Međunarodno poslovanje
Seniko studio
Tvrtke i tržišta
24.03.2011. Novi inovativni zatvarači za Tetra Pak ambalažu
Tvrtka Tetra Pak, svjetski lider za rješenja iz oblasti prehrambene industrije i ambalaže, kreirala je nove inovativne sustave zatvaranja pakovanja koji konzumaciju čine sigurnijom i jednostavnijom.

Novi zatvarači DreamCap, LightCap i HeliCap omogućavaju lakše otvaranje, minimalnu upotrebu plastičnog materijala, smanjuju troškove u proizvodnji, ali i doprinose potpunoj zaštiti sadržine pakovanja, kažu iz tvrtke.
Charles Brand, potpredsjednik Tetra Pak-a za marketing i upravljanje proizvodima, ističe kako novi zatvarači donose odgovore na zahtjeve industrije, što se prvenstveno odnosi na smanjene troškove, bolju funkcionalnost pakovanja sa stanovišta potrošača i poboljšane ekološke karakteristike te fleksibilnost koja je proizvođačima neophodna kako bi ostvarili uspjeh na dinamičnom tržištu.

Ergonomski osmišljen DreamCap, namijenjen je konzumaciji “u hodu”, a nastao je na temelju ispitivanja potreba korisnika na ključnim tržištima. Dugi vrat ovog zatvarača i njegova konstrukcija koja prelazi preko ivica otvora nude veću kontrolu i lakšu konzumaciju.

Prvobitno namijenjen tržištu napitaka za konzumiranje kod kuće, i LightCap je osmišljen za zadovoljenje potreba kako potrošača tako i proizvođača.

Korištenjem minimalne količine plastike kako bi se poboljšale ekološke karakteristike, ovaj zatvarač je posebno pogodan za velike otvore kojima se lakše rukuje i iz kojih se jednostavnije sipa tekućina.
LightCap je idealan za razna mlijeka i proizvode osjetljive na kisik kao što su mlijeka obogaćena vitaminima, aromatizirana mlijeka, napitci od soje, sokovi, nektari i negazirani napitci kao što su hladni čajevi.

HeliCap je navojni zatvarač koji se otvara u jednom potezu i donosi lagodnost i sigurnost konzumentima time što objedinjuje funkciju lakog otvaranja i sigurnosnih karakteristika.

HeliCap zatvarač kvalitetno pristaje uz pakovanje te ima dobro vidljiv zaštitni prsten koji služi kao dokaz da pakovanje nije otvarano, a kod otvaranja pruža mali otpor prilikom prvog okretanja zatvarača – dovoljan da konzument osjeti pucanje zaštitnog prstena.

DreamCap, LightCap i HeliCap su ekonomična rješenja koja se mogu ugraditi u postojeća pakovanja iz Tetra Pak linije.

Povezani članci
22.09.16 Prehrambeni proizvodi
Tetra Pak vidi prilike za rast za stopostotne sokove
25.07.16 Karijere
Tetra Pak imenovao novog generalnog direktora za jugoistočnu Europu
26.05.15 DOP
Tetra pak nagrađuje na Floraartu 2015. – za upotrijebljenu ambalažu građanima daruje sadnice cvjetnice
28.04.15 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak izvijestio rast unatoč „izazovnoj godini“
30.01.15 Karijere
Charles Héaulmé imenovan je potpredsjednikom Tetra Pakovog odjela za Europu i središnju Aziju
24.12.14 Brandovi
Tetra Pak 20 godina u Hrvatskoj
16.12.14 DOP
Tetra Pak® u budućnosti planira proizvoditi ambalažu isključivo s FSC® certifikatom
29.10.14 Tvrtke i tržišta
Rastuća globalna potražnja za mlijekom zahtijeva pažljivo balansiranje prema indeksu mliječne industrije kompanije TETRA PAK
19.03.14 Ekologija
Tetra Pak postigao napredak u ostvarivanju ekoloških ciljeva
15.01.14 Istraživanja
Tetra pak® osvojio prestižnu nagradu Worldstar
16.12.13 Promocije
Juicy kids u Tetra Wedge Aseptic® ambalaži – posebna zabava za najmlađe
17.10.13 Istraživanja
Sve veća potreba za obnovljivim materijalima i ekološkim obilježavanjem proizvoda
24.09.13 Vijesti iz regije
Fructal predstavio novu investiciju u pogon Tetra Edge
20.11.12 Ekologija
Tetra Pak sadi što je dobro! Građanima Zagreba darovano 60 sadnica
19.09.12 Vijesti iz svijeta
Novo Tetra Pak pakiranje pruža potrošačima više funkcionalnosti
17.05.12 Vijesti iz svijeta
Istraživanje Tetra Paka o mljekarskoj industriji
25.04.12 Promocije
Tetra Pak predstavio šest uzbudljivih dodataka ambalažnom portfelju
13.10.11 Promocije
Tetra Brik Aseptic Edge: Najpopularnija kartonska boca u novom ruhu
24.05.11 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak: Prva aseptična kartonska boca za mlijeko u svijetu
11.03.10 Tvrtke i tržišta
Tetra Pak: Prihodi od prodaje u 2009. porasli na 8,95 milijardi eura
14.12.09 Prehrambeni proizvodi
Tetra Pak: Unatoč recesiji potrošnja mlijeka u porastu
06.04.09 Tvrtke i tržišta
Prihodi Tetra Pak grupe 8,8 milijardi eura
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa