Facebook
Twitter
LinkedIn
Google+
RSS
Međunarodno poslovanje
Trgovina
Robe
Edukacija
Potrošači
O marketingu
Info
Naslovnica
Naslovnica
>>
Robe
>>
Neprehrambeni proizvodi
Četvrtak, 25.04.2024
Robe
Neprehrambeni proizvodi
Prehrambeni proizvodi
Zakoni/Pravilnici
Građenje i opremanje
Seniko studio
Kontakt
Oglašavanje
Časopis
O nama
Impressum
Neprehrambeni proizvodi
15.12.2010.
Zlatna jesen za tržište tehničkih proizvoda u Njemačkoj
Novi rezultati GfK TEMAX-a, istraživanja o tržištu tehničkih proizvoda, pokazuju rast tog tržišnog segmenta u Njemačkoj za 4 posto. Predvodnica je informatička tehnologija ali i veliki i mali kućanski uređaji, dok foto-proizvodi i potrošačka elektronika pokazuju daljnje pozitivne trendove.
Proizvodi informacijske tehnologije skočili su čak za 14,4 posto prema trećem kvartalu iz prethodne godine. Gotovo polovina tog rasta otpada na prijenosa računala iako ni“desktop“ računala ne zaostaju.
Zbog pada cijena potrošači pokazuju posebno zanimanje za „all-in-one“ računala koja integriraju svu relevantnu tehnologiju u monitor. Osim privatnih osoba ovdje se ponovno pojavljuje poslovni sektor s rastom kupovine.
Kod malih kućanskih aparata traži se sve više proizvode visoke kvalitete (rast od 7,5%). Predvode aparati za spremanje kave i espresa. Traže se sve više štedljivi i robotizirani usisavači prašine.
Kod velikih kućanskih aparata dolaze sve više do izražaja proizvodi s velikom energetskom efikasnosti (A++). Najbolje prodavana grupa su hladnjaci (posebno ugradbeni). Dvoznamenkasti rast se javlja također kod štedljivih sušilica rublja.
Kod foto opreme (rast 3,5%) podgrupa s najvećim rastom su digitalne kamere koje čine čak tri četvrtine svih sredstava uloženih u kupnju ovog segmenta.
Potrošačka elektronika raste po stopi od oko 1 posto, a predvode je ravni tv ekrani.
Posebnu važnost dobivaju funkcije kao: internet priključak, LED osvjetljenje, „3D-readiness“, „tripple tuners“, i „full-HD-readiness“. Pojavila se i velika potražnja za „Blu-ray" uređajima.
Telekomunikacijski segment pak zabilježio je pad od oko 4 posto. Raste samo prodaja mobitela i tzv. pametnih telefona („touchshreens“ i „open operating systems“).
Tehnički proizvodi za opremanje ureda rastu po stopi od oko 6 posto (najbolje se prodaju „printer cartridges“ pa i „inkjet printers“).
Sveukupno, za proizvode potrošačke elektronike u Njemačkoj može se reći da će tekuću godinu završiti pozitivno jer božićno razdoblje doprinosi kupnji široke palete novih proizvoda u ovom segmentu, zaključuje se u istraživanju.
Povezani članci
17.07.15
Tvrtke i tržišta
Electrolux poslovao s dobiti u drugom tromjesečju
02.05.12
Vijesti iz svijeta
Europljani štede na tehničkim uređajima
23.04.12
Tvrtke i tržišta
Philips ostvario rast dobiti za 80 posto
17.04.12
Trgovina na malo
Ikea će prodavati i potrošačku elektroniku
03.02.12
Vijesti iz svijeta
Kvartalni gubitak Panasonica 2,6 mlrd dolara
17.01.12
Financije i gospodarstvo
Deloitte: Usprkos krizi, rast će prodaja potrošačke elektronike
11.07.11
Trgovina na malo
Tržište tehničkih proizvoda široke potrošnje u Zapadnoj Europi polagano raste
14.06.11
Trgovina na malo
Technomax u blokadi
08.06.11
Trgovina na malo
PD: Europatrade i dalje lider u prodaji, ali je Konikom sve bliže
12.03.11
Vijesti
Kako potrošača vratiti u središte interesa?
18.02.11
Tvrtke i tržišta
Miele u Hrvatskoj uložio 22 mil. kuna
17.05.10
Trgovina na malo
GfK: Rast tržišta tehničkih proizvoda i elektronike u zapadnoj Europi
04.12.08
Vijesti
GfK o tržištu kućanskih aparata
Međunarodno poslovanje
|
Trgovina
|
Potrošači
|
Edukacija
|
Robe
|
O marketingu
|
Info
Opći uvjeti korištenja
|
O nama
|
Impressum
Copyright(c) 2006, Sva prava pridržana.
Design by:
Stedas
Geared by:
Corvus CMS
Tražilica
Upiši pojam
Newsletter
Želite li primati
gospodarske novosti
na Vaš e-mail?
Prijavite se odmah!
E-mail:
Anketa
Hoće li 2016. godina napokon biti bolja?
1. Svakako će biti bolja!
2. Ne očekujem veće pozitivne pomake.
3. Ne vjerujem da će biti bolja.