Info
Seniko studio
Financije i gospodarstvo
16.12.2010. Kapital Network, CMC i Sportska TV dobili koncesije
CMC, Kapital Network i Sportska televizija Hrvatskog olimpijskog odbora dobitnici su triju koncesija u multipleksu D i s emitiranjem bi trebali započeti za oko 90 dana, odlučilo je Vijeće za elektroničke medije

CMC, Kapital Network i Sportska televizija Hrvatskog olimpijskog odbora dobitnici su triju koncesija u multipleksu D i sa svojim emitiranjem trebali bi započeti za oko 90 dana, odlučeno je na sjednici Vijeća za elektroničke medije, piše Tportal. Koncesije se dodjeljuju na 15 godina, a godišnja cijena jedne koncesije jest 450.000 kuna

Na natječaj multipleksa D, koji pokriva 90 posto teritorija Hrvatske, prijavilo se osam ponuditelja, a u startu je prekrižena ponuda Nove TV koja je željela sportski kanal, i to zbog financijskih dugovanja prema Agenciji za elektroničke medije. Tportal neslužbeno doznaje da se radi o dugu od 876.897 kuna.

Uz njih na natječaj su se prijavili RTL s dječjim programom Kockice, splitska tvrtka Montura sa zabavno-turističkim Kanalom 5, Mega (zabavni kanal nekadašnjeg suvlasnika Nove TV Ivana Ćalete) i Novi kanal bračnog para Merlić-Ogresta s Obiteljskom televizijom.

Predsjednik vijeća Zdenko Ljevak naveo je kako su koncesije dodijeljene većinom glasova sedam članova vijeća ne želeći dati precizne podatke o glasovanju.

Vidno razočarani nakon objave bili su Željka Ogresta i Dubravko Merlić, koji su samo prokomentirali: 'Šteta što nismo dobili, imali smo dobar projekt.'

Izvršni direktor Croatian Music Chanela Mario Kovač naveo je kako glazbeni program postoji već pet godina te kako će izlaskom na Multipleks D zaposliti desetak novih ljudi.

Posebno zadovoljan bio je šef Kapital Networka Dragan Čuča, koji je najavio novi iskorak televizije koja nije prošla na natječaju za multipleks B.

Potpuna je enigma Sportska TV HOO-a koja je, kako doznaje portal, iznimno dobro razradila svoj elaborat u kojem stoji da će imati 75 posto sportskog programa, četiri i pol posto otpalo bi na glazbu, pet i pol posto na informativni program, a ostatak raspoređen na druge sadržaje. (Tportal / Bankamagazin)

Povezani članci
17.11.10 Korisne informacije
Osam ponuda za tri nacionalna specijalizirana kanala
   
 
 
Tražilica
 
 
Newsletter

Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!

E-mail:
Anketa