Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Međunarodno poslovanje
>>
Tvrtke i tržišta
Četvrtak, 25.04.2024
Međunarodno poslovanje
Izvoz
Uvoz
Licenca
Leasing
Franchising
Izravna strana ulaganja
Strateški savezi
Šira regija
Tvrtke i tržišta
WTO
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Tvrtke i tržišta
11.02.2011.
Dobit Kraft Foodsa nagrizli troškovi povezani s Cadburyjem
Usprkos rastu prihoda nakon preuzimanja britanskog Cadburyja, američka je prehrambena tvrtka u četvrtom tromjesečju zabilježila pad neto dobiti za 24 posto zbog troškova povezanih s integriranjem poslovanja u Velikoj Britaniji.
Tako je Kraftova neto dobit u razdoblju od listopada do prosinca iznosila 540 milijuna dolara. Prihodi su poskočili 30 posto, na 13,77 milijardi dolara, ponajprije zahvaljujući akviziciji britanske tvrtke.
Kraft je najavio da će biti prisiljen povisiti cijene kako bi amortizirao rast troškova sirovina. Njegovo upozorenje o "značajnom rastu troškova inputa" nadovezalo se na sličnu objavu američkog prehrambenog diva Pepsija.
Kraft je već podigao cijene većine svojih proizvoda u Europi, te više od polovine onih u Sjevernoj Americi, a ove godine planira daljnja povećanja.
"Nema dvojbe da je na razvijenim tržištima, poput onog sjevernoameričkog i europskog, povjerenje potrošača i dalje na niskoj razini i mi očekujemo da će tako biti i u doglednoj budućnosti", priopćila je izvršna direktorica Krafta Irene Rosenfeld.
Kraft je okončao 11,5 milijardi funti vrijednu akviziciju Cadburyja početkom 2010. (H)
Povezani članci
29.12.11
Karijere
Direktorica Kraft Foodsa najmoćnija poslovna žena
16.02.10
Tvrtke i tržišta
Kraft Foods više nego utrostručio dobit
03.02.10
Tvrtke i tržišta
Nakon pet mjeseci borbe Kraft ipak pruzima Cadbury
06.01.10
Tvrtke i tržišta
Nestlé preuzima Kraftove pizze za 3,7 mlrd dolara
07.09.09
Tvrtke i tržišta
Cadbury odbio ponudu Kraft Foodsa tešku 16,7 mlrd dolara
19.02.08
Tvrtke i tržišta
Oštar pad dobiti Cadburyja u 2007.
11.02.08
Tvrtke i tržišta
Njemačke vlasti pokrenule istragu u sektoru proizvodnje čokolade
03.07.07
Tvrtke i tržišta
Kraft nudi 5,3 milijarde eura za Danoneovu diviziju za proizvodnju keksa
06.02.07
Brandovi
Prodavatelj Mars čokoladica prestaje ciljati djecu mlađu od 12 godina
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.