Seniko studio
Broj 1/2011
Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2011 - Uredništvo
Hrvatska nema strategiju gospodarske politike - Ante Gavranović
Konzum otvorio prodavaonicu na zagrebačkom Kvaternikovom trgu
Samonikli - Boris Vukić
Kude ide trgovina u novom desetljeću? - prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek
Mercator planira nastavak širenja u regiji
Kako u budućnost? (2) - Kristijan Varšić
Cijeli sadržaj broja 1-2011
Državno natjecanje učenika iz obrazovnog sektora Trgovina
Dubravka Liebl, prof.
I ove školske godine Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) u suradnji sa školom domaćinom i Državnim povjerenstvom, organizira i provodi Državno natjecanje učenika/ca iz obrazovnog sektora Trgovina i to po 6. put u disciplin Prodavač, a po 2. put u disciplini Komercijalist.

Natjecanje će se održati u Puli od 23. do 25. ožujka 2011., a škola domaćin će biti: TSŠ – SMSI „Dante Alighieri” Pula – Pola.

Kao i svaki put do sada, tako su i ovogodišnjem Državnom natjecanju prethodila školska i međužupanijska/županijska natjecanja.

Međužupanijska/županijska natjecanja su provedena u 12 škola diljem RH, s tim da je u programu Komercijalist sudjelovalo 15 škola sa u prosjeku 2 do 4 tima, a na natjecanju u programu Prodavač, sudjelovalo je 34 škola s ukupno 108 učenika.

Cilj ovakvih natjecanja je poticati učenike/ce na primjenu teoretskog znanja u stvarnom životu čime će razviti vještine, sposobnosti i stavove, poticati na daljnji samostalni istraživački rad i cjeloživotno učenje, prijateljske odnose učenika/ca i nastavnika/ca te promicati struku, ali istovremeno i razvijati kreativnost, kritičko mišljenje i natjecateljski duh.

Pravo sudjelovanja na Državnom natjecanju u disciplini Komercijalist imaju učenici/e četvrtih razreda koji se obrazuju za zanimanje komercijalist, a natjecanje se sastoji od izradbe:
• prezentacija tvrtke u PowerPointu na hrvatskom i engleskom jeziku
• izvozne pretkalkulacije
• ponude.

Pravo sudjelovanja na Državnom natjecanju u disciplini Prodavač imaju učenici završnih razreda koji se obrazuju za zanimanje prodavač, a natjecanje će se provesti u 7 robnih skupina:
• A – prehrana (i kućne potrepštine)
• B – odjeća (tekstilna roba)
• C – kozmetika (parfumerijska roba
• D – bijela tehnika (elektrotehnička roba)
• E – obuća (i kožna galanterija)
• F – drogerija (boje i lakovi)
• G – sportska oprema (odjeća, obuća i sportski rekviziti).

Natjecanje Prodavača održati će se u Puli u sljedećim prodavaonicama:
KONZUM – prehrana (i kućne potrepštine)
MODIANA – odjeća (tekstilna roba)
PARFUMERIJA IRIS – kozmetika (parfumerijska roba)
MERKUR – bijela tehnika (elektrotehnička roba) i drogerija (boje i lakovi)
ALPINA – obuća (i kožna galanterija)
INTERSPORT - sportska oprema (odjeća, obuća i sportski rekviziti).

Pokrovitelji ovogodišnjeg natjecanja je Konzum d.d. čiji će predstavnici održati predavanje ili okrugli stol.

Izdvajamo iz broja:
Broj 1-2011
Hrvatska nema strategiju gospodarske politike
Konzum otvorio prodavaonicu na zagrebačkom Kvaternikovom trgu
Samonikli
Kude ide trgovina u novom desetljeću?
Mercator planira nastavak širenja u regiji
Kako u budućnost? (2)
Cijeli sadržaj broja 1-2011
Arhiva
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa