20.01.2011.
Pokrenut projekt Fashion.hr industrija
Svečanom konferencijom za novinare na Zagrebačkom velesajmu danas je predstavljen modni projekt FASHION.HR INDUSTRIJA koji za cilj ima oživjeti modnu industriju i povezati je s hrvatskim dizajnerima.
Projekt su predstavili Vinko Filipić, direktor FASHION.HR koncepta, Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU, te Jelena Pavičić Vukičević, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba, zajedno s predstavnicima tvornica i hrvatskim dizajnerima.
Projekt FASHION.HR INDUSTRIJA ujedinjuje ambiciju, inovaciju i predstavlja radikalan korak za domaću modnu scenu koja je dosada počivala isključivo na tjednima mode bez značajnijih i dugoročnijih poveznica s hrvatskom tekstilnom, obućarskom ili kožnom industrijom. U devet pomno koncipiranih modnih sezona FASHION.HR koncept etablirao se kao najproduktivnija i najuspješnija modna platforma u zemlji koja uključuje DOVE FASHION.HR tjedan mode, FASHION.HR style community, najčitaniji modni portal u regiji, PRIVATE SALE distribucijski kanal i specijaliziranu PR agenciju RED, ističe se u priopćenju.
|
Pritom se dodaje kako je primarni cilj FASHION.HR koncepta promocija hrvatskog modnog dizajna sukladno svjetskim standardima.
Uz pokroviteljstvo Hrvatske gospodarske komore, FASHION.HR koncept osnovao je FASHION.HR INDUSTRIJU - koja će poslužiti kao glavna poveznica i vitalni inicijator dugoročne i jedinstvene suradnje između poznatih domaćih dizajnera i tvornica tekstilne, kožarske, obućarske industrije, kao i industrije satova.
U projektu sudjeluju priznata dizajnerska imena kao što su Zoran Mrvoš, Ivica Klarić, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamaria Ricov, a surađivat će s industrijskim subjektima poput tvrtki RIO Riječka industrija odjeće, MK Arena, San Peter, Bambi i Marli.
Pret-a-porter kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta FASHION.HR INDUSTRIJE biti će predstavljene dva puta godišnje na vodećem modnom događanju u Hrvatskoj: DOVE FASHION.HR-u za sezone proljeće-ljeto i jesen-zima.
|
„Javnost je svjedok kako već sezonama promatramo medijski rast i interes raznih domaćih modnih projekata dok se u isto vrijeme događa pad hrvatske tekstilne industrije. Ta nelogičnost koja za posljedicu ima „teatar apsurda“ u zemlji gdje moda iskače na svakom koraku, a mnoge tvornice odlaze u stečaj natjerala nas je da uz potporu državnih institucija promijenimo stanje stvari i postavimo na noge nešto što će se sa ponosom moći nazvati „hrvatska modna industrija“. FASHION.HR koncept je jedini u zemlji od samog početka bio tvrdoglavo ustrajan u svojoj viziji i izuzetno smo sretni što smo napokon u konkretnom projektu povezali državne institucije, etablirane dizajnere i tekstilne divove. Sa punim pravom i argumentacijom mogu izjaviti kako smo pokrenuli najvažniji proces hrvatske modne scene“, izjavio je povodom lansiranja projekta Vinko Filipić.
Poseban instrument dodatnog etabliranja domaće modne scene i interakcije između modnih dizajnera i šire javnosti bit će inovativni modni sajam, istoimenog naziva, FASHION.HR INDUSTRIJA koji će se svake sezone održavati paralelno sa DOVE FASHION.HR kolekcijama po uzoru na svjetske sajmove mode kao što su njemački i španjolski Bread&Butter te francuski Tranoi, The Box i Atmospheres.
Medijsko lansiranje i predstavljanje projekta modnog sajma FASHION.HR INDUSTRIJA najavljeno je za početak veljače.
|
|
|
|