milijuna švicarskih franaka

Baloise grupa, u čijem je vlasništvu i Basler osiguranje Zagreb, ostvarila je uspješne poslovne rezultate u 2010. godini. Dobit je porasla za 3,7% na 436,7 milijuna švicarskih franaka, premijski volumen je također uvećan za 3,7%, dok je ukupna solventnost visokih 224 posto, priopćeno je danas iz tog osiguravatelja.

„Baloise grupa postigla je izvrsne rezultate i ojačala je svoju tržišnu poziciju u prilično nestabilnim vremenima punim poslovnih izazova. Rast viši od tržišnog prosjeka u gotovo svim zemljama gdje je Baloise grupa prisutna, jasno pokazuje da naši klijenti prepoznaju kvalitetu naših usluga i proizvoda te da postajemo dio njihove budućnosti. Bilanca Baloise grupe jedna je od najsnažnijih u Europi, a naši pozitivni rezultati godinu za godinom opravdavaju povjerenje naših klijenata i dioničara“, rekao je Martin Strobel, predsjednik Uprave Baloise grupe.

Nakon što je u Basler osiguranju Zagreb završio proces integracije, ta članica Baloise grupe usmjerila je svoj fokus na reorganizaciju i optimizaciju poslovanja. Poslovni rezultati značajno su bolji u usporedbi s proteklom godinom. Zadržana je tržišna pozicija na polju neživotnih osiguranja uz značajan rast u osiguranjima motornih vozila, dok je na području životnih osiguranja naglasak na poboljšanju i proširenju prodajnih kanala.

U godinama koje dolaze osnovni cilj Baloise grupe je nastavak poslovnog rasta i učvršćivanje pozicija na svim tržištima na kojima posluje bez obzira na trenutnu gospodarsku situaciju. Baloise grupa će i dalje razmatrati mogućnost širenja kroz akvizicije na postojećim, kao i mogućnost širenja na novim tržištima, uz daljnji rast vrijednosti dionica.

Početkom 2009. godine Baloise grupa predstavila je strategiju tržišnog pozicioniranja Grupe – Svijet sigurnosti. Cilj koncepta Svijeta sigurnosti je pokazati brigu za klijenta prije nego se šteta dogodi kroz kombinaciju kvalitetnih osigurateljnih rješenja te savjeta i proizvoda za prevenciju štete. Dodatni napredak postignut je korištenjem zajedničkog vizualnog identiteta i slogana „Jednostavno sigurni“ koji su klijenti prepoznali i prihvatili kao znak cjelovite brige za osiguranika, ističe se u priopćenju.

Povezani članci
01.09.14 Osiguranja
UNIQA osiguranje uspješno završila proces pripajanja Basler osiguranja Zagreb
06.02.14 Osiguranja
Moj Basler – portal za klijente
08.11.13 Osiguranja
Sigurnije poslovanje uz Basler poslovni paket
27.09.13 Vijesti
Nagradna igra: Basler osiguranje Zagreb Vam pruža priliku klikom osvojiti 1.240 EUR.
13.09.13 Vijesti
Basler osiguranje Zagreb i Lana Jurčević za sigurnost biciklista
10.09.13 Osiguranja
Ponuda štednje uz životno osiguranje
03.09.13 Osiguranja
Basler - sigurni u školi
08.07.13 Osiguranja
Basler S.O.S. - novo osigurateljno pokriće za dodatnu sigurnost
11.06.13 Osiguranja
Basler čuvarkuća za dodatnu sigurnost doma
22.04.13 Osiguranja
Rođendanska proslava u čast švicarske Baloise Grupe
22.03.13 Osiguranja
Baloise ostvarila dobit od 437 milijuna CHF
14.03.13 Korisne informacije
Besplatna psihološka pomoć za sudionike prometne nesreće
29.08.12 Karijere
Marina Jurković iz Basler osiguranja u Philip Morris
19.06.12 Osiguranja
Premija osiguravatelja pala za 350 mil. kuna
15.02.12 Osiguranja
Premija osiguranja u siječnju povećana na 871 mil. kuna
30.11.11 Promocije
Basler siguran dom - sigurno za blagdane
24.09.11 Osiguranja
Basler širi portfelj proizvoda
17.05.11 DOP
Basler osiguranje obilježilo Dan sigurnosti u SOS Dječjem selu Lekenik
14.04.11 Osiguranja
Životna osiguranja izjednačiti s mirovinskom štednjom
17.03.11 Osiguranja
Švicarska Baloise Grupa jača utjecaj na europskom osigurateljnom tržištu
07.12.10 Osiguranja
Basler auto MAXI – put do potpune sigurnosti
31.05.07 Osiguranja
Baloise holding preuzeo Osiguranje Zagreb
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa